eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Brzostku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Brzostek: Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Brzostku
Numer ogłoszenia: 152285 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Brzostku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa 3 posiłków (śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, podwieczorek) w naczyniach Wykonawcy dla planowanej ilości 127 dzieci uczęszczających w okresie trwania niniejszej umowy do Przedszkola Publicznego w Brzostku - wiek dzieci od 3 do 6 lat oraz odbiór resztek żywieniowych. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na realizację usługi z zastosowaniem naczyń jednorazowych za wyjątkiem deserów pakowanych, np. jogurty, serki, galaretki oraz z wyłączeniem posiłków na wycieczki. 3. Wszystkie naczynia powinny posiadać niezbędne atesty. 4. Dzienna ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Posiłki muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2015r. poz. 1256). 5. Menu rodzajowe. ŚNIADANIA - 2 razy w tygodniu zupy mleczne (płatki kukurydziane, kuskus, kasza jaglana, kasza manna, zacierka), do tego kanapki - zgodnie z zaleceniami dekadowymi - pieczywo razowe, wieloziarniste, mieszane: - z jajkiem, twarogiem, serem żółtym, wędliną drobiową (polędwica, pierś, szynka), wędliną wieprzową (polędwica, szynka), ryba (makrela, dorsz, łosoś), - kiełbaski z szynki lub drobiowe na gorąco, - pasty jajeczne lub serowe, - miód, dżem, - warzywa (pomidor, ogórek, sałata, rzodkiewka, szczypior) - herbata czarna z miodem i cytryną, owocowa, kakao, kawa zbożowa, bawarka. OBIAD Pierwsze danie: zupa z warzyw świeżych w sezonie wyłącznie z naturalnych produktów. Drugie danie: w dekadzie 4 posiłki mięsne (filet z kurczaka, udko z kurczaka, filet z indyka, schab b/k, łopatka b/k, szynka). 1 posiłek ryba ( w tym gotowana, w jarzynach, panierowana). 5 posiłków bezmięsnych - mącznych. Surówki ze świeżych warzyw bez majonezu i octu - seler, marchew, jabłko, kapusta biała, pekińska, kiszona, czerwona, ogórek świeży, pomidor, cebula. Kompot (z gotowanych owoców). PODWIECZOREK 5 razy w dekadzie kanapki, herbata owocowa/ kompot. 5 razy - owoce, jogurty, koktajle, sałatki owocowe, ciasto drożdżowe z owocami, budyń, galaretka. Wszystkie diety według zaleceń. Woda nisko zmineralizowana w dystrybutorach (oznakowane butle 18l ) ilość dystrybutorów 5. Woda ma być dostępna dla dzieci pomiędzy posiłkami przez cały okres obowiązywania umowy. Poszczególne posiłki będą przygotowywane na bazie sporządzanych przez wykonawcę jadłospisów dekadowych, o których mowa w części C niniejszego Rozdziału. 6. Harmonogram dostaw Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania posiłków do przedszkola przez pięć dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku: - Śniadanie najpóźniej do godziny 8.00 - Obiad najpóźniej do godziny 11.00 - Podwieczorek najpóźniej do godziny 14.00 7. Miejsce realizacji zamówienia - wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki we własnej, spełniającej wymogi, kuchni, a następnie dostarczyć je bezpośrednio do kuchni Przedszkola Publicznego w Brzostku na własny koszt. B Jakość serwowanych usług 1. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych. 2. Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi oraz być zgodne z wymogami żywienia zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat. 3. Posiłki nie odpowiadające normom (gramatura, wartość kaloryczna) będą wymieniane na miejscu - a w przypadku braku takiej możliwości - następna dostawa następująca po dostawie kwestionowanej, będzie wzbogacona o dodatkowe pozycje żywieniowe, standardowo nie przewidziane w typowym codziennym posiłku. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymaganą ilość posiłków ( w tym diet) zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień z uwzględnieniem próbek do degustacji. 5. Zapotrzebowanie na dany dzień Zamawiający będzie przekazywał telefonicznie. Faksem lub elektronicznie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9.00 tego dnia. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. 6. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zupełnego wyeliminowania produktów przetworzonych na poczet naturalnych i wartościowych produktów spożywczych. 