eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Michałowice: Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2015
Numer ogłoszenia: 15264 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice , Pl. Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, woj. małopolskie, tel. 12 3885740, faks 12 3885035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.malopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na bieżącym utrzymaniu nieasfaltowych dróg gminnych w 2015 roku, tj. wykonanie następujących robót: 1.1. Wykonanie remontu/uzupełnienia/ułożenia nawierzchni z żużla lub tłucznia kamiennego wraz z uwałowaniem SSTDG-I - 2065m3; 1.2.Wykonanie renowacji, odtworzenia lub udrożnienia rowu odwadniającego wraz z odwozem urobku do 1km SSTDG-II - 1580m3; 1.3.Wykonanie renowacji, odtworzenia, profilowania pobocza wraz z odwozem urobku do 1km SSTDG-III - 1400m2; 1.4.Odtworzenie lub ponowne wykonanie przepustu o60cm wraz z przyczółkami i nawierzchnią nad przepustem SSTDG-IV - 30mb; 1.5.Wykonanie kratownicy stalowej wraz z fundamentem betonowym wylewanym SSTDG-V - 30mb; 1.6.Umocnienie rowów, skarp płytami ażurowymi 60x90x10 SSTDG-VI - 420m2; 1.7.Ułożenie korytek ściekowych (odwadniających) 44x31x50 SSTDG-VII - 350mb; 1.8.Ułożenie krawężników drogowych 100x30x15 na ławie betonowej SSTDG-VII - 84mb 1.9.Ułożenie obrzeża betonowego 100x30x8 na ławie betonowej SSTDG-VII - 105mb; 1.10.Roboczogodzina pracy koparki SSTDG-VII - 95h. 3.2. Opis sposobu wykonania i odbioru robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - (zał. Nr 7 do SIWZ).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje, że w okresie 3 lat od zawarcia umowy na wykonanie niniejszego zamówienia (zamówienia podstawowego) wybranemu wykonawcy mogą zostać udzielone zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotyczące przedmiotu zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 50 % wartości niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 5 lutego 2015 r. do godz. 09:00 wnieść wadium przetargowe - dziennik podawczy. 2.Kwota wadium wynosi 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) i musi być wniesiona w złotych polskich. 11.3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. od dnia, w którym upływa termin składania ofert na okres 30 dni. 11.4. Wadium przetargowe może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 11.4.1. w pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: BSR Kraków O/Michałowice, numer rachunku: 10 8589 0006 0180 0000 0101 0001 - z dopiskiem Wpłata wadium - utrzymanie dróg w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na w/w rachunku; 11.4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.4.3. w gwarancjach bankowych; 11.4.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.); 11.4.6. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w siedzibie Zamawiającego (Dziennik podawczy) muszą zostać złożone za potwierdzeniem przyjęcia oryginały dokumentów poświadczające wniesienie wadium formach określonych w ppkt 11.4.2.-11.4.5. lub załączone do ofert (tj. w kopercie z ofertą). 11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 11.5.1. być wystawione na Gminę Michałowice (32-091 Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1); 11.5.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 11.5.3. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp każdego z tych wykonawców; 11.6. UWAGA ! Wykonawca winien zamieścić w ofercie kopię dokumentu - potwierdzenia wniesienia wadium - dla celów przyspieszenia procesu badania ofert. 11.7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tj.: a) legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień obejmujących roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem dróg, o wartości pojedynczego zamówienia minimum 150 tysięcy złotych brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami: - koparko - ładowarka - 1 szt.; - samochód ciężarowy o ładowności do 12t - 1 szt.; - walec wibracyjny min. 1,5 t - 1 szt.;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień obejmujących roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem dróg, o wartości pojedynczego zamówienia minimum 150 tysięcy złotych brutto;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty wspólnej - Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 10 projektu umowy (załącznik Nr 8 do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, I piętro, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, parter, Dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.