Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Szczecin: Adaptacja hali B na laboratorium Spawania Konstrukcji Wielkogabarytowych Wydziału Techniki Morskiej Politechniki Szczecińskiej przy al. Piastów 41 w Szczecinie: ZAD I - Modernizacja dachu; ZAD II - Wymiana stolarki okiennej stalowej na PCV; ZAD III - Wymiana stolarki stalowej (bramy); ZAD IV - Docieplenie elewacji; ZAD V - Roboty ogólnobudowlane wewnętrzne.
Numer ogłoszenia: 152401 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4343126, 4494046, fax 091 4494072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja hali B na laboratorium Spawania Konstrukcji Wielkogabarytowych Wydziału Techniki Morskiej Politechniki Szczecińskiej przy al. Piastów 41 w Szczecinie: ZAD I - Modernizacja dachu; ZAD II - Wymiana stolarki okiennej stalowej na PCV; ZAD III - Wymiana stolarki stalowej (bramy); ZAD IV - Docieplenie elewacji; ZAD V - Roboty ogólnobudowlane wewnętrzne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia papowego z dociepleniem wraz z wymianą świetlików dachowych; Wymiana stolarki okiennej stalowej na PCV; Demontaż 2 szt. starych bram stalowych na nowe bramy; Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem i wykonanie elewacji; Roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 24 000 zł, w tym: ZAD I - 8 000 zł, ZAD II - 2 000 zł, ZAD III - 1 000 zł, ZAD IV - 8 000 zł, ZAD V - 5 000 zł. Sposób i forma wniesienia wadium podane zostały w dziale VI SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Jest uprawniony do prowadzenia działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3. Posiada wiedzę oraz doświadczenie niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia; 4. Posiada niezbędny potencjał techniczny umożliwiający wykonywanie niniejszego zamówienia; 5. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia; 6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą złoży na piśmie oświadczenie o spełnianiu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych dokumentem niżej wskazanym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podst. art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp, przedkłada następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 2.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę określonych w dziale IV ust. 3 - 5 warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie: a)odpowiednich dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy przewidziany przez wykonawcę do kierowania robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane; zaświadczenia właściwej dla wykonawcy Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu kierownika budowy przewidzianego przez wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia na listę inżynierów budownictwa i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W odniesieniu do ZAD III dokumenty takie nie są wymagane. b)wykazu (oświadczenia wykonawcy) zawierającego wyszczególnienie osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zakresu robót przewidzianego do realizacji przez podwykonawców. Katalog informacji wymaganych do podania w wykazie osób określa załącznik nr 3 SIWZ (na dwóch stronach - część A i B), a jeżeli wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia, załącznik nr 4 specyfikacji; c)wykazu (oświadczenie wykonawcy) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót ogólnobudowlanych związanych ze specyfiką każdego zadania, przy czym przynajmniej jedna z tych robót musi być o wartości brutto nie mniejszej niż cena oferty. W odniesieniu do każdej roboty wymienionej w wykazie należy podać wartość brutto roboty (kwota zapłaty z tytułu jej wykonania), datę jej wykonania oraz miejsce (adres odbiorcy roboty, na rzecz którego została wykonana). Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ; d)dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt.c) (wyszczególnione w załączniku nr 5 SIWZ ) zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być np. referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów robót). 3.Wykonawca zagraniczny przedkłada w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt.1 aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zagraniczny zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiedni, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności, złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio: kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. a) wykonawca zagraniczny przedstawia zgodnie z przepisami kraju miejsca zamieszkania lub pochodzenia osób, których dotyczą. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. b-d) wykonawca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny Politechniki Szczecińskiej, 70-310 Szczecin, al. Piastów 18, pok. 115. Egzemplarz drukowany ( powielany) w cenie 30 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Dzxiał Techniczny Politechniki Szczecińskiej, 70-310 Szczecin, al. Piastów 18, pok. 115.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD I - Modernizacja dachu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia papowego z dociepleniem dachu i wymianą świetlików dachowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAD II - Wymiana stolarki okiennej stalowej na PCV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż okien stalowych, montaż stolarki okiennej PCV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAD III - Wymiana stolarki stalowej (bramy).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż 2 szt. starych bram stalowych na nowe bramy stalowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAD IV - Docieplenie elewacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, wykonanie elewacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAD V - Roboty ogólnobudowlane wewnętrzne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy nabiału do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.