8. Wyklucza się serwowanie posiłków przygotowanych na bazie fastfood oraz gotowych wyrobów garmażeryjnych typu paluszki rybne, pulpety. Zamawiający nie zezwala również na stosowanie w procesie żywienia następujących produktów: konserwy, produkty z glutaminianem sodu, parówki, produkty masłopodobne i seropodobne, serków topionych, soki zagęszczone, mięso odkostnione mechanicznie MOM oraz wędlin z dodatkiem preparatów białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. Wyklucza się sporządzanie jakichkolwiek potraw z proszku (za wyjątkiem galaretek, budyniu i kisielu). 9. Do przygotowania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. 10. Owoce i warzywa użyte do przygotowania posiłku muszą być świeże lub mrożone - Zamawiający nie dopuszcza możliwości przygotowania potraw i napojów na bazie suszu. 11. Zupy muszą być gotowane na wywarze mięsno-warzywnym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania zup przygotowanych na bazie proszku lub wywaru z kości. 12. Do przygotowania posiłków należy używać masła 82%, a nie margaryny. 13. W przypadku dań mięsnych należy serwować całe sztuki mięsa. Mięso przerobione (mielone) może się pojawić sporadycznie zgodnie z zatwierdzonym jadłospisem. 14. W przypadku dań rybnych należy serwować filety rybne z dorsza, soli, tilapi, morszczuka. 15. Owoce podawane dzieciom mają być w całości - niedopuszczalne jest dzielenie jednego owocu pomiędzy kilkoro dzieci. 16. Raz na kwartał wymagane jest przygotowanie tzw. szwedzkiego bufetu - własna inspiracja dziecka z pakietu zdrowej żywności. 17. W przypadku podawania dzieciom kanapek należy za każdym razem dołączyć do nich warzywa pokrojone - umieszczone osobno, aby każde dziecko miało możliwość skorzystania z takiej opcji. 18. Do robienia kanapek zabrania się używania chleba tostowego o długotrwałym terminie ważności. 19. Surówki muszą być wykonane zgodnie ze sztuką kulinarną - doprawiane wymaganymi przyprawami, oliwą oraz uzupełnione innymi niezbędnymi składnikami (przetworzone warzywa saute, np. starte lub pokrojone buraki albo inne warzywa, kapusta kiszona - nie doprawione właściwym dressingiem nie będą uznawane jako surówka). 20. Codziennie w ramach posiłku dla dzieci musi znaleźć się świeża zielenina (nacie, koper). 21. Wszelki transport półproduktów lub całych dań do stołówki przedszkola, powinno odbywać się z użyciem pojazdu przystosowanego do przewozu posiłków, dopuszczonym przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 22. Półprodukty oraz obiady dostarczane przez Wykonawcę winny być transportowane w odpowiednich, przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa, zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem: termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków (zupa, napoje); termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji i zapewniają dostarczenie poszczególnych części posiłków. 23. Właścicielem niezbędnej ilości termosów dla zapewnienia płynnej dostawy posiłków dla wychowanków przedszkola jest Wykonawca. 24. Posiłki dostarczane z zewnątrz (gorące posiłki) należy transportować w termosach, zapewniających temperaturę żywności zgodną z wymogami, tzw. minimalna temperatura zupy winna wynosić 75OC, drugiego dania 65OC, płynów 80OC, a maksymalna temperatura produktów zimnych (sałatki, sery, itp.) 15OC. 25. Brudne (nieumyte i niewyparzone) termosy nie mogą zostawać w przedszkolu do dnia następnego. W przypadku zaistnienia takiego przypadku Zamawiający przy kolejnej dostawie ma prawo wezwać służby sanitarne do przebadania stanu czystości termosów, a kosztami tego badania obciążyć Wykonawcę. 26. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wymagany standard Sanitarno-Epidemiologiczny. 27. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektoratem Sanitarnym w Dębicy. 28. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. 29. W ramach nadzoru nad jakością świadczonych usług, Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny posiłków, poprzez dokonywanie sporadycznych, cząstkowych degustacji dostarczanych dań. Wnioski wynikające z takowych degustacji będą wiążące dla Wykonawcy. 30. Ogólną kontrolę nad prawidłowością żywienia sprawować będzie Dyrektor Przedszkola. 31. Reklamacje jakościowe serwowanych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy w drodze bezpośredniej komunikacji pisemnej lub telefonicznej. 