eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Przetarg nieograniczony na Rozbudowę i przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Rogoźnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na Rozbudowę i przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Rogoźnicy.
Numer ogłoszenia: 152397 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Rozbudowę i przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Rogoźnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Rogoźnicy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia 5.2. spełniają wymogi określone w SIWZ 5.3. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.4. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców. Na potwierdzenie spełniania warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy Wykonawca złoży następujące dokumenty stanowiące załączniki do oferty (wzór formularza oferty w załączeniu): 6.1. Oświadczenie w trybie art. 22 p.z.p. załączniku nr 1. 6.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 (wg wzoru - załącznik Nr 7). 6.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert). 6.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert). 6.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed datą składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - załącznik Nr 3). 6.6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru - załącznik Nr 4). 6.7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.8. Oświadczenie o zleceniu prac podwykonawcom zał. nr 6. 6.9. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.10. Zaświadczenie o niekaralności. 6.11. Kosztorys ofertowy. 6.12. Wadium. 6.12.1. Wysokość wadium Oferent przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000 zł słownie: piętnaście tysięcy zł. 6.12.2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: -pieniądzu -poręczeniach bankowych -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach gwarancyjnych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 zmiana Dz. U. Nr 25 poz. 253 z 2002 r., DZ. U. Nr 66 poz 596 z 2002 r., Dz. U Nr 216 poz. 1824 z 2002 r., Dz. U. Nr 145 poz. 1537 z 2004 r., Dz. U. Nr 145 poz. 1537 z 2004 r., Dz. U. Nr 281 poz 2785 z 2004 r.) o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. 6.12.3. Termin i miejsce wniesienia wadium W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego B. S. Międzyrzec Podlaski nr 85 8039 0006 0000 0443 0006. Najpóźniej w dniu składania ofert pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnej koszulce oryginał tego dokumentu. Dokumentu nie należy bindować i nie zszywać z ofertą. UWAGA! Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert- termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta. 6.12.4. Zwrot wadium Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: - upłynął termin związania z ofertą - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemne zgłoszenie wniosku przez Oferenta: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania c)którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Oferenta, którego została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Oferenta. 6.12.5. Utrata wadium Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w sytuacji kiedy zawarcie umowy stało się nie możliwe z winy wykonawcy. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do oferty i muszą mieć formę pisemną. Dokumenty wymienione w pkt. 6.1 do 6.11 mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania. Wykonawcy, koniecznie poprzedzonym dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2, składa dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do oferty i muszą mieć formę pisemną. Załączniki należy ponumerować zgodnie z numeracją nadaną przez specyfikację. Dokument, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji musi być sporządzony zgodnie z tym wzorem, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok. nr21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 9sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.