To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-20
Ruszów: Dokarmianie ptaków oraz bieżące konserwacje urządzeń
Numer ogłoszenia: 152645 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141967 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów, ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokarmianie ptaków oraz bieżące konserwacje urządzeń.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) bieżący przegląd i konserwacja , wolier i urządzeń na powierzchni wsiedleniowej; 2) bieżące drobne naprawy wolier i urządzeń, zbudowanych na powierzchni adaptacyjnej; 3) dokarmianie ptaków po okresie adaptacji na powierzchni adaptacyjnej przez okres 9 miesięcy w terminie od dnia 16 listopada 2015 r. do dnia 15 sierpnia 2016 r. Częstotliwość dokarmiania uzależniona będzie od obecności ptaków na powierzchni adaptacyjnej (w pewnym okresie dokarmianie będzie musiało odbywać się codziennie). Przewidywane godziny pracy w okresie przewidywanym zamówieniem przedstawiają się następująco: 1) w miesiącach od listopada 2015 r. do maja 2016 r. - karmienie co drugi dzień - czas pracy 4 godziny dziennie; 2) w miesiącu czerwcu 2016 r. - karmienie dwukrotne codziennie - czas pracy 6 godzin dziennie; 3) w miesiącu lipcu i sierpniu 2016 r. - karmienie jednokrotne codziennie - czas pracy 4 godziny dziennie. Usługa obejmuje : 1. Sprawdzanie skuteczności działania, wykonywanie ewentualnych drobnych napraw wolier i urządzeń znajdujących się na powierzchni adaptacyjnej (elektryzatory, czujniki ruchu), oraz kontrola stanu, a w razie potrzeby wykaszanie terenu pod drutami elektryzatorów. 2. Karmienie osobników - wykładanie karmy zakupionej przez Zamawiającego oraz podawanie innych, ewentualnych komponentów pokarmowych powierzonych przez Zamawiającego, obejmujące również transport karmy z siedziby Zamawiającego na powierzchnie wsiedleniowe, wykładanie gałązek drzew leśnych takich jak brzoza i modrzew. 3. Inne, drobne prace terenowe, w tym również mycie i dezynfekcja urządzeń do dokarmiania (poidła, miski, podstawki pod miski, daszki do karmików) oraz sprzątanie miejsc dokarmiania z resztek organicznych. 4. Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, uszkodzeniach przekraczających drobne awarie, zaobserwowanych podczas wykonywania usługi, zachowaniach ptaków, potrzebach w zakresie karmy itp. 5. Prowadzenie dziennika dokarmiania z naniesionymi dniami i godzinami świadczenia usługi. Osoby zatrudnione przez Wykonawcę do wykonywania zadań tej części zamówienia nie mogą mieć styczności z ptactwem domowym (kury, gołębie i inne) Pracochłonność usługi skalkulowano w wysokości maksymalnie do 800 roboczogodzin za cały okres świadczenia usługi. Cena usługi obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem tej części zamówienia (w tym również koszty dojazdu na powierzchnię położoną w odległości ok. 15 km od siedziby Zamawiającego i transport karmy). Zapłata należności nastąpi na podstawie comiesięcznego protokołu odbioru robót, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, obejmującego faktyczne wykonanie zadań w każdym miesiącu świadczenia usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77.50.00.00 - Usługi hodowli zwierząt .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Dauber P.H.U., Kościelna Wieś 52, 59-950 Ruszów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34400,00
Oferta z najniższą ceną: 34400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34400,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zbioru wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiału nasiennego, fragmentów tkanek oraz okazów zielnikowych chronionych i zagrożonych gatunków roślin.
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi leśne - 2006.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usłuhi leśne w 2006 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.