eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Remont przejścia podziemnego w ciągu drogi wojewódzkiej 910 skrzyżowanie ul. Sobieskiego Kościuszki Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej - zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Dąbrowa Górnicza: Remont przejścia podziemnego w ciągu drogi wojewódzkiej 910 skrzyżowanie ul. Sobieskiego Kościuszki Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 152205 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127277 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przejścia podziemnego w ciągu drogi wojewódzkiej 910 skrzyżowanie ul. Sobieskiego Kościuszki Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zmiany urządzeń sterujących w czterech platformach dla niepełnosprawnych zamontowanych podczas realