eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa maszyny oraz aparatury badawczo-pomiarowej do laboratorium materiałów budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Jarosław: Dostawa maszyny oraz aparatury badawczo-pomiarowej do laboratorium materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 152441 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244612, fax 016 6244612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyny oraz aparatury badawczo-pomiarowej do laboratorium materiałów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny wytrzymałościowej oraz aparatury badawczo-pomiarowej do laboratorium materiałów budowlanych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie nr 1-dostawa aparatury badawczo-pomiarowej Szczegółowy zakres obejmuje dostawę aparatury badawczo-pomiarowej typu: piknometr, młyn planetarny, kruszarka, wagi, suszarka, eksykator, mieszarka do zapraw, wilgotnościomierz i inne. Zadanie nr 2-dostawa maszyny wytrzymałościowej Szczegółowy zakres obejmuje dostawę maszyny wytrzymałościowej wraz z montażem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych -Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki dodatkowe: 1.1- udzielenie minimum 12 miesięcy gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia ujęty w zadaniu nr 2 1.2-doświadczenie zawodowe-zrealizowanie jako Wykonawca w okresie 3 lat, co najmniej 1 odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia objęty zadaniem nr 1 o wartości min. 100 000 netto. 1.3-doświadczenie zawodowe-zrealizowanie jako Wykonawca w okresie 3 lat, co najmniej 1 odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia objęty zadaniem nr 2 o wartości min. 100 000 netto. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: 1.Ofertę należy złożyć -wypełnić i podpisać- na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem-załącznik nr 1 do oferty-wg wzoru; 2.Formularz cenowy-zadanie nr 1-załącznik nr 2 do oferty-wg wzoru; 3.CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - FORMULARZ TECHNICZNY-zadanie nr 1-załącznik nr 3 do oferty-wg wzoru; 4. CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - FORMULARZ TECHNICZNY-zadanie nr 2-załącznik nr 4 do oferty-wg wzoru; 5. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 5 do oferty-wg wzoru; 6.Zaakceptowany -parafowany lub podpisany-każda zapisana strona przez oferenta - osobę podpisującą ofertę-Projekt umowy-załącznik nr 6 do oferty-wg wzoru; 7. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia ujęty w zadaniu nr 1 o wartości min. 100 000 zł netto oraz załączenie dokumentu-ów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie-załącznik nr 7 do oferty-wg wzoru; 8. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia ujęty w zadaniu nr 2 o wartości min. 100 000 zł netto oraz załączenie dokumentu-ów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie- załącznik nr 8 do oferty-wg wzoru; 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania ws obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert-załącznik nr 9 do oferty; 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr10 do oferty; 11.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konsorcjum,spółka cywilna- obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej-załącznik nr 11 do oferty; 12. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej-załącznik nr 12 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszjar.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 Rektorat, dział inwestycji i zamówień publicznych, parter, pokój nr 10.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16 Rektorat, dział inwestycji i zamówień publicznych, parter, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-dostawa aparatury badawczo-pomiarowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres obejmuje dostawę aparatury badawczo-pomiarowej typu: piknometr, młyn planetarny, kruszarka, wagi, suszarka, eksykator, mieszarka do zapraw, wilgotnościomierz i inne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-dostawa maszyny wytrzymałościowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres obejmuje dostawę maszyny wytrzymałościowej wraz z montażem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.