Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Włocławek: Utrzymanie i konserwacja wału przeciwpowodziowego oraz trzech zasuw przepustowych
Numer ogłoszenia: 152320 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja wału przeciwpowodziowego oraz trzech zasuw przepustowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo - konserwacyjne urządzeń melioracji wodnych oraz wału przeciwpowodziowego będącego w administracji Gminy Miasto Włocławek na odcinku o długości 4348,3 m. Powyższa usługa obejmuje nieruchomości położone we Włocławku obręb Korabniki, oznaczone geodezyjnie numerami działek: 1) 5/4 o pow. 4,4447 ha, 2) 44/2 o pow. 0,0789 ha, 3) 29/1 o pow. 0,0217 ha, 4) 5/11 o pow. 0,6111 ha, 5) 5/2 o pow. 2,6670 ha, 6) 5/3 o pow. 1,7930 ha, 7) 28/1 o pow. 0,0663 ha, stanowiące własność Skarbu Państwa, będące w użytkowaniu wieczystym Gminy Miasto Włocławek, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta o numerze WL1W/00065586/9, oraz 1) 44/3 o pow. 0,4794 ha, stanowiąca własność Gminy Miasto Włocławek, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta o numerze 36028. Teren obejmujący usługę stanowi wał przeciwpowodziowy, będący w administracji Gminy Miasto Włocławek na odcinku o długości 4348,3 m. Wał przeciwpowodziowy Korabniki stanowi II klasę budowli z minimalnym obwałowaniem w przedziale: 1) 50,67 m n.p.m. w km 682,9 rz. Wisły (na początku wału), 2) 49,80 m n.p.m. w km 688,3 rz. Wisły (na końcu wału). Teren objęty usługą dot. wykonania prac remontowo - konserwacyjnych wału przeciwpowodziowego mającego przekrój trapezowy, na całej swej długości porośnięty jest wysokimi trawami, chwastami, krzewami oraz występują na nim także odrosty drzew. Szerokość wału w koronie waha się w granicach 3,0 - 4,5 m. Wał przeciwpowodziowy usytuowany jest na lewym brzegu Wisły - w pierwszej części biegnie wzdłuż Wisły, stanowiąc jej obwałowanie usytuowane od 50 do 500 m od koryta, po zmianie kierunku na prostopadły stanowi obwałowanie wylotu Strugi Kujawskiej. Powierzchnia tarasu zalewowego rz. Wisły układa się w tym rejonie na rzędnej w przedziale 45-48 m npm. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac w zakresie robót remontowo - konserwacyjnych obejmujących w szczególności: 1) mechaniczne wykaszanie traw i chwastów rosnących na skarpach i koronie wału (za pomocą kosiarki bijakowej), 2) ręczne wykaszanie (dokaszanie) traw i chwastów rosnących na skarpach i koronie wału, 3) wygrabianie i usunięcie wykoszonych ręcznie porostów, po wstępnym ich osuszeniu, 4) ścinanie i karczowanie krzaków rzadkiej gęstości oraz odrostów i siewek drzew, wraz z ich główną częścią korzeniową - ze spaleniem na miejscu oraz uzupełnieniem ewentualnie powstałych ubytków odpowiednim gruntem z właściwym zagęszczeniem, 5) prace związane z robotami remontowo - konserwacyjnymi przepustów wałowych (m.in. dwustronne zabezpieczenie przepustów workami z piaskiem w ilości min. 50 szt. przy każdym przepuście oraz montaż i zamknięcie zasuw lub klap zwrotnych), 6) utrzymanie przejezdności (w tym odśnieżanie) drogi wzdłuż całego wału przeciwpowodziowego, 7) prace związane z usuwaniem odkształceń i miejscowych ubytków skarp, 8) usuwanie siedlisk zwierząt (np.: bobrów - około 5 siedlisk) w oparciu o obowiązujące przepisy o ochronie przyrody, 9) likwidację ewentualnych miejscowych nielegalnych wysypisk i skupisk śmieci wraz z zapewnieniem ich utylizacji. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac remontowo - konserwacyjnych z częstotliwością: 1) prace określone w punkcie 1 - 4 z częstotliwością 2 razy w roku (do 15 czerwca i do 15 października), 2) prace określone w punkcie 5: a) zabezpieczenie przepustów workami z piaskiem, montaż i zamknięcie zasuw - na polecenie Zamawiającego, b) pozostałe prace (czyszczenie, smarowanie i konserwacja komór, zasuw i przepustów) - przez cały okres obowiązywania Umowy, 3) prace określone w punkcie 6 - przez cały okres trwania Umowy, 4) prace określone w punkcie 7 - 8 na polecenie Zamawiającego lub w przypadku wystąpienia lub ryzyka wystąpienia miejscowych uszkodzeń spowodowanych wysokim stanem wody na rzece Wiśle, wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych lub niszczącym działaniem zwierząt, 5) prace określone w punkcie 9 w przypadku ewentualnego pojawienia się miejscowych nielegalnych wysypisk i skupisk śmieci (lub na polecenie Zamawiającego)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywać co najmniej dwie usługi, polegające na utrzymaniu i konserwacji wału przeciwpowodziowego, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto - każda, z zastrzeżeniem, że w zakres każdej z usług wchodziło lub wchodzi wykonywanie co najmniej dwóch z następujących czynności: 1) mechaniczne wykaszanie traw i chwastów rosnących na skarpach i koronie wału, 2) ręczne wykaszanie lub dokaszanie traw i chwastów rosnących na skarpach i koronie wału, 3) wygrabianie i usunięcie wykoszonych ręcznie porostów, po wstępnym ich osuszeniu, 4) ścinanie i karczowanie krzaków rzadkiej gęstości oraz odrostów i siewek drzew, wraz z ich główną częściową korzeniową - ze spaleniem na miejscu oraz uzupełnieniem ewentualnie powstałych ubytków odpowiednim gruntem z właściwym zagęszczeniem, 5) prace związane z robotami remontowo - konserwacyjnymi przepustów wałowych, 6) utrzymanie przejezdności (w tym odśnieżanie) drogi wzdłuż całego wału przeciwpowodziowego, 7) prace związane z usuwaniem odkształceń i miejscowych ubytków skarp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający pod pojęciem głównych usług rozumie: wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi, polegające na utrzymaniu i konserwacji wału przeciwpowodziowego, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto - każda, z zastrzeżeniem, że w zakres każdej z usług wchodziło lub wchodzi wykonywanie co najmniej dwóch z następujących czynności: 1) mechaniczne wykaszanie traw i chwastów rosnących na skarpach i koronie wału, 2) ręczne wykaszanie lub dokaszanie traw i chwastów rosnących na skarpach i koronie wału, 3) wygrabianie i usunięcie wykoszonych ręcznie porostów, po wstępnym ich osuszeniu, 4) ścinanie i karczowanie krzaków rzadkiej gęstości oraz odrostów i siewek drzew, wraz z ich główną częściową korzeniową - ze spaleniem na miejscu oraz uzupełnieniem ewentualnie powstałych ubytków odpowiednim gruntem z właściwym zagęszczeniem, 5) prace związane z robotami remontowo - konserwacyjnymi przepustów wałowych, 6) utrzymanie przejezdności (w tym odśnieżanie) drogi wzdłuż całego wału przeciwpowodzio-wego, 7) prace związane z usuwaniem odkształceń i miejscowych ubytków skarp.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek; Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych; 87-800 Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13; pokój nr 25A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek; Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zbiornika małej retencji w Regnowie
- Remont rowu "Morga III" powyżej ul. Roczyńskiej w Bulowicach - etap II
- "Konserwacja rowów odwadniających, rzek i zbiorników na terenie gminy Michałowice"
- "Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap II"
- Renowacja zbiornika retencyjnego w m. Gęsina
- Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego Żywiec etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.