eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Kościan: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN
Numer ogłoszenia: 152210 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114984 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Kościan, al. Tadeusza Kościuszki 22/204, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 512 14 66, faks 065 5122700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych, ulic, placów, mostów, miejsc spacerowych znajdujących się na terenie miasta Kościana na urządzeniach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 ze zmianami). 2.Zakres obejmuje konserwacje i utrzymanie 634 opraw oświetleniowych zgodnie z załącznikiem nr 1. 3.Przez bieżącą konserwację w ramach niniejszego zamówienia należy rozumieć: 1)pomiary eksploatacyjne (rezystencja uziemień ochronnych, izolacji kabli, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych pomiarów, utylizacja urządzeń oświetleniowych, kontrola prawidłowości i kompletności oznaczeń informacyjno-ostrzegawczych na urządzeń oświetleniowych, 2)wymianę uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych (styczników, główek bezpiecznikowych, układów zapłonowych,) wymianę źródeł światła, wymianę uszkodzonych kloszy i szyb, czyszczenie opraw , kloszy i odbłyśników, uzupełnienie i konserwacja zamknięć skrzynek , wnęk obejm słupów oświetleniowych, pionowanie uszkodzonych latarni oświetleniowych , wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych oględziny linii oświetleniowych. 4. Wykonawca prowadzić będzie prace stanowiące przedmiot umowy w oparciu o własne narzędzia, sprzęt i materiały (z wyjątkiem wymiany słupów oświetleniowych.). 5. Prace związane z usunięciem awarii w celu zabezpieczenia ciągłości działania oświetlenia ulicznego winny być realizowane od momentu zgłoszenia w ciągu 3 dni roboczych . 6.Zleceniodawca zgłaszać będzie wszelkie awarie telefonicznie lub faksem pod wskazany przez Wykonawcę numer. 7.Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych niniejszą umową oraz ewidencję wykonanych czynności. 8.Protokół z wykonania prac Wykonawca sporządzi raz w miesiącu, do 10 dnia każdego miesiąca , pisemny dokument zawierający wykaz wykonanych czynności i prac ze wskazaniem daty jej wykonania i zakresu wykonanych prac. 9.Przeprowadzenie pomiarów eksploatacyjnych instalacji i urządzeń elektrycznych winno być przeprowadzone do dnia 30 września 2011 roku . Z wykonanych pomiarów w terminie 14 dni zostanie sporządzony protokół , który w dwóch egzemplarzach zostanie przekazany Zleceniodawcy. 10.Zmawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalatorstwa Elektrycznego ENERKON Spółka Cywilna Andrzej Foremski Mieczysław Bartkowiak, ul. Marciniaka 33, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42676,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62812,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62812,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92647,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.