eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisko Dolne › Organizację i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Grodzisko Dolne realizowanego przez Gminę Grodzisko Dolne/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Grodzisko Dolne: Organizację i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Grodzisko Dolne realizowanego przez Gminę Grodzisko Dolne/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 152252 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , 37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie, tel. 17 2429134, faks 17 2429134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Grodzisko Dolne realizowanego przez Gminę Grodzisko Dolne/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w Gminie Grodzisko Dolne realizowanego przez Gminę Grodzisko Dolne/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest kompleksowe podniesienie poziomu zdolności do zatrudnienia, aktywności społecznej i zawodowej uczestników projektu poprzez formy aktywnej integracji. Projekt skierowany jest do 12 osób zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisko Dolne. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z materiałami oraz wyżywieniem. Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne Liczba uczestników: 12 osób Ilość godzin: 40 godz. dydaktycznych. Zajęcia mają być prowadzone przez trenera w formie szkolenia/warsztatów. Instrument ten obejmuje m.in. naukę umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności, powstawania konfliktów i sposobów ich rozwiązywania, mocne i słabe strony, stres - radzenie sobie ze stresem i jego skutkami, wzmocnienie poczucia własnej wartości. Termin realizacji: czerwiec 2012 r. 2. Trening pracy wraz z materiałami oraz wyżywieniem. Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne Liczba uczestników: 12 osób Ilość godzin: 32 godziny dydaktyczne. Zajęcia mają być prowadzone przez trenera (doradcę zawodowego) w formie warsztatów. Celem warsztatów będzie m.in. dostarczenie wiedzy w zakresie efektywnego poszukiwania pracy, rynek pracy, określenie celu zawodowego , dostarczenie wiedzy w zakresie przygotowania i sporządzania podstawowych dokumentów aplikacyjnych, skuteczne metody poszukiwania pracy, analiza ofert pracy, autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej itp. Termin realizacji: czerwiec - lipiec 2012 r. 3. Doradca zawodowy: doradztwo - indywidualne konsultacje dla 12 osób w ilości 36 godz. (1 godz. = 60 min.) tj. 3 godz. na osobę. Celem doradztwa jest diagnoza predyspozycji zawodowych i osobowościowych uczestników projektu, opracowanie indywidualnego planu działania. Termin realizacji: lipiec - sierpień 2012 r. 4. Szkolenie: Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i obsługą komputera oraz z fakturowaniem (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie) Program szkolenia obejmuje: wiedzę o konsumencie, sklep detaliczny, magazyn i ich wyposażenie, marketing handlowy, organizacja pracy w sklepie i magazynie, zaopatrzenie sklepu i magazynu w towary, technika sprzedaży detalicznej, czynności rachunkowo - kasowe, trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, obsługa komputera z systemem operacyjnym MS Windows, wykonywanie operacji fakturowania z zastosowaniem komputera, aspekty sanitarno - higieniczne w zakładach produkcji i obrotu środkami spożywczymi, przepisy BHP i ochrona ppoż. oraz zasady zabezpieczenia towarów w sklepie i magazynach, zapasy magazynowe. Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk Liczba uczestników: 3 osoby Ilość godzin: 120 godzin dydaktycznych (teoretycznych i praktycznych) Termin realizacji: sierpień - październik 2012 r. Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do wykonywania zawodu: sprzedawcy, kasjera, handlowca. 5. Szkolenie: Spawanie podstawowe metodą MAG (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie) Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk Liczba uczestników: 1 osoba Ilość godzin: 120 godzin dydaktycznych (teoretycznych i praktycznych) Program szkolenia obejmuje: procesy spajania i pokrewne spawaniu, rysunek techniczny w spawalnictwie, materiały podstawowe, materiały dodatkowe, podstawy elektrotechniki, urządzenia i sprzęt do spawania, technika i technologia spawania, niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych, konstrukcje spawane i jakość w spawalnictwie, szkolenie, egzaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spawaczy, przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa, BHP i ppoż. przy pracach spawalniczych, szkolenie praktyczne - ćwiczenia. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: spawacza. Termin realizacji: sierpień - październik 2012r. 6. Szkolenie: Opiekunka osoby starszej (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie) Ilośc uczestników - 2 osoby, Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk. Ilość godzin: 90 godzin dydaktycznych (teoretycznych i praktycznych). Celem szkolenia jest przygotowanie praktyczne i teoretyczne do pełnienia funkcji opiekunki osób starszych. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - wybrane zagadnienia prawne, - podstawy psychologii, - podstawowe wiadomości z gerontologii, - podstawy psychiatrii, - dietetykę i przygotowanie posiłków, - podstawy higieny i pielęgnacji, - zasady funkcjonowania publicznej służby zdrowia, - organizację pracy własnej oraz zasady bhp, - etyka w zawodzie opiekunki Termin realizacji: wrzesień - październik 2012 r. 7. Szkolenie: Podstawy obsługi komputera z dostępem do Internetu oraz obsługą sekretariatu (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie) Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk Liczba uczestników: 1 osoba Ilość godziny: 90 godzin dydaktycznych (teoretycznych i praktycznych) Program szkolenia obejmuje: użytkowanie komputerów, Edytor tekstu Microsoft WORD, Arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, usługi w sieci Internet, wykazywanie kultury osobistej, utrzymywanie wyglądu i prezencji osobistej, organizacja i utrzymanie estetyki sekretariatu i gabinetu szefa, organizacja pracy biurowej, organizacja biura pod względem BHP i ppoż., sporządzanie korespondencji w sprawach handlowych, osobowych i administracyjnych, obsługa biurowych środków technicznych i środków łączności, obsługa interesantów, organizacja podróży i spotkań, komputer w sekretariacie. