eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem obiektowej mapy numerycznej w zakresie budynków z ich aktualizacją dla obrębów gminy Zagórów Adamierz, Anielewo, Augustynów, Bukowe, Drzewce, Grądzeń, Huta Łukomska, Imielno, Kopojno, Kopo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Słupca: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem obiektowej mapy numerycznej w zakresie budynków z ich aktualizacją dla obrębów gminy Zagórów : Adamierz, Anielewo, Augustynów, Bukowe, Drzewce, Grądzeń, Huta Łukomska, Imielno, Kopojno, Kopojno Parcele, Koszelewska Łąka, Łazy, Łazińsk I, Łazińsk II, Łomów, Łukom, Mariantów, Michalinów Oleśnicki, Michalinów Trąbczyński, Myszakówek, Nowa Wieś, Olchowo, Oleśnica Wieś, Oleśnica Folwark, Osiny, Skokum, Stanisławów, Szetlewek, Szetlew, Tarszewo, Trąbczyn D, Trąbczyn Dworski, Trąbczyn Wieś, Włodzimirów, Wrąbczyn Górski, Wrąbczyn Wie
Numer ogłoszenia: 15266 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Słupecki , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem obiektowej mapy numerycznej w zakresie budynków z ich aktualizacją dla obrębów gminy Zagórów : Adamierz, Anielewo, Augustynów, Bukowe, Drzewce, Grądzeń, Huta Łukomska, Imielno, Kopojno, Kopojno Parcele, Koszelewska Łąka, Łazy, Łazińsk I, Łazińsk II, Łomów, Łukom, Mariantów, Michalinów Oleśnicki, Michalinów Trąbczyński, Myszakówek, Nowa Wieś, Olchowo, Oleśnica Wieś, Oleśnica Folwark, Osiny, Skokum, Stanisławów, Szetlewek, Szetlew, Tarszewo, Trąbczyn D, Trąbczyn Dworski, Trąbczyn Wieś, Włodzimirów, Wrąbczyn Górski, Wrąbczyn Wie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych związanych z założeniem obiektowej mapy numerycznej w zakresie budynków z ich aktualizacją dla obrębów gminy Zagórów: Adamierz, Anielewo, Augustynów, Bukowe, Drzewce, Grądzeń, Huta Łukomska, Imielno, Kopojno, Kopojno Parcele, Koszelewska Łąka, Łazy, Łazińsk I, Łazińsk II, Łomów, Łukom, Mariantów, Michalinów Oleśnicki, Michalinów Trąbczyński, Myszakówek, Nowa Wieś, Olchowo, Oleśnica Wieś, Oleśnica Folwark, Osiny, Skokum, Stanisławów, Szetlewek, Szetlew, Tarszewo, Trąbczyn D, Trąbczyn Dworski, Trąbczyn Wieś, Włodzimirów, Wrąbczyn Górski, Wrąbczyn Wieś, Zalesie, obejmujących: uzupełnienie bazy danych numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej o budynki, które nie istnieją na mapie zasadniczej, a także tych budynków, które istnieją na mapie zasadniczej, lecz w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Słupcy brak dla nich materiałów, w oparciu o które zostały na tę mapę naniesione lub dla których istnieją takie materiały, lecz nie spełniają one wymogów instrukcji technicznych oraz uzupełnienie istniejącej mapy zasadniczej w zakresie budynków dla terenu objętego opracowaniem. Obszar opracowania: Powiat Słupecki: gmina Zagórów - 37 obrębów ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 750 zł. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109, poz.1158 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. 1 Oddział w Słupcy, numer konta: 03 1090 1216 0000 0000 2100 1047 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: OR.34320-1/09. Oferta jest uznana przez Zamawiającego jako zabezpieczona wadium tylko wtedy, jeśli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w innych niż w pieniądzu formach, dopuszczonych przez niniejszą SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w Kasie Starostwa. 6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy załączyć do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.1.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, - zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy: - który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania oferty, - który zostanie wykluczony, - którego oferta zostanie odrzucona. 4. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. 1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; d)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają osoby posiadające odpowiednie uprawnienia geodezyjne wymagane przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; g)udzielą gwarancji na wykonane prace na okres 12 miesięcy od daty ich odbioru. 2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 11 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1; b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (tylko, jeśli dotyczy); c) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr nr 2 i 3; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji, działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 4, Wykonawca musi wykazać, że personel odpowiedzialny za realizację zamówienia posiada uprawnienia geodezyjne wymagane przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia, proponowanych przez wykonawcę osób, do wykonywania prac geodezyjnych; g) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy; h) Informacja o podwykonawcach - Załącznik nr 5 Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wskazać ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia na Załączniku nr 5 oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części prac podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości prac, tj. wykonanych przez siebie i zleconych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupcy, ulica Poznańska 16, wejście oficyna B, pokój 13-14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupcy, 62-400 Słupca, ulica Poznańska 20, pokój SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.