eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Budowa i remonty dróg gminnych w Mieście Żory Zadanie 1 Remont ulicy Boguszowickiej, Zadanie 2 Wykonanie nawierzchni wjazdów do posesji po zmianie niwelety drogi ulicy Łąkowej, Zadanie 3 Wykonanie utwardzonej drogi dojazdowej do wydzielonego terenu w Dzielnicy Baranowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Żory: Budowa i remonty dróg gminnych w Mieście Żory Zadanie 1 Remont ulicy Boguszowickiej, Zadanie 2 Wykonanie nawierzchni wjazdów do posesji po zmianie niwelety drogi ulicy Łąkowej, Zadanie 3 Wykonanie utwardzonej drogi dojazdowej do wydzielonego terenu w Dzielnicy Baranowice.
Numer ogłoszenia: 152452 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remonty dróg gminnych w Mieście Żory Zadanie 1 Remont ulicy Boguszowickiej, Zadanie 2 Wykonanie nawierzchni wjazdów do posesji po zmianie niwelety drogi ulicy Łąkowej, Zadanie 3 Wykonanie utwardzonej drogi dojazdowej do wydzielonego terenu w Dzielnicy Baranowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i remonty dróg gminnych w Mieście Żory Zadanie 1 Remont ulicy Boguszowickiej, Zadanie 2 Wykonanie nawierzchni wjazdów do posesji po zmianie niwelety drogi ulicy Łąkowej, Zadanie 3 Wykonanie utwardzonej drogi dojazdowej do wydzielonego terenu w Dzielnicy Baranowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c) przedmiary robót. 1. Zakres robót remontowych na ul. Boguszowickiej na odcinku korekty niwelety podłużnej drogi: 1) Wykonanie korytowania na całej szerokości drogi wraz z poboczem (docelowe poszerzenie jezdni z istniejącej szerokości około 5,0m do 5,50m) na odcinku korekty niwelety podłużnej drogi ul. Boguszowickiej w Żorach - zgodnie z dokumentacją projektową odcinek o długości 274,33m. 2) Rozbiórka nawierzchni asfaltowych oraz z tłucznia kamiennego. 3) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania oraz rozbiórki nawierzchni na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 4) Wykonanie wzmocnienia istniejącego podłoża na całej powierzchni drogi poprzez zastosowanie warstwy gr. 20cm mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej UTEX BP 5,0. 5) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniu drogi oraz pasie jezdni szerokości około 3,0 m na całym odcinku korekty niwelety drogi. 6) Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm na ławie betonowej z oporem obustronnie na całej długości remontowanego odcinka drogi - około 560,0m. 7) Ułożenie obrzeży betonowych 30x8cm na ławie betonowej z oporem na zjazdach indywidualnych - około 234,0m. 8) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca asfaltowa gr. 4cm plus warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4cm) na poszerzeniu drogi o 0,5m oraz na pasie jezdni szerokości około 3,0 m na całym odcinku korekty niwelety drogi - około 737,17m2. 9) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm na zjazdach indywidualnych - około 225,50m2. 10) Wykonanie regulacji wysokościowej i przełożenie istniejących wjazdów o nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - około 300,00m2. 11) Montaż kompletnego wpustu ściekowego z osadnikiem bez syfonu wraz z włączeniem poprzez przykanalik do studni kanalizacyjnej i montażem przejścia szczelnego - 10 szt. 12) Wykonanie odcinka przykanalika z rur PCV fi 200 wraz z włączeniem do studni kanalizacji deszczowej - około 70m. 13) Regulacja istniejących bram wjazdowych - 10szt. 14) Porządkowanie terenu i ręczne plantowanie gruntu rodzimego. 2. Zakres robót remontowych na pozostałym odcinku drogi ul. Boguszowickiej: 1) Wykonanie korytowania na całej szerokości drogi wraz z poboczem - odcinek drogi o długości około 606,0m. 2) Rozbiórka nawierzchni asfaltowej odcinka drogi - powierzchnia około 264,00m2. 3) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania oraz rozbiórki nawierzchni na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 4) Wykonanie wzmocnienia istniejącego podłoża na całej powierzchni drogi poprzez zastosowanie warstwy gr. 20cm mieszanki betonowej popiołowo-żużlowej UTEX BP 5,0. 5) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na odcinku drogi (powierzchnia około 264,00m2) oraz wykonanie utwardzonego pobocza wzdłuż jezdni drogi. 6) Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm na ławie betonowej z oporem obustronnie na całej długości remontowanego odcinka drogi - około 1212,0m. 7) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca asfaltowa gr. 4cm plus warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4cm) na odcinku drogi - powierzchnia około 264,00m2. 8) Montaż kompletnego wpustu ściekowego z osadnikiem bez syfonu wraz z włączeniem poprzez przykanalik do studni kanalizacyjnej i montażem przejścia szczelnego - 14 szt. 9) Wykonanie odcinka przykanalika z rur PCV fi 200 wraz z włączeniem do studni kanalizacji deszczowej - około 98m. 10) Wykonanie odcinka drenażu z rury drenarskiej z filtrem z włókna syntetycznego fi 113 w pełnej zasypce filtracyjnej żwirowej - około 230,50m. 11) Poszerzenie istniejącego przepustu z rur żelbetowych fi 800 o około 2,0m. 12) Porządkowanie terenu i ręczne plantowanie gruntu rodzimego. 3. Zakres robót drogowych na ul. Łąkowej: 1) Wykonanie nawierzchni wjazdów do posesji z kruszywa łamanego gr. 20cm - powierzchnia około 745,00m2. 2) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca asfaltowa gr. 4cm plus warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4cm) na wjazdach do posesji - powierzchnia około 155,00m2. 3) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm na wjazdach do posesji - powierzchnia około 56,50m2. 4. Zakres robót drogowych w Dzielnicy Baranowice: 1) Wykonanie korytowania pod drogę dojazdową do wytyczonego terenu w Dzielnicy Baranowice - powierzchnia około 1020,00m2. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm na całej powierzchni drogi dojazdowej. 4) Wykonanie podbudowy (tymczasowej nawierzchni drogi dojazdowej) z kruszywa łamanego gr. 20cm (w dwóch warstwach dolnej gr. 15cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 63,0mm oraz górnej gr. 5cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 31,5mm) - powierzchnia około 1020,00m2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota: 4.200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie nawierzchni komunikacji kołowej lub pieszej z asfaltu lub z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) w branży drogowej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w branży ogólnobudowlanej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT II. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych III. Przyczyna/okoliczności Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane IV. Przyczyna/okoliczności Zmiana podmiotu na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Skutek - zmiana w umowie/aneks Wprowadzenie zaakceptowanego przez Zamawiającego innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ V. Przyczyna/okoliczności Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy Skutek - zmiana w umowie/aneks Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót VI. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów. VII. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robot. VIII. Przyczyna/okoliczności Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 207, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, pok. INFORMACJA-parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.