eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zagospodarowanie terenu oraz budowa podjazdu dla niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych do budynku Muzeum Czynu Powstańczego w Górze Św. Anny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Opole: Zagospodarowanie terenu oraz budowa podjazdu dla niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych do budynku Muzeum Czynu Powstańczego w Górze Św. Anny
Numer ogłoszenia: 152544 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu , ul. Św. Wojciecha 13, 45-023 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5436677, 4544611, 4532200, faks 077 4532200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu oraz budowa podjazdu dla niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych do budynku Muzeum Czynu Powstańczego w Górze Św. Anny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe istniejących elementów zagospodarowania 2. Wymiana lub nowe krawężniki betonowe - 402,68mb 3. Wymiana lub nowe obrzeża betonowe - 793,26mb 4. Wymiana nawierzchni asfaltowej - 840,1m2 5. Nawierzchnia z kostki granitowej 8/6 - 1047m2 6. Nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6cm - 168,6m2 7. Remont schodów wejściowych i budowa podjazdu dla niepełnosprawnych - 55,79m2 8. Wykonanie tarasu z desek w patio - 79,05m2 9. Plantowanie i sianie trawy - 300m2 10. Wymiana słupów i nowe oświetlenie - 19szt 11. Ułożenie kabla YAKXS 5x16mm2 - 305,5mb 12. Montaż rozdzielni - 1szt 13. Montaż wpustów ulicznych - 3szt 14. Montaż studni rewizyjnych - 2szt 15. Montaż separatora - 1szt 16. Montaż studni chłonnej - 1szt 17. Montaż rur kanalizacji deszczowej - 30.4mb Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych oraz dokumentacji projektowej - będących załącznikami do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda, obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni z kostki granitowej, z kostki brukowej betonowej oraz z nawierzchni asfaltowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej: a) Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba, b) Kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - 1 osoba, c) Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba, d) Kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej - 1 osoba. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót poszczególnych branż, pod warunkiem posiadania niezbędnych uprawnień do kierowania w każdej z łączonej branży. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć do oferty dokumenty wymienione w punktach od 6.3 do 6.7.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych.W przypadku akceptacji przez Zamawiającego wykonania zmiany Wykonawca przygotuje zamienną dokumentację projektową, specyfikację oraz wyceną zmiany. Zamienna dokumentacja projektowa i specyfikacja musi zawierać wykaz zmian w stosunku do poprzedniej wersji dokumentacji projektowej i specyfikacji. W celu dokonania wyceny zmiany Wykonawca zobowiązany jest wycenić każdy element prac zamiennych stosując pomiary uzgodnione lub ustalone zgodnie z powyższymi zasadami oraz odpowiednie stawki lub ceny dla danego elementu. Odpowiednia stawka lub cena dla każdego elementu zmiany winna być taka, jaka została ustalona przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym, będących częścią zamówienia, dla tego elementu robót. Jeżeli żadna stawka lub cena nie są odpowiednie, gdyż dany element robót nie ma podobnego charakteru lub nie jest wykonany w warunkach podobnych do żadnego z elementów w zamówieniu należy go wyliczyć z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych przez Wykonawcę w w/w kosztorysach ofertowych, ale nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud obowiązujących w danym okresie rozliczeniowym, a dla materiałów, sprzętu i transportu, dla których ceny nie zostały określone w kosztorysach ofertowych - cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud obowiązujących w danym okresie rozliczeniowym, w którym kalkulacja jest sporządzona oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych KNR, a w przypadku robót dla których nie określono nakładów rzeczowych KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. Dla materiałów, które nie występują w wydawnictwie Sekocenbud, które nie występują w danym okresie rozliczeniowym należy przedstawić fakturę zakupu. W przypadku gdyby zmiana miałaby polegać na pominięciu jakiejkolwiek części robót, Wykonawca przygotuje wycenę ukazującą o ile i w jaki sposób, w związku z pominięciem danej części robót, wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ulegnie zmniejszeniu. Wszelkie roboty zamienne mogą być wykonane wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Podstawą wykonania robót zamiennych będzie protokół konieczności oraz kosztorys różnicowy. Podstawą odbioru robót zamiennych będzie obmiar robót wraz z wyceną kosztorysową sporządzoną przez Wykonawcę. Jeżeli dokonanie zmiany będzie wymagało uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę, obowiązek uzyskania takiej decyzji będzie spoczywać na Wykonawcy, który zostanie upoważniony przez Zamawiającego na etapie realizacji robót. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji umowy, zażądać rozwinięcia kosztorysów ofertowych na kosztorysy szczegółowe w celu udokumentowania wskaźników cenotwórczych, a Wykonawca ma obowiązek przedstawić kosztorys szczegółowy najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia Zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mso.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. św. Wojciecha 13, 45-023 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2010 godzina 10:00, miejsce: ul. św. Wojciecha 13, 45-023 Opole, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.