eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa komputera oraz komputerowych urządzeń peryferyjnych dla Politechniki Łódzkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Łódź: Dostawa komputera oraz komputerowych urządzeń peryferyjnych dla Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 152638 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe, ul. Wólczańska 175, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6383500, fax 042 6312839.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputera oraz komputerowych urządzeń peryferyjnych dla Politechniki Łódzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Specyfikacja techniczna skanera - zadanie 1 (Z1). Skaner lp Nazwa podzespołu Opis minimalnych wymagań 1 interfejs USB 2.0 2 waga maksimum 1 kg 3 rozdz. interpolowana 600 dpi 4 głębia koloru 24 bit 5 głębia szarości 8 bit 6 format dokumentów A6 7 dodatkowe informacje możliwość definicji profili skanowania 8 dodatkowe informacje możliwość skanowania bez pokrywy 9 dodatkowe informacje brak krawędzi z dwóch stron 10 Czas skanowania do 2 sekund w kolorze 24 bit przy rozdzielczości 200dpi 11 pobór mocy do 10w 12 drivers TWAIN, ISIS 12 przykładowy model Fujitsu fi-60-F Specyfikacja techniczna czytnika - zadanie 2 (Z2). Dualny czytnik kart elektronicznych. Interfejs do komputera USB 2.0 (kompatybilność z USB 1.1). Interfejs dla kart stykowych ISO 7816 &, EMV2 2000 Level 1, transmisja do 400 Kbps (zależnie od karty). Interfejs dla kart zbliżeniowych ISO 14443 A/B transmisja do 800 Kbps (zależnie od karty). Protokoły T=1, T=0. Obsługiwane typy kart 5V, 3V and 1.8V Smart Cards ISO 7816 Class A, AB and C. Sterowniki PC/SC Driver dla: Microsoft Windows 2000/XP, Vista, 2003 Server Linux Mac OS Sterowniki dostępne nieodpłatnie na stronie internetowej. Gwarancja Co najmniej 12 miesięcy. Specyfikacja techniczna drukarki, laminarki oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki i laminarki- zadanie 3 ( Z3a, Z3b, Z3c). Drukarka do kart elektronicznych (Z3a). Technika druku Druk kolorowy i monochromatyczny, nanoszony techniką re-transferową, jednostronny. Wyposażenie dodatkowe Czytnik/koder stykowy zgodny z normą ISO/IEC 7816, 200 Kbps. Czytnik/koder zbliżeniowy MIFARE zgodny z normą ISO/IEC 14443, 200 Kbps. Czytniki kompatybilne ze standardem PC/S.C. Magazynki kart Podajnik czystych kart na co najmniej 200 szt., odbiornik na zadrukowane karty co najmniej 100 szt. Wydajność druku Co najmniej 70 szt/godz. Dla zadruku jednostronnego w pełnej skali kolorów YMCK. Interfejsy USB 2.0 do wydruku i kodowania. Sterownik Sterowniki drukarki dla systemów Microsoft Windows 2000/XP. Sterownik czytników PC/S.C dla systemów Microsoft Windows 2000/XP oraz Linux. Gwarancja Co najmniej 12 miesięcy na drukarkę ze wszystkimi modułami i głowicę drukującą. Serwis i utrzymanie Serwis oraz sprzedaż materiałów eksploatacyjnych dostępna na terenie Polski. W okresie obowiązywania gwarancji nieodpłatne dostarczenie urządzenia zastępczego o analogicznych parametrach na czas naprawy przekraczający 3 dni. Laminarka do kart elektronicznych (Z3b). Sposób wykonania Urządzenie zintegrowane z drukarką do kart elektronicznych lub samodzielne. Laminowanie Laminowanie jednostronne. Wydajność Co najmniej 70 szt./godz. ale nie mniejsza niż wydajność dostarczonej drukarki. Gwarancja Czas gwarancji taki jak dla drukarki. Serwis i utrzymanie Warunki serwisowe takie jak w przypadku drukarki. Materiały eksploatacyjne do drukarki i laminarki na min. 5000 szt. (Z3c). 1. Film retransferowy 2. Taśma barwiąca YMCK 3. Taśma laminacyjna 4. Zestaw czyszczący Specyfikacja komputera z monitorem - zadanie 4 (Z4). Komputer PC. lp. Nazwa podzespołu Opis minimalnych wymagań 1 Procesor Procesor czterordzeniowy, zegar minimum 2,40GHz, pamięć szyna minimum 1066MHz 2 Pamięć RAM 2x 2048 MB DDRII 3 Płyta Główna Płyta obsługująca procesory czterordzeniowe, posiadająca co najmniej 4x USB 2.0, wymagana obsługa minimum jednego złącza PCI-Express 16. Płyta musi mieć zintegrowaną kartę sieciową RJ45 1Gbitową 4 Karta graficzna wymagana ilość pamięci graficznej to 256MB,wymagane złącze PCI-Express, oraz dwa wyjścia DVI 5 Karta muzyczna Zintegrowana z płytą główną, lub dodatkowa z system 5.1/7.1 6 Stacja dyskietek 3,5 Standardowa stacja dyskietek 3,5 FDD, czarna 7 Czytnik optyczny Nagrywarka DVDR/RW DL, potrafiąca nagrywać płyty dwuwarstwowe, obsługująca system LightScribe, czarna 8 Zasilacz Zasilacz co najmniej 400 W, z systemem aktywnego, zasilacz powinien mieć duży wentylator niskoobrotowy, oraz włącznik zasilania 9 Obudowa Obudowa ATX, z wyprowadzonymi z przodu 2xUSB i 2x AUDIO, kolor czarny, dodatkowy wentylator wewnątrz obudowy. 