eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont i modernizacja sztucznego lodowiska TOROPOL w Opolu ul. Barlickiego - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w szatni nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Opole: Remont i modernizacja sztucznego lodowiska TOROPOL w Opolu ul. Barlickiego - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w szatni nr 2
Numer ogłoszenia: 152293 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264536 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Barlickiego 13, 45-083 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543266, faks 77 4539161.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja sztucznego lodowiska TOROPOL w Opolu ul. Barlickiego - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w szatni nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach szatni sportowej nr 2 wykonywana w ramach zadania pn.: Remont i modernizacja sztucznego lodowiska TOROPOL w Opolu ul. Barlickiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Panią Magdalenę Radlak prowadzącą działalności gospodarczą w Opolu pod nazwą: Biuro projektów INŻYNIERIA LĄDOWA..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marwent s.c., Szmidt Marian, Bomba Elwira, ul. Główna 63, 42-622 Świerklaniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47271,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59622,09

  • Oferta z najniższą ceną: 59622,09 / Oferta z najwyższą ceną: 59622,09

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w ramach trwającej inwestycji pn. Remont i modernizacja sztucznego lodowiska TOROPOL w Opolu ul. Barlickiego, ogłosił z końcem sierpnia bieżącego roku trzy odrębne postępowania o udzielenie zamówień publicznych na remont trzech szatni sportowych. Ponadto ze względu na chęć zlecenia wykonania instalacji wentylacji mechanicznej specjalistycznej firmie oraz uzyskania konkurencyjnej ceny, Zamawiający zdecydował się na wyłączenie przedmiotowego zakresu z kompleksowego remontu szatni i przeprowadzenie odrębnego, czwartego postępowania, na wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej trzech szatni łącznie. Zamawiającego dokonując, z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, podziału zamówienia na części miał na celu zwiększenie konkurencyjności postępowań tj. umożliwienie udziału w inwestycji małym i średnim firmom budowlanym. Wszystkie cztery postępowania zostały wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego, a termin otwarcia ofert ustalono na ten sam dzień tj. 9 września 2015 r.. Wybór najkorzystniejszej oferty dla wszystkich postępowań został dokonany przez Zamawiającego w dniu 14 września br. Podpisanie trzech odrębnych umów na remont szatni nastąpiło w dniu 16 września 2015 roku. W odniesieniu do postępowania dotyczącego wykonania instalacji wentylacji mechanicznej, Zamawiający był zmuszony unieważnić postępowanie. Powodem tej decyzji był fakt, iż Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, pomimo dwukrotnie wyznaczonego terminu, uchylał się od podpisania umowy na warunkach określonych w złożonej przez siebie ofercie i nie dokonał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu odstąpił również od wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert, gdyż cena kolejnej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Powyższa sytuacja wcześniej niemożliwa do przewidzenia spowodowała realne zagrożenie dla prawidłowej realizacji rozpoczętych prac remontowych trzech szatni. Z uwagi na konieczność zachowania właściwego cyklu technologicznego remontowanej szatni sportowej nr 2, niezbędne stało się rozszerzenie zakontraktowanego zakresu robót o prace związane z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej tejże szatni, co pozwoli Wykonawcy na dalszą kontynuację koniecznych do realizacji prac budowlanych i robót wykończeniowych pomieszczenia szatni sportowej nr 2. Zlecenie dodatkowego zakresu robót Wykonawcy remontu szatni nr 2 wpłynie pozytywnie na kompleksową realizację remontu szatni nr 2, gdyż Wykonawca w zakresie swojej działalności specjalizuje się również w wykonywaniu instalacji wentylacji i klimatyzacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.