eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Numer postępowaniaZP/24/MGW/2016 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Zabrze:
Numer postępowania: ZP/24/MGW/2016
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu

Numer ogłoszenia: 152423 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer postępowania: ZP/24/MGW/2016
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z pełną obsługą kelnerską dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zgodnie z indywidualnym zamówieniem. Miejscem docelowym świadczenia usług jest teren miasta Zabrze, w szczególności następujące lokalizacje
a) Kopalnia Guido znajdująca się przy ul. 3 maja 93 Strefa K8 zlokalizowana 320 metrów pod powierzchnią ziemi w skład której wchodzą następujące powierzchnie: komory Komora Badawcza nr 8, Komora Kompresora, Hala Pomp, Warsztat Mechaniczny oraz przekop główny
b) Budynek Obsługi Ruchu Turystycznego
c) Hostel Guido, sale konferencyjne i sala restauracyjna przy ul. 3 Maja 93a
d) Budynek Muzeum Górnictwa Węglowego: Sala Witrażowa i Sala Uczonych znajdujące się przy ul. 3 Maja 19
e) Sztolnia Królowa Luiza - Łaźnia Łańcuszkowa sala restauracyjna, sala wystawowa, sala obsługi ruchu turystycznego położona przy ul. Wolności 408
f) Sztolnia Królowa Luiza - Sala Sprężarek i Rozdzielni 6KW mieszczące się przy ul. Wolności 410
g) Sztolnia Królowa Luiza - Park 12C położony przy ul. Sienkiewicza 43
h) Sztolnia Królowa Luiza - podziemna Karczma Guibald przy ul. Sienkiewicza 43
i) Sztolnia Królowa Luiza - Budynek udostępniony dla ruchu turystycznego przy ul. Karola Miarki
j) Budynek Dyrekcji MGW przy ul. Jodłowa 59.
Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych imprez przez Zamawiającego oraz w ramach prowadzenia przez Zamawiającego punktu małej gastronomi - Hala Pomp 320m pod ziemią.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
    Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp,( do wysokości 50 %) w zakresie:
    a) usług przygotowywania posiłków
    b) usług dostarczania posiłków
    c) usług restauracyjnych i dotyczących podawania posiłków
    Zakres zamówienia uzupełniającego zgodny z przedmiotem i kodami CPV:
    55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
    55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
    55320000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiada aktualne pozwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej, w tym cateringowej, udokumentowane decyzją organu inspekcji sanitarnej.
      Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca składa aktualną decyzję właściwego organu inspekcji sanitarnej uprawniającą Wykonawcę do prowadzenia działalności gastronomicznej, w tym cateringowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, należycie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.:
      co najmniej 4 usługi obejmujące usługi cateringowe, w tym:
      - 2 usługi obejmujące usługę cateringową polegającą na dowozie, organizacji, podaniu posiłków i napojów poza swoją siedzibą o wartości min. 25 000 PLN brutto każda, oraz
      - co najmniej 2 usługi obejmujące usługę cateringową polegającą na dowozie, organizacji, podaniu posiłków i napojów poza swoją siedzibą i świadczone dla minimum 200 osób każda.
      W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty:
      Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
      Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się:
      co najmniej 4 usługami obejmującymi usługi cateringowe, w tym:
      - 2 usługami obejmującymi usługi cateringowe polegające na dowozie, organizacji, podaniu posiłków i napojów poza swoją siedzibą o wartości min. 25 000 PLN brutto każda, oraz
      - co najmniej 2 usługami obejmującymi usługi cateringowe polegającą na dowozie, organizacji, podaniu posiłków i napojów po za swoją siedzibą, i świadczone dla minimum 200 osób każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Załącznik nr 3) oraz załączyć dowody (Załączniki nr 3.(1-n)), czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
      Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.2.1) SIWZ.
      Uwaga:
      1. Jeżeli Wykonawca jest w trakcie wykonywania usługi okresowej lub ciągłej podane kwoty winny dotyczyć wyłącznie usługi już zrealizowanej.
      2. Jeżeli zakres wykonanych lub wykonywanych usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego, należy w wykazie podać wartość usług na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia.
      3. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało opublikowane w BZP.
      4. Dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są:
      1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      2) świadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
      W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
      W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000, PLN (Załącznik nr 2.c).
      Gdy Wykonawca polega na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów wymaga się przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot trzeci jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, w ramach jednego z kryteriów składa portfolio. Zamawiający będzie oceniał złożone portfolio, które musi zawierać zdjęcia własnych aranżacji wykonawcy (wydruk w kolorze + forma elektroniczna na płycie CD pliki w formacie JPG, PNG, TIFF, PDF) w poszczególnych kategoriach:
a) 3 fotografie aranżacji nakrytych stołów (stoły okrągłe, prostokątne, stół kawowo-herbaciany),
b) 3 fotografie prezentujące zimną płytę
c) 3 fotografie prezentujące lunch na ciepło w formie bufetu szwedzkiego
d) 3 fotografie prezentujące dania śląskie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Portfolio - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
2) zmiana nazw, siedziby, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
4) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy;
5) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgornictwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu Dział Zamówień Publicznych ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, sekretariat pok.1.02.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.