eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › dostawa i montaż regałów przesuwnych - numer postepownaia Zp/pn/6/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Dęblin: dostawa i montaż regałów przesuwnych - numer postepownaia Zp/pn/6/2010
Numer ogłoszenia: 152550 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż regałów przesuwnych - numer postepownaia Zp/pn/6/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego zabudowy pomieszczenia magazynowego regałami przesuwnymi, dostawa i montaż regałów przesuwnych; 2) regały przesuwne montowane będą w pomieszczeniu magazynowym nr 13 na parterze Biblioteki Głównej. Wymiary pomieszczenia do zabudowy - dł. 8 m, szer. 6,80 m wys. 3,50 m; 3) regały przesuwne (nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) muszą spełniać wymagania jakościowe, potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości i bezpieczeństwa, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań oraz końcowej kontroli wyrobów; 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Formularza oferty zawartego w Dziale II niniejszej specyfikacji; 5) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt techniczny regałów w terminie 7 dni od zawarcia umowy. Zamawiający pisemnie zaakceptuje przedstawiony projekt lub naniesie do niego zmiany w terminie 3 dni roboczych od jego otrzymania. W przypadku naniesienia zmian Wykonawca zobowiązany jest do ponownego przedstawienia projektu do akceptacji w terminie 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji o niniejszym. Z akceptacji projektu technicznego zostanie spisany protokół zawierający: nazwę zamawiającego i wykonawcy, datę odbioru projektu, stwierdzenie, że projekt został wykonany należycie i spełnia wszystkie wymogi wskazane w umowie oraz że żadna ze stron nie będzie zgłaszała wątpliwości, technicznych, co do projektu. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał pomiarów we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego w celu złożenia projektu technicznego maksymalnie wykorzystującego przestrzeń magazynową z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm. 6) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy (wszystkie elementy zaprojektowanych, wykonanych i zainstalowanych regałów) objęty będzie 5 letnią gwarancją licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego; 7) całość konstrukcji, zarówno regałów jak i torów jezdnych musi zapewniać stabilność i pełne bezpieczeństwo pracy; 8) Wykonawca wraz z dostawą regałów musi przedstawić następujące dokumenty: a) certyfikat uprawniający do oznaczenia produktu znakiem bezpieczeństwa, b) załączenie świadectwa bezpieczeństwa pracy na oferowane regały, c) załączenie atestu klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów, d) załączenie atestu higienicznego na oferowane regały, e) oświadczenie producenta , co do zgodności produktu z polskimi normami; 9) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39131100-0 - regały przesuwne, 51620000-4 - usługi instalowania urządzeń biurowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 51.62.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości - 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); 2) podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do oferty; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wyższej Szkole Oficerskiej Sił Powietrznych, ul. 2 Pułku Kraków 20, pok. nr 13, 08-521 Dęblin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 08:00, miejsce: w kancelarii jawnej Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie (08-521), ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa nr 4, kancelaria jawna - pok. nr 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.