32. Do obowiązków Wykonawcy należy również dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Dyrektor Przedszkola za dostarczane posiłki dla dzieci przedszkolnych. 33. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić wyniki badania mikrobiologicznego żywności oraz przedłożenie do wglądu receptur serwowanych potraw. 34. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić tabelę kaloryczności serwowanych posiłków. 35. W przypadku wyjazdu dzieci Przedszkolnych na wycieczkę Wykonawca winien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy, tzw. suchy prowiant, Wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe. O planowanej wycieczce Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie z 3 dniowym wyprzedzeniem. 36. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym. C Jadłospisy dekadowe 1. Na 4 dni robocze przed zakończeniem każdego 20 dnia cyklu żywieniowego (2 dekady) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania jadłospisów na 2 kolejne dekady, do wcześniejszego zatwierdzenia (droga elektroniczna i potwierdzenie w formie pisemnej). 2. Każdy sporządzony jadłospis powinien być podpisany przez dyplomowanego dietetyka. Wszelkie zmiany w MENU, sugerowane przez Dyrektora ( w ramach przyjętego limitu finansowego) będą wiążące dla Wykonawcy. 3. Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów oraz dostosowuje rodzaje podawanych potraw do rangi posiłków w ciągu dnia. 4. Jadłospisy dekadowe muszą zawierać informacje zgodne z wymogami Rozporządzenia Rady Europejskiej nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności - odnośnie substancji alergennych. 5. W jadłospisach, należy uwzględniać dodatki w postaci sezonowych warzyw i owoców oraz okazyjnie potrawy świąteczne. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych Żywności i Żywienia dzieci od 3 do 6 lat przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość, święta. 7. Zamawiający nie dopuszcza, żeby w ciągu 1 dekady wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 8. Należy mieć na uwadze, że żywieniu może podlegać grupa dzieci spożywających wyłącznie posiłki jarskie - fakt ten należy brać pod uwagę przy tworzeniu jadłospisów. W jadłospisach należy również przewidywać zamienniki dla dzieci alergicznych. Wymaga się, aby liczba dostarczanych diet odpowiadała liczbie określonej w zamówieniu składnym przez Zamawiającego. 9. Żywieniu może podlegać również grupa dzieci będących na diecie bezmleczno-bezglutenowej. Wymaga się, aby ilość dostarczanych diet odpowiadała ilości określonej w zamówieniu składanym przez Zamawiającego. 10. Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana Wykonawcy w momencie uzyskania informacji od rodzica, w trakcie roku szkolnego najpóźniej na 1 dzień przed podaniem posiłku. 12. Jadłospisy winne być przygotowane i podpisane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia tj. dietetyka..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wykonali lub wykonują w ramach pojedynczego zamówienia, (przynajmniej przez okres 10 miesięcy) co najmniej 2 usługi związane z przygotowaniem i dostarczeniem całodziennego wyżywienia, w tym jedna dla min. 80 dzieci przedszkolnych (wiek od 3 do 6 lat), w tym celu przedstawią wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), głównych usług w zakresie określonym powyżej, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wykonali lub wykonują w ramach pojedynczego zamówienia, (przynajmniej przez okres 10 miesięcy) co najmniej 2 usługi związane z przygotowaniem i dostarczeniem całodziennego wyżywienia, w tym jedna dla min. 80 dzieci przedszkolnych (wiek od 3 do 6 lat), w tym celu przedstawią wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), głównych usług w zakresie określonym powyżej, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) niezależnej od obu stron umowy, zmiany zasad naliczania wynagrodzenia za świadczoną usługę, ustalonych przez właściwe organy administracji państwowej lub samorządowej - w tym zmiany stawek obciążeń podatkowych - nie dotyczy to sytuacji braku środków płatniczych lub zmiany ekonomicznych podstaw kalkulacji ceny leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiany zakresu usługi i wynagrodzenia za nie, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od stron umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku, biuro 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku, sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.