eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Wykonanie robót budowlano-wykończeniowych hali sportowej w Alwerni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Alwernia: Wykonanie robót budowlano-wykończeniowych hali sportowej w Alwerni
Numer ogłoszenia: 152302 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49568 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-wykończeniowych hali sportowej w Alwerni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlano-wykończeniowych hali sportowej w Alwerni. Prace mają być wykonanie zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi i projektami stanowiącymi załącznik do siwz. Zakres prac: 1. Wykonanie instalacji; co z kotłownią, wod-kan, elektryczna, niskoprądowa, wentylacja mechaniczna. 2. Wykonanie posadzek. 3. Wykonanie okładziny ścian. (płytki o wymiarach 20x30 cm) 4. Malowanie (kolorystyka do ustalenia w trakcie wykonania robót). 5. Elewacja. 2. Organizacja budowy: a) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót. 4. Warunki wykonawstwa: 1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego. 2) Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Powinny posiadać atesty oraz klasę przeciwpożarową zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym. 5. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń porównywalnych (równoważnych) z podanymi w przedmiarze i projekcie technicznym. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że Wykonawca oferując produkt porównywalny (równoważny) musi wykazać,że swoimi cechami, parametrami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi będzie tak samo dobry jakościowo lub lepszy jak materiał określony w dokumentacji zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca przed użyciem innych materiałów niż podanych w dokumentacji Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty uwiarygodniające zastosowane materiały w celu uzyskania zgody Zamawiającego oraz autora projektu na ich wprowadzenie. 6.Podstawa prawno - techniczna wykonania zadania: Obowiązujące przepisy, normy i warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 7.Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Za wykonanie przedmiotu Umowy przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ofertą cenową. 2) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 8.Rozliczenia i płatności: Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie umową. 9.Odbiór końcowy: Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DERMEX Sp.z.o.o, Plac Kilińskiego 1, 32-660 Chełmek, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1169188,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1033030,90

  • Oferta z najniższą ceną: 1033030,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1733425,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.