eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Remont dachu budynku w DOMU DZIECKA w Paczkowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Paczków: Remont dachu budynku w DOMU DZIECKA w Paczkowie.
Numer ogłoszenia: 152503 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: TIS Dom Dziecka, ul. Kopernika 11, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 0-77 4316523, fax 0-77 4316523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tis.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: DOM DZIECKA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku w DOMU DZIECKA w Paczkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku w DOMU DZIECKA w Paczkowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.31.23.10 - Roboty w zakresie ochrony oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1Zgodnie z art. 22 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1.1Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.1.2Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.1.3Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, a spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.4Wykonawca powinien mieć doświadczenie w realizacji robót przy obiektach zabytkowych, personel nadzorczy oraz wykonawczy niezbędny przy wykonywaniu robót ujętych w Przedmiarach robót oraz spełniać wymagania ujęte w SIWZ. 1.1.5Wykonawca powinien posiadać odpowiednio wykwalifikowany i uprawniony personel techniczny zdolny do sprawowania funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót. 1.1.6Wykonawca powinien udowodnić zrealizowanie w ciągu 5 lat co najmniej 2 zadań o wartości min. 50 000 złotych w tym co najmniej jedno zadanie przy obiektach zabytkowych. 1.1.7 Wykonawca winien udzielić na wykonane roboty remontowe co najmniej 5 - letniej gwarancji 1.1Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7 SIWZ. 1.2Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: Spełnia - nie spełnia 1.3Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. kopii bez poświadczenia przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, lub złożenie nieprawdziwych informacji, spowoduje wykluczenie, a zatem i odrzucenie oferty, gdyż nie spełniono warunków zawartych w art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: 1.1.1Formularz ofertowy (zał. nr 5) - cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto + obowiązujący podatek VAT = cena brutto 1.1.2Oświadczenia (zał. nr 3) 1.1.3Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (zał. nr 2) - referencje 1.1.4Wykaz ilości pracowników możliwych do zatrudnienia przy realizacji. 1.1.5Dane personalne Kierownika budowy i ewentualnych Kierowników robót wraz z numerami uprawnień budowlanych 1.1.6Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujące osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert 1.1.7Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.1.8Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.1.9Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej 7.1.10Umowa (zał. nr 4) 7.1.11Kosztorys ofertowy musi być wykonany w oparciu o przedłożony przez zamawiającego przedmiar robót metodą szczegółową (zał. nr 1) 7.1.12Brak jakichkolwiek z w/w dokumentów lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nysa.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM DZIECKA w Paczkowie, ul. Kopernika 11, tel./fax 077 431 65 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 09:00, miejsce: DOM DZIECKA w Paczkowie, ul. Kopernika 11, tel./fax 077 431 65 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.