eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa półtusz wieprzowych kl. U, wędlin drobiowych i wędlin wieprzowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Koronowo: Dostawa półtusz wieprzowych kl. U, wędlin drobiowych i wędlin wieprzowych
Numer ogłoszenia: 152635 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa półtusz wieprzowych kl. U, wędlin drobiowych i wędlin wieprzowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: 1.Półtusze wieprzowe kl. U - 10 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: : .15110000-2, Polska Norma: PN-91/A-8:2001 Grupa 2: 1. Szynkowa z indyka - 600 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15131135-0, PN-A-86526:1995:Az2:2000 2. Serdelki drobiowe - 1 800 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15131135-0, PN-A-86526:1995:Az2:2000 3. Polędwica z indyka - 800 kg (ilość szacunkowa),, nomenklatura CPV:15131135-0, PN-A-86526:1995:Az2:2000 4. Mortadela drobiowa - 2 100 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15131135-0, PN-A-86526:1995:Az2:2000 5. Kiełbasa biała drobiowa - 700 kg, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV:15131135-0, PN- A-86526:1995:Az2:2000 6. Salceson drobiowy - 900 kg, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV:15131135-0, PN- A-86526:1995:Az2:2000 7. Kiełbasa zwyczajna drobiowa - 1 100 kg ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV:15131135-0, PN- A-86526:1995:Az2:2000 Grupa 3: 1. Głowizna - 1200 kg, (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 2. Smalec ze skwarkami - 2 000 kg, (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15114000-0, PN-A-85802 3. Pasta z boczku wędzonego - 700 kg, (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 4. Krupniok śląski - 1 700 kg, (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 5. Kiełbasa zwyczajna - 1600 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 6. Krakowska parzona - 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 7. Mielonka typu turystyczna - 1 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 8. Podwawelska - 3 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 9. Piwna - 3 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 10. Dębicka - 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.30-5, 15.11.41.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b)wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnił uczciwej konkurencji; (nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp), c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, e) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (jeżeli jest wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. podpisane oświadczenia wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wyjaśnienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) do oferty dołączają: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, b) dokument wyszczególniony w pkt. 1, ppkt. 1 i 2 złożone przez wszystkich wykonawców, 2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt 1 i 2 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go na każdej stronie za zgodność, przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli dokument wymieniony w pkt 1, ppkt 1 został wystawiony wcześniej niż w wyznaczonym terminie (6 m-cy), Zamawiający uznaje jego ważność tylko w przypadku, kiedy dokument posiada adnotację organu, który go wydał, z której wynika, że informacje w nim zawarte są aktualne i nie uległy zmianie. Adnotacja organu powinna być opatrzona datą. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: półtusze wieprzowe kl. U.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Półtusze wieprzowe kl. U - 10 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: : .15110000-2, Polska Norma: PN-91/A-8:2001.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wędliny drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szynkowa z indyka - 600 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15131135-0, PN-A-86526:1995:Az2:2000 2. Serdelki drobiowe - 1 800 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15131135-0, PN-A-86526:1995:Az2:2000 3. Polędwica z indyka - 800 kg (ilość szacunkowa),, nomenklatura CPV:15131135-0, PN-A-86526:1995:Az2:2000 4. Mortadela drobiowa - 2 100 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15131135-0, PN-A-86526:1995:Az2:2000 5. Kiełbasa biała drobiowa - 700 kg, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV:15131135-0, PN- A-86526:1995:Az2:2000 6. Salceson drobiowy - 900 kg, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV:15131135-0, PN- A-86526:1995:Az2:2000 7. Kiełbasa zwyczajna drobiowa - 1 100 kg ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV:15131135-0, PN- A-86526:1995:Az2:2000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0, 15.13.11.35-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wędliny wieprzowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Głowizna - 1200 kg, (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 2. Smalec ze skwarkami - 2 000 kg, (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15114000-0, PN-A-85802 3. Pasta z boczku wędzonego - 700 kg, (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 4. Krupniok śląski - 1 700 kg, (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 5. Kiełbasa zwyczajna - 1600 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 6. Krakowska parzona - 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 7. Mielonka typu turystyczna - 1 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 8. Podwawelska - 3 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 9. Piwna - 3 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV:15131130-5, PN- A-82007/A1:1998 10. Dębicka - 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131130-5, PN- A-82007/A1:1998.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.11.40.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5, 15.13.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.