10 HD 320 Gb, SATAII, 7200RPM 11 System operacyjny Windows XP Profesional 12 Gwarancja Co najmniej 12 miesięcy Monitor. lp. Nazwa podzespołu Opis minimalnych wymagań 1 przekątna ekranu 19 2 rozdzielczości minimalna 800x600 & 60Hz maksymalna 1280x1024&75Hz, rozdzielczość matrycy 1280x1024 (natywna) 3 kontrast minimum 700:1 4 jasność minimum 300 cd/m2 5 odchylanie poziome 75Hz 6 Plamka mniejsza niż 0,3 mm 7 złącze DVI wymagane 8 głośniki tak 9 dodatkowe funkcje korekcja gamma, może być funkcja pivot 10 przykładowy model HYUNDAI T91D 11 czas reakcji matrycy: 16ms w-b (maksimum) 12 Uwagi dodatkowe niezależnie od gwarancji producenta, w momencie dostawy monitor nie może posiadać ani jednego uszkodzonego punktu świetlnego (zarówno ciemnego, jak i jasnego) 13 Gwarancja Co najmniej 12 miesięcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.12.00 - Skanery Kod CPV wg słownika 2008: 38.52.00.00 - Skanery Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Posiadają służby serwisowe przyjmujące zgłoszenia reklamacji i żądania świadczenia serwisowych usług gwarancyjnych, dostępne dla zamawiającego w trybie ciągłym. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o posiadaniu służb serwisowych oraz warunki gwarancji i specyfikacja usług serwisowych świadczonych w ramach gwarancji - wg załącznika nr 3. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - załącznik nr 2. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 5) Zaoferuje urządzenia zgodne z normami bezpieczeństwa (CE) lub oświadczy, że deklaracja zgodności nie jest wymagana. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają normom bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że deklaracja zgodności nie jest wymagana - wg załącznika nr 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego i zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Oświadczenie o posiadaniu służb serwisowych oraz warunki gwarancji i specyfikacja usług serwisowych świadczonych w ramach gwarancji - wg załącznika nr 3. 8. Oświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają normom bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że deklaracja zgodności nie jest wymagana - wg załącznika nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zp.p.lodz.pl lub Centrum Komputerowym PŁ, ul. Wólczańska 175 (pok. 205), 90-924 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Centrum Komputerowym PŁ ul. Wólczańska 175 (pok. 205) 90-924 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skaner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja techniczna skanera - zadanie 1 (Z1). Skaner lp Nazwa podzespołu Opis minimalnych wymagań 1 interfejs USB 2.0 2 waga maksimum 1 kg 3 rozdz. interpolowana 600 dpi 4 głębia koloru 24 bit 5 głębia szarości 8 bit 6 format dokumentów A6 7 dodatkowe informacje możliwość definicji profili skanowania 8 dodatkowe informacje możliwość skanowania bez pokrywy 9 dodatkowe informacje brak krawędzi z dwóch stron 10 Czas skanowania do 2 sekund w kolorze 24 bit przy rozdzielczości 200dpi 11 pobór mocy do 10w 12 drivers TWAIN, ISIS 12 przykładowy model Fujitsu fi-60-F.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dualny czytnik kart elektronicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dualny czytnik kart elektronicznych. Interfejs do komputera USB 2.0 (kompatybilność z USB 1.1). Interfejs dla kart stykowych ISO 7816 &, EMV2 2000 Level 1, transmisja do 400 Kbps (zależnie od karty). Interfejs dla kart zbliżeniowych ISO 14443 A/B transmisja do 800 Kbps (zależnie od karty). Protokoły T=1, T=0. Obsługiwane typy kart 5V, 3V and 1.8V Smart Cards ISO 7816 Class A, AB and C. Sterowniki PC/SC Driver dla: Microsoft Windows 2000/XP, Vista, 2003 Server Linux Mac OS Sterowniki dostępne nieodpłatnie na stronie internetowej. Gwarancja Co najmniej 12 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.62.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka laminarka oraz materiały eksploatacyjne do drukarki i laminarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja techniczna drukarki, laminarki oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki i laminarki- zadanie 3 ( Z3a, Z3b, Z3c). Drukarka do kart elektronicznych (Z3a). Technika druku Druk kolorowy i monochromatyczny, nanoszony techniką re-transferową, jednostronny. Wyposażenie dodatkowe Czytnik/koder stykowy zgodny z normą ISO/IEC 7816, 200 Kbps. Czytnik/koder zbliżeniowy MIFARE zgodny z normą ISO/IEC 14443, 200 Kbps. Czytniki kompatybilne ze standardem PC/S.C. Magazynki kart Podajnik czystych kart na co najmniej 200 szt., odbiornik na zadrukowane karty co najmniej 100 szt. Wydajność druku Co najmniej 70 szt/godz. Dla zadruku jednostronnego w pełnej skali kolorów YMCK. Interfejsy USB 2.0 do wydruku i kodowania. Sterownik Sterowniki drukarki dla systemów Microsoft Windows 2000/XP. Sterownik czytników PC/S.C dla systemów Microsoft Windows 2000/XP oraz Linux. Gwarancja Co najmniej 12 miesięcy na drukarkę ze wszystkimi modułami i głowicę drukującą. Serwis i utrzymanie Serwis oraz sprzedaż materiałów eksploatacyjnych dostępna na terenie Polski. W okresie obowiązywania gwarancji nieodpłatne dostarczenie urządzenia zastępczego o analogicznych parametrach na czas naprawy przekraczający 3 dni. Laminarka do kart elektronicznych (Z3b). Sposób wykonania Urządzenie zintegrowane z drukarką do kart elektronicznych lub samodzielne. Laminowanie Laminowanie jednostronne. Wydajność Co najmniej 70 szt./godz. ale nie mniejsza niż wydajność dostarczonej drukarki. Gwarancja Czas gwarancji taki jak dla drukarki. Serwis i utrzymanie Warunki serwisowe takie jak w przypadku drukarki. Materiały eksploatacyjne do drukarki i laminarki na min. 5000 szt. (Z3c). 1. Film retransferowy 2. Taśma barwiąca YMCK 3. Taśma laminacyjna 4. Zestaw czyszczący.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputer z monitorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja komputera z monitorem - zadanie 4 (Z4). Komputer PC. lp. Nazwa podzespołu Opis minimalnych wymagań 1 Procesor Procesor czterordzeniowy, zegar minimum 2,40GHz, pamięć szyna minimum 1066MHz 2 Pamięć RAM 2x 2048 MB DDRII 3 Płyta Główna Płyta obsługująca procesory czterordzeniowe, posiadająca co najmniej 4x USB 2.0, wymagana obsługa minimum jednego złącza PCI-Express 16. Płyta musi mieć zintegrowaną kartę sieciową RJ45 1Gbitową 4 Karta graficzna wymagana ilość pamięci graficznej to 256MB,wymagane złącze PCI-Express, oraz dwa wyjścia DVI 5 Karta muzyczna Zintegrowana z płytą główną, lub dodatkowa z system 5.1/7.1 6 Stacja dyskietek 3,5 Standardowa stacja dyskietek 3,5 FDD, czarna 7 Czytnik optyczny Nagrywarka DVDR/RW DL, potrafiąca nagrywać płyty dwuwarstwowe, obsługująca system LightScribe, czarna 8 Zasilacz Zasilacz co najmniej 400 W, z systemem aktywnego, zasilacz powinien mieć duży wentylator niskoobrotowy, oraz włącznik zasilania 9 Obudowa Obudowa ATX, z wyprowadzonymi z przodu 2xUSB i 2x AUDIO, kolor czarny, dodatkowy wentylator wewnątrz obudowy. 10 HD 320 Gb, SATAII, 7200RPM 11 System operacyjny Windows XP Profesional 12 Gwarancja Co najmniej 12 miesięcy Monitor. lp. Nazwa podzespołu Opis minimalnych wymagań 1 przekątna ekranu 19 2 rozdzielczości minimalna 800x600 & 60Hz maksymalna 1280x1024&75Hz, rozdzielczość matrycy 1280x1024 (natywna) 3 kontrast minimum 700:1 4 jasność minimum 300 cd/m2 5 odchylanie poziome 75Hz 6 Plamka mniejsza niż 0,3 mm 7 złącze DVI wymagane 8 głośniki tak 9 dodatkowe funkcje korekcja gamma, może być funkcja pivot 10 przykładowy model HYUNDAI T91D 11 czas reakcji matrycy: 16ms w-b (maksimum) 12 Uwagi dodatkowe niezależnie od gwarancji producenta, w momencie dostawy monitor nie może posiadać ani jednego uszkodzonego punktu świetlnego (zarówno ciemnego, jak i jasnego) 13 Gwarancja Co najmniej 12 miesięcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.