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: sekretarki, pomocy administracyjno - biurowej Termin realizacji: sierpień - październik 2012 r. 8.Szkolenie: Kierowca - operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym i magazynierem (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie) Ilośc uczestników - 1 osoba, Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk Ilość godzin: 90 godzin dydaktycznych (teoretycznych i praktycznych). Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowiskach magazynowych oraz kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje: - przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. podczas pracy w magazynie - hurtowni, - wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem towarów, - wykonywanie czynności reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych, braków lub nadwyżek, - rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, - przechowywanie towarów oraz zabezpieczenie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą, - wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych, - prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych, - ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mu towary i środki, - sprawowanie nadzoru nad pracą podległych mu pracowników, - prowadzenie gospodarki opakowaniami w magazynie, - sklasyfikowanie wózków jezdniowych z napędem silnikowym, - określenie budowy i zasad działania wózków różnych typów, - wymienienie czynności operatora wózków jezdniowych przed, po i w czasie pracy, - zastosowanie zasad przemieszczania jednostek ładunkowych, - zastosowanie zasady doboru rodzaju wózka do ładunku lub budowli magazynowej, - prawidłowa eksploatacja i transportowanie ładunków z zachowaniem przepisów bhp, - przetransportowywanie towarów wózkiem jezdniowym z zachowaniem zasad bhp, - prawidłowe wykonywanie czynności obsługowych. Termin realizacji: sierpień - październik 2012 r. 9. Szkolenie: Bukieciarstwo (materiały oraz wyżywienie) Ilośc uczestników - 1 osoba. Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne, Miasto Leżajsk Ilość godzin: 100 godz. dydaktycznych (teoretycznych i praktycznych). Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania kompozycji roślinnych o różnej tematyce. Tematyka szkolenia obejmie: - anatomię i fizjologię roślin, - asortyment roślin ozdobnych, - sposoby utrwalania materiału roślinnego, - główne aspekty uprawy roślin ozdobnych, - narzędzia i środki techniczne, - artykuły dekoracyjne, - podstawowe zasady wykonywania kompozycji, - style w kompozycjach, - projektowanie kompozycji roślinnych, - ekonomika handlu, - wiązanki okolicznościowe, - kompozycje w naczyniach 10. Szkolenie: Kucharz małej gastronomii (materiały szkoleniowe oraz wyżywienie) Miejsce szkolenia: Grodzisko Dolne lub Miasto Leżajsk Liczba uczestników: 3 osoby Ilość godzin: 115 godzin dydaktycznych (teoretycznych i praktycznych) Program szkolenia obejmuje: planowanie produkcji, surowce gastronomiczne, maszyny i urządzenia wraz z zasadami BHP przy pracach gastronomicznych, stanowisko pracy, obróbka wstępna surowców, technika sporządzania dań podstawowych, sporządzanie zup, przekąski, desery i napoje, ekspozycja wyrobów kulinarnych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kucharza Termin realizacji: wrzesień - październik 2012 r. Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godz. dydaktycznych - 8 godz. dziennie zapewniając przynajmniej jedną przerwę na posiłek. Wykonawca ma przedłożyć program szkoleń, określić formy, metody szkolenia/nauki, przewidzianą ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, wyżywienie: ciastka, kawa, herbata, ciepły posiłek (obiad składających się z 2 dań). W sali szkoleniowej należy umieścić logo EFS. Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia (wyrobienie książeczki zdrowia) jeżeli specyfika kursu tego wymaga, ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni, że program szkoleń zawodowych, przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego dokumentu: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację, że projekt był współfinansowany ze środków EFS. Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń tj. m.in. kserokopie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń, potwierdzenia wyżywienia oraz odbioru materiałów szkoleniowych; kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie określonych kwalifikacji, kserokopie rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, ankiety oceny szkolenia, informacje końcowe o przebiegu szkolenia wraz z oceną dokonaną na podstawie ankiet przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia. Wykonawca zapewnia/pokrywa koszt dojazdu uczestników projektu na miejsce szkolenia (jedynie w przypadku kiedy szkolenie odbywać się będzie poza terenem Gminy Grodzisko Dolne). Uwaga: 1 godz. dydaktyczna - 45 min..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie Wykonawcy wybranemu w przedmiotowym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.56.10.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi szkolenia o wartości, co najmniej 25.000 zł każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie/są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (psycholog, trener, doradca zawodowy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz zakresu zamówienia, który będzie realizowany przez Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia). Kosztorys ofertowy - szczegółową kalkulację (w tym określić cenę szkolenia 1 osoby w danym szkoleniu, podać stawkę jednostkową (1 godz.) oraz ogółem: koszt porad specjalistycznych indywidualnych, grupowych. Program szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy - z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia, zmiany kluczowego personelu Wykonawcy - za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, jeżeli wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zdarzenia losowe: choroba, wypadek itp.); wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodziskodolne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-306 Grodzisko Dolne 134, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 15:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 37-306 Grodzisko Dolne 134, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.