eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Zaprojektowanie i wykonanie instalacji teletechnicznych i zabezpieczeń technicznych w budynku willi nr 1 i recepcji w Grodnie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Międzyzdroje: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji teletechnicznych i zabezpieczeń technicznych w budynku willi nr 1 i recepcji w Grodnie.
Numer ogłoszenia: 152363 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228402 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Woliński Park Narodowy, ul. Niepodległości 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3280727, 3280737, faks 91 3280357.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji teletechnicznych i zabezpieczeń technicznych w budynku willi nr 1 i recepcji w Grodnie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Opis przedmiotu zamówienia. 3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w budynkach: Willa nr 1 i Recepcja w Grodnie 1 pod nazwą: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji teletechnicznych i zabezpieczeń technicznych w budynku willi nr 1 i recepcji w Grodnie. 3.1.2 Oba budynki usytuowane są na działce nr 1 obręb 22 gm. Międzyzdroje w kompleksie Grodno, odległość pomiędzy budynkami ok. 70 m. Działka znajduje się w granicach Wolińskiego Parku Narodowego w Międzyzdrojach. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich ograniczeń i zakazów obowiązujących w Wolińskim Parku Narodowym. 3.1.3 W poprzednich latach budynki uległy przebudowie i termomodernizacji. 3.1.4 Informacje o budynkach: 3.1.4.1 Budynek Willa 1 1) Ogólne dane budynku Kubatura obiektu - 3741,59 m3 Powierzchnia użytkowa -922,99 m2 Ilość wejść do budynku - 2 Ilość kondygnacji - 4 Podpiwniczenie pełne 2) Zakres zamówienia dotyczący budynku Willi 1 obejmuje: a) aktualizację dokumentacji teletechnicznej i zabezpieczeń technicznych budynku willi nr 1 w Grodnie, - sieć telefoniczna, - sieć komputerowa, - sieć zabezpieczenia p.poż., - sieć zabezpieczenia antywłamaniowego, - sieć monitoringu (dotychczasowo zostały ułożone przewody od miejsca montażu kamer zewnętrznych do serwerowni) b) wykonanie instalacji teletechnicznej i zabezpieczeń technicznych dla budynku zgodnie z opracowaną dokumentacją, w tym: - montaż okablowania wraz z kanałami instalacyjnymi i wykonaniem przepustów przez ściany i stropy (dotychczasowo zostały ułożone przewody od miejsca montażu kamer do serwerowni), - montaż szaf dystrybucyjnych wraz z wyposażeniem (szafy z modułem światłowodowym), - montaż gniazd wtykowych, - montaż centrali telefonicznej w obudowie, - montaż elementów telewizji dozorowej w tym kamer, rejestratora, - montaż elementów systemu kontroli dostępu w tym central alarmowych, czujek ruchu, czujek pożarowych, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, - wykonanie pomiarów kontrolnych i rozruch sieci, - wykonanie innych prac niezbędnych podczas realizacji zadania, - naprawa uszkodzeń i uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu prac, - całość niezbędnych materiałów i sprzętu do wykonania zadania po stronie wykonawcy c) przy pracach projektowych i wykonawczych należy uwzględnić wymagania Komendanta Straży Pożarnej (załącznik 2.3 - Wykaz dokumentacji technicznej) - zastosowania certyfikowanej autonomicznej czujki dymu - zastosowania na zewnątrz aneksu kuchennego, na korytarzach pierwszego piętra (korytarz nr 100, korytarz nr 105) certyfikowanych sygnalizatorów alarmowych optyczno-akustycznych, uruchamianych sygnałem ze znajdującej się w aneksie kuchennym autonomicznej czujki dymu w przypadku jej zadziałania, zapewniających natężenie dźwięku na poziomie co najmniej 65 dB, przy jednoczesnym zapewnieniu ich działania przez co najmniej 30 min. W warunkach zaniku głównego zasilania w energię elektryczną, - zastosowania awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich ciągach komunikacyjnych o średnim natężeniu oświetlenia na podłodze, wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej co najmniej 2 luksy. UWAGA: Zamawiający posiada 8 opraw oświetlenia awaryjnego o źródle światła Daylight White LED 3W, trybie pracy SA i A, szczelności obudowy IP 41 oraz czasie pracy 3h, które przekaże do wykorzystania podczas wykonywania instalacji awaryjnego oświetlenia. Ilości te należy uwzględnić przy kosztorysowaniu robót. 3.1.4.2 Budynek Recepcja 1) Ogólne dane budynku Kubatura obiektu - 929 m3 Powierzchnia użytkowa - 150,21 m2 Ilość wejść do obiektu - 2 Ilość kondygnacji - 2 Podpiwniczenie - brak 2) Zakres zamówienia dotyczący budynku Recepcji obejmuje: a) opracowanie dokumentacji teletechnicznej i zabezpieczeń technicznych budynku - sieć telefoniczna, - sieć komputerowa, - sieć zabezpieczenia antywłamaniowego, - połączenie z serwerownią i centralą telefoniczną w budynku willi nr 1 b) wykonanie instalacji teletechnicznej i zabezpieczeń technicznych dla budynku zgodnie z opracowaną dokumentacją, w tym: - montaż okablowania wraz z kanałami instalacyjnymi i wykonaniem przepustów przez ściany i stropy, - przyłączenie do szaf dystrybucyjnych (szafy z modułem światłowodowym), - montaż gniazd wtykowych internetowych RJ45 - 10 szt. oraz gniazd telefonicznych RJ11 - 10 szt., - przyłączenie do centrali telefonicznej, - wykonanie sieci połączenia z serwerownią i centralą telefoniczną w budynku willi nr 1, - montaż elementów systemu kontroli dostępu w tym wyposażenia central alarmowych, czujek ruchu PIR+MW - 14 szt., - wykonanie pomiarów kontrolnych i rozruch sieci, - wykonanie innych prac niezbędnych podczas realizacji zadania, - naprawa uszkodzeń i uporządkowanie pomieszczeń i terenu po zakończeniu prac, - całość niezbędnych materiałów i sprzętu do wykonania zadania po stronie wykonawcy. 3.1.5 Przy realizacji zamówienia po stronie wykonawcy jest zapewnienie: projektantów, kierownika budowy, nadzoru autorskiego i technicznego, całości niezbędnych materiałów i sprzętu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3.1.6 Wykonawca udzieli co najmniej 3 lata gwarancji na zasadach określonych w umowie zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. 3.1.7 Okres rękojmi zostanie rozszerzony na okres trwania gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 51.31.20.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektro - BUD sp. z o.o., Ul. Wiśniowa 34 A, 71-496 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244629,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176202,00

  • Oferta z najniższą ceną: 176202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.