eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA I DEZYNFEKCJI. Postępowanie nr 36/UCMMiT/AW/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Gdynia: ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA I DEZYNFEKCJI. Postępowanie nr 36/UCMMiT/AW/09
Numer ogłoszenia: 152601 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA I DEZYNFEKCJI. Postępowanie nr 36/UCMMiT/AW/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Swiadczenie usług prania i dezynfekcji bielizny i materacy szpitalnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: IX. Ustala się wadium w wysokości : 2 811,76zł. (słownie: dwa tysiące osiemset jedenaście i 76/100zł.) 1. Wykonawca wnosi wadium w jednej z niżej wymienionych form: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I/O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496 (koniecznie z określeniem numeru postępowania, którego wadium dotyczy); - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje niezwłocznie jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać przed upływem terminu składania ofert w Dziale Zamówień Publicznych (Pok. 137, IIp. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 9:00 do 13:00.od poniedziałku do piątku. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu niniejszym mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) Wnieśli w odpowiedniej wysokości i w odpowiednim terminie wadium, na dowód czego dostarczą wraz z ofertą dowód jego wniesienia, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie w.w. warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 4. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających wniosek i ofertę wspólnie; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 6. Sposób oceny spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 36/UCMMiT/AW/09 - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia-SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) -NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu niniejszym mogą brać udział wykonawcy, którzyzłożą niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) dowód wniesienia wadium, 2) aktualny (zgodny ze stanem faktycznym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oryginał należycie wystawionego pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w przypadku składania oferty przez pełnomocnika wykonawcy lub kilku wykonawców wspólnie; 4) wykaz wykonanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług (co najmniej dwie wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat usługi prania i dezynfekcji) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. wartość każdej usługi 50 000 zł. brutto) usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie; (informacja upoważnionego do reprezentacji na zewnątrz, przedstawiciela odbiorcy usługi - posiadającego upoważnienie wynikające z dokumentów tj. np.KRS lub z pełnomocnictwa; 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń pralniczych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: (a) wykaz z podaniem parametrów wydajności: komór pralniczych z wydajnością co najmniej 300kg wypranej bielizny dziennie, urządzeń prasujących, maglujących, jakimi dysponuje wykonawca z opisem ich wydajności - urządzenia i ich wydajność muszą być wystarczające do realizacji przedmiotowego zamówienia, a wszystkie urządzenia pralnicze muszą spełniać wymogi bariery higienicznej, (b) wykaz środków transportu - co najmniej jeden pojazd -z podziałem na dwie komory, czystą i brudną - jakimi dysponuje wykonawca, (c) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt (a) i (b) wykonawca wskazał narzędzi, urządzenia, pojazdy którymi będzie dysponował dzięki innemu podmiotowi. 6) ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, bez wyłączania jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia, na kwotę co najmniej 50 000,00zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie w.w. warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 7) na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt. 1. pakt 1) i 3) SIWZ wykonawcy składają dodatkowo odpowiednie oświadczenie - Załączniki nr 3 i 4 do Oferty. 8) Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: a. warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających wniosek i ofertę wspólnie; b. warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 9) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca załącza do oferty: a) aktualne, wystawione nie wcześniej niż w 2009r. zaświadczenie SANEPID-u o spełnianiu przez pralnię wykonawcy warunków wymaganych dla usług prania bielizny szpitalnej, b) aktualne, wystawione nie wcześniej niż w 2009r zaświadczenie wydane przez TSSE lub inny równoważny uprawniony podmiot o dopuszczeniu pojazdu wskazanego w wykazie środków transportu, do świadczenia usług przewozu bielizny i materacy szpitalnych, c) wykaz środków piorących używanych w procesie prania i dezynfekcji, wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 IX 2002r. o produktach biobójczych. d) odpowiednie oświadczenie dotyczące wymagania określonych w części XXIV. Pralnia - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotne (Dz. U. z 2006r. Nr 213, poz.1568 ze zm.), - m. in. posiadanie bariery higienicznej, oddzielającej strefę brudną i czystą z urządzoną śluzą szatniową, wyposażoną w odrębne węzły sanitarne, odpowiednią ilość pralnico-wirówek). e) odpowiednie oświadczenie dotyczące zalecenia w zakresie pralnictwa określone przez Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego- dostarczyć oświadczenie wykonawcy o spełnianiu w.w. warunków na dzień składania oferty, przez pralnię wykonawcy. f) dodatkowo wykonawca składa wraz z ofertą wymagane oświadczenia i informacje tj.: - zastosowaną w świadczeniu niniejszej usługi procedurę przyjmowania brudnej i dostarczania czystej bielizny, transportu, prania i dezynfekcji bielizny a także czyszczenia i dezynfekcji całego wyposażenia, powierzchni, pomieszczeń pralni, samochodów dostawczych i higieny pracowników (dostarczyć zdjęcie samochodu - z widocznym nr rejestracyjnym- do przewożenia bielizny z widoczną komorą brudną i czystą), - aktualny wykaz i zaświadczenie z PZH w Warszawie lub innego uprawnionego podmiotu o dopuszczeniu zastosowanych przez wykonawcę w świadczeniu niniejszej usługi preparatów piorących i wspomagających, stosowanych w pralni wykonawcy jako przeznaczone dla celów prania bielizny szpitalnej, g) oświadczenie o stosowaniu w procesie prania środków piorących i dezynfekujących bieliznę w zakresie bakterii, wirusów, grzybów i prątków. h) oświadczenie TSSE o pełnionym nadzorze bakteriologicznym w pralni wykonawcy, i) oświadczenie o przeszkoleniu pracowników pralni w zakresie postępowania z bielizną szpitalną - przy odbiorze brudnej, dostawie czystej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. nr 137..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.