Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Szydłowiec: zakup koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 152366 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 617 86 30, faks 048 617 05 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup koparko-ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie (rok produkcji 2009) nowej koparko - ładowarki o następującej specyfikacji: 1.1. Silnik - z turbodoładowaniem typu diesel o mocy min. 90 KM 1.2. Skrzynia biegów - napęd 4 x 4 - skrzynia biegów z możliwością przełączania biegów pod obciążeniem - możliwość rozłączania napędów (napęd na tylną bądź obie osie) koła nie mniejsze niż: przednie 18 cali ; tylne 26 cali 1.3. Układ hydrauliczny - wydatek układu minimum 130 l/min - ciśnienie pracy minimum 200 bar 1.4. Układ ładowarkowy - minimalna wysokość wysypu łyżki ładowarkowej 3,20 m - łyżka 4 w 1 otwierana z widłami i zębami, pojemność łyżki minimum 0,8 m3 z widłami do palet - udźwig minimum 2800 kg - system automatycznego powrotu łyżki do pozycji ładowania - system amortyzujący łyżkę podczas jazdy - udźwig minimum 2800 kg 1.5. Układ koparkowy - głębokość kopania: minimum 4,0 m - zasięg kopania na poziomie gruntu: min. 6,5 m - ramię teleskopowe - mechaniczny system przesuwu ramienia kopiącego min.1 m - maksymalny udźwig na ramieniu złożonym min. 1300 kg 1.6. Kabina - spełniająca normy bezpieczeństwa ROPS/FOFS zapewniające maksymalną ochronę operatora - poziom hałasu w kabinie maksymalnie 75 db - obrotowy fotel operatora - ogrzewanie, wycieraczki i spryskiwacze przedniej oraz tylnej szyby, możliwość wsiadania oraz wysiadania na obie strony koparko - ładowarki, dodatkowo kabina musi posiadać min. 2 lusterka wsteczne, światła drogowe, kierunkowskazy, światło ostrzegawcze (kogut) a także oświetlenie robocze z przodu i tyłu koparko - ładowarki, regulowana kolumna kierownicy 1.7. Wyposażenie dodatkowe - podwójna instalacja do zasilania narzędzi hydraulicznych - sygnał cofania - przednie i tylne błotniki - dodatkowa łyżka skarpowa z siłownikami przechyłu o szerokości 1200 mm - instrukcja operatora w języku polskim oraz katalog części zamiennych 2. Maszyna musi posiadać gwarancje producenta min. 2 lata. 3. Serwis maszyny powinien się znajdować w odległości max. do 200 km od siedziby zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wymagane dokumenty: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub pkt 9. ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - załącznik nr 3 warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - załącznik nr 4 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem, za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej w Szydłowcu ul. Słomiana 17 lub JB Gminy Miejskie Wysypisko Śmieci w Szydłowcu ul. Zamkowa 20 oraz na stronie internetowej BIP, www.szydlowiec.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Szydłowcu, Pl. Rynek Wielki 1, pok. 1, 26-500 Szydłowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.