eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłkowice › Remont drogi gminnej, działka nr 464 w miejscowości Siedliska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Miłkowice: Remont drogi gminnej, działka nr 464 w miejscowości Siedliska
Numer ogłoszenia: 152225 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłkowice, ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8871212, fax 076 8871213.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej, działka nr 464 w miejscowości Siedliska.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej, działka Nr 464 w miejscowości Siedliska Lokalizacja 1.Długość drogi - 109,45 m 2.Szerokość drogi - 4,0 i 3,0 m 3.Powierzchnia nawierzchni bitumicznej - 636,85 m 2 4.Konstrukcje nawierzchni zaprojektowano dla kategorii ruchu KR1 5.Mijanka szerokości 4,0 m a) Konstrukcja jezdni; - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 5 cm -warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - 20 cm -warstwa odsączająca - 10 cm oraz wykonanie koryta pod projektowaną nawierzchnię -pobocza z kruszywa kamiennego 0/31,5, grubość 15 cm, szerokość 50 cm Odwodnienie a)odwodnienie projektowanych powierzchni, odbywać się będzie poprzez układ spadków podłużnych i pochyleń poprzecznych do ścieku z elementów betonowych. b)Od zakończenia mijanki odwodnienie mijanki ściekiem betonowym 50x60x15 cm ułożonym na ławie betonowej z B-15 Urządzenia bezpieczeństwa ruchu a)Przy drodze wzdłuż Brochotki przewidziano ustawienie barier energochłonnych SP-09/m wraz z elementami odblaskowymi b)Projekt organizacji ruchu docelowego objęty jest odrębnym opracowaniem c)Projekt organizacji ruchu tymczasowego objęty jest odrębnym opracowaniem d)Wzdłuż drogi przy działce nr 476/2, przewidziano ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z B-15. Krawężnik w obrębie zjazdu należy ustawić na płask. e)Rozbiórka budynku gospodarczego na działce nr 462 objęta jest odrębnym opracowaniem. Wytyczne realizacji robót Przewiduje się organizację budowy w sposób nie odbiegający od przeciętnych warunków organizacyjno - technicznych dla robót inżynieryjnych . Stosowana technologia nie odbiega od przyjętej podstawy ustalania nakładów i czasu realizacji. Przyjęto mechaniczny i ręczny sposób wykonania robót ziemnych. Sposób ręczny należy stosować w obrębie sieci podziemnych i w miejscach niedostępnych dla sprzętu. Roboty rozpoczynać po zawiadomieniu administratorów z sieci z 7- dniowym wyprzedzeniem i wyznaczeniu w terenie sieci uzbrojenia podziemnego. Materiały z rozbiórki oraz robót ziemnych należy usunąć poza obręb budowy zapewniając ich właściwe składowanie bądź utylizację. Przed rozpoczęciem robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, obowiązkiem kierownika budowy jest sporządzenie planu BIOZ Szczegółowy wykaz prac został ujęty w następujących opracowaniach: 1. Projekt budowlany 2. Specyfikacja Techniczna wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3. Przedmiar Robót 4. Projekt Organizacji Ruchu Zastępczego 5. Projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania wjazdu z drogi powiatowej w miejscowości Miłkowice na drogę gminną działka nr 464 6. Projekt organizacji ruchu docelowego 7. Projekt docelowej organizacji ruchu włączenia drogi gminnej działka 464 w Miłkowicach do drogi powiatowej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych ( słownie: trzy tysiące złotych), 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.) 3.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto 94866900010320592920000003 Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Miłkowicach. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 1.5.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności drogowej do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 1.6.wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 1 zadania w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 1.7.prace określone w pkt. 1.6. wykonali należycie; 1.8.dysponują potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: układarka mas bitumicznych -oplandekowane samochody samowyładowcze o ładowności min. 25 t przystosowane do przewozu mas bitumicznych -samochody samowyładowcze -walce stalowe statyczne i wibracyjne -piła do nacinania nawierzchni, -sprężarka + młot pneumatyczny, -zamiatarka, -koparka, -równiarka, -ładowarka. oraz inny sprzęt potrzebny do realizacji przedmiotu zamówienia. 1.9.wniosą wadium w wysokości 3.000,00- złotych ( słownie: trzy tysiące złotych ) 1.10.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2.Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę który stanowić będzie ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Miłkowice, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium 5. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ, d)dokumenty (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 5 zostały wykonane należycie, e)wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonejza zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milkowice.dolnyslask.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 59-222 Miłkowice woj. dolnośląskie.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego pok. sekretariatu.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.