eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pajęcznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Pajęczno: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pajęcznie
Numer ogłoszenia: 15262 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 404968 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3113120, 3113121, faks 034 3113121.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pajęcznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych od zawarcia umowy do 31.12.2018 r. Tablice muszą być zgodne z Rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t. jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz.1322 z późn. zm.) i Rozdziałem 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585), normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( t. jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych., Przewidywane zapotrzebowanie tablic: 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 30000 sztuk. 2. Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 30 sztuk. 3. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 900 sztuk. 4. Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe - 15 sztuk. 5. Tablice motocyklowe zwyczajne - 900 sztuk. 6. Tablice motocyklowe indywidualne - 15 sztuk. 7. Tablice motorowerowe zwyczajne - 600 sztuk. 8. Tablice do przyczep zwyczajne - 900 sztuk. 9. Tablice zabytkowe motocyklowe - 15 sztuk. 10. Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe -15 sztuk. 11. Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - 15 sztuk. Do każdej tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć ramkę pod tablicę umożliwiającą montaż bez konieczności przewiercania tablicy wraz z nadrukiem reklamowym według wzoru Zamawiającego zawierającą herb powiatu i adres strony internetowej. 2. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: - generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z rozporządzeniem, - automatyczne generowanie pozycji zamówienia po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, - obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, - możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), - możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie którego została przekazana do zniszczenia, - możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, - praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego), - możliwość zaznaczenia różnych miejsc dostaw dla zamówienia na tablice rejestracyjne - możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb - np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla ciągników rolniczych. Wymagania techniczne: 2.1. Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. 2.2. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, 2.3. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. 2.4. Program powinien działać w systemach Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32- jak i 64-bitowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dotyczące programu spełniające funkcje opisane wyżej. 3. Odbiór tablic rejestracyjnych złomowanych. 4. Wykonywanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów. 5. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca udziela 2 letniej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. Okres gwarancji biegnie od momentu podpisania protokołu odbioru częściowego tablic...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 14.72.10.00 - Glin .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UTAL Sp. zo.o., Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243903,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 281726,55

  • Oferta z najniższą ceną: 281726,55 / Oferta z najwyższą ceną: 366606,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.