eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji z automatyką i sterowaniem w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Warszawa: wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji z automatyką i sterowaniem w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 152513 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104505 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji z automatyką i sterowaniem w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji instalacji klimatyzacji i wentylacji z automatyką i sterowaniem w budynku A Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie. 2. Ogólne dane budynku Budynek A zlokalizowany jest w zespole historycznej zabudowy Parlamentu, przy ul. Wiejskiej 4/6/8 w Warszawie, na działce o numerze ewidencyjnym 77, obręb 5-06-05. Jest on wpisany do rejestru zabytków pod nr 454/3 na mocy decyzji z dnia 2 czerwca 2003 r. W budynku A znajdują się m.in.: sala obrad Senatu oraz sale konferencyjne. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) pełnopowietrznego systemu klimatyzacji sali obrad, 2) pełnopowietrznego systemu klimatyzacji holu, 3) pełnopowietrznego systemu klimatyzacji sali konferencyjnej, 4) systemu wentylacji biur, 5) systemu wentylacji pomieszczeń technicznych, poligrafii, wraz z systemem klimatyzacji pomieszczenia poligrafii, 6) montaż wytwornic wody lodowej w piwnicy i chłodnic wentylatorowych - drycoolerów na dachu budynku oraz rozprowadzenie instalacji glikolu i wody lodowej w piwnicy budynku, 8) rozprowadzenia instalacji ciepła technologicznego w piwnicy budynku. 3. Szczegółowy opis oraz zakres prac znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia i w załączonych do niego: przedmiarach robót - załączniki od 1a do 1f do Opisu przedmiotu zamówienia, projektach budowlano-wykonawczych - załączniki od 1g do 1j do Opisu przedmiotu zamówienia. 4. Ze względu na specyfikę pracy Senatu należy przewidzieć konieczność wykonywania prac w systemie zmianowym. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia - od dnia następnego po dacie zawarcia umowy - etapami - zakończenie do dnia 1 grudnia 2013 r., w następującym podziale: - etap I, w skład którego wchodzą podetapy: IA i IB - realizacja w 2012 r. 1) podetap IA - realizacja części zakresu robót przewidzianego w Tabeli Elementów Rozliczeniowych na tym etapie polegającego na wykonaniu systemów N1/W1 i N4/W4 wraz z ich uruchomieniem i osiągnięciem pełnosprawności ich działania pod bezwzględnym warunkiem, że wyłączenie i demontaż istniejących starych systemów, w miejsce których zostaną zamontowane ww. nowe systemy, będzie możliwe w ciągu 6 tygodni podczas trwania letniej przerwy parlamentarnej, przewidywanej od sierpnia 2012 r. do września 2012 r. O dokładnym terminie przerwy parlamentarnej Wykonawca zostanie poinformowany w trakcie wykonywania robót. 2) podetap IB - realizacja całości pozostałego zakresu robót przewidzianego w Tabeli Elementów Rozliczeniowych na tym etapie (pod ww. warunkami); rozpoczęcie w dniu następnym po podpisaniu umowy, zakończenie do dnia 1 grudnia 2012 r., - etap II, w skład którego wchodzą podetapy: IIA i IIB - realizacja w 2013 r. 3) podetap IIA - realizacja części zakresu robót przewidzianego w Tabeli Elementów Rozliczeniowych na tym etapie polegającego na wykonaniu systemu N5/W5 wraz z jego uruchomieniem i osiągnięciem pełnosprawności jego działania pod bezwzględnym warunkiem, że wyłączenie i demontaż istniejącego starego systemu, w miejsce którego zostanie zamontowany ww. nowy system, będzie możliwe w ciągu 6 tygodni podczas trwania letniej przerwy parlamentarnej, która przewidywana jest od sierpnia 2013 r. do września 2013 r. Dokładna data rozpoczęcia i zakończenia przerwy parlamentarnej zostanie określona w trakcie wykonywania robót; 4) podetap IIB - realizacja całości zakresu robót przewidzianego w Tabeli Elementów Rozliczeniowych na tym etapie (pod ww. warunkiem); rozpoczęcie w dniu następnym po podpisaniu umowy, zakończenie do dnia 1 grudnia 2013 r. 6. Zakres prac dla ww. etapów w rozbiciu na poszczególne branże ujęty jest w załączonej do SIWZ Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER), która stanowi załącznik nr 2a do Formularza Oferty. 7. Na potwierdzenie spełniania przez montowane urządzenia w systemach warunków określonych w SIWZ z załącznikami Wykonawca zobowiązany jest załączyć do Oferty Dokumentację Techniczno-Rozruchową na wszystkie urządzenia stanowiące integralne elementy tych systemów, natomiast w celu potwierdzenia zgodności między danymi przedstawianymi na kartach doborów urządzeń z rzeczywistymi parametrami urządzeń, certyfikat EUROVENTU, lub inny równoważny potwierdzający te zgodności. 8. Ze względu na konstrukcję budynku nie ma możliwości przygotowania w przegrodach budynku odpowiednich wymiarowo otworów do wprowadzenia do wnętrza pomieszczeń technicznych central systemów w całości. W związku z powyższym centrale systemów należy wprowadzać do tych pomieszczeń w częściach, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, wraz z ofertą, deklaracje producentów urządzeń instalowanych w systemach, że przy ich montażu w częściach, zachowana zostanie gwarancja na te urządzenia. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ z załącznikami, a ich wbudowanie nie spowoduje braku możliwości osiągnięcia przez wszystkie systemy parametrów technicznych wskazanych w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry nie gorsze od wskazanych w SIWZ z załącznikami Zamawiający rozumie: 1) wydajności powietrza nie niższe niż w zamówieniu. 2) ciśnienia dyspozycyjne nie niższe niż w zamówieniu. 3) poziomy głośności nie wyższe niż w zamówieniu. 4) moce elektryczne nie wyższe niż w zamówieniu. 5) sprawności wymienników rekuperacyjnych nie niższe niż w zamówieniu. 6) automatyka o funkcjach wskazanych w zamówieniu. 7) wymiary zewnętrzne nie większe niż w zamówieniu. 8) ciężary nie większe niż w zamówieniu. 9) izolacje cieplne central dachowych nie gorsze niż w zamówieniu. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń lub materiałów innych niż wskazane w ww. załącznikach na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że urządzenia lub materiały spełniają wymagania Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Frapol Sp. z o.o., Mierzeja Wiślana 8, 30-832 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2875516,24

  • Oferta z najniższą ceną: 2684825,56 / Oferta z najwyższą ceną: 4102502,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.