eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Brzozowej i Wierzbowej w Żernikach Wrocławskich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Święta Katarzyna: Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Brzozowej i Wierzbowej w Żernikach Wrocławskich.
Numer ogłoszenia: 152395 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Święta Katarzyna , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 071 3116256 wew 114, faks 071 3114370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Brzozowej i Wierzbowej w Żernikach Wrocławskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: Budowę odcinka linii kablowej i montaż typowych latarni i oświetlenia drogowego z oprawami typu sodowego wzdłuż ulicy Brzozowej i Wierzbowej w Żernikach Wrocławskich. Zasilanie projektowanych punktów świetlnych przewiduje się z istniejącej szafki oświetlenia drogowego UO-463 przy ul. Lipowej w Żernikach Wrocławskich. Oświetlenie wykonane będzie z wykorzystaniem opraw typu ulicznego ze źródłami sodowymi o mocy 70 W. Przewiduje się ustawienie latarni oświetleniowych stalowych ocynkowanych bez szwu o wysokości 8,5 m z wysięgnikami o długości 1,5 m i kącie nachylenia 5°. Słupy oświetleniowe o masie do 300 kg będą instalowane na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badania linii kablowej, pomiary rezystancji instalacji elektrycznej, badania i pomiary..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony druk oferty, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, 4.zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5.oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Do oferty winna być dołączone porozumienie konsorcjum zawierające - oznaczenie stron umowy, oznaczenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum uwzględniające cały okres gwarancji, oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz zasad reprezentacji, wskazania jednego podmiotu do odbioru korespondencji, określenie sposobu ustania konsorcjum. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stron konsorcjum w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane pozwalające na realizacje zadania inwestycyjnego i przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa, uprawnienia- świadectwo kwalifikacji S.E.P typu D i typu E. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika budowy w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty mogą być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 8.wykaz co najmniej dwóch ważniejszych realizacji tożsamych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot przetargu a zrealizowanych przez firmę w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami innych zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Podwykonawca zgodnie z ustawą nie jest wykonawcą - przedłożone referencje podwykonawcy nie zapewnią spełnienia powyższego warunku. 9.podpisany druk oświadczenia o zapoznaniu się z terenem i zaakceptowaniu warunków przetargu, 10.podpisany druk oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu, 611.oświadczenie, że do realizacji zamówienia będą użyte materiały, które posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej, a także posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, 12.wypełniony harmonogram, 13.zaakceptowany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw-katarzyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Święta Katarzyna ul. Żernicka 17 55-010 Święta Katarzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Święta Katarzyna ul. Żernicka 17 55-010 Święta Katarzyna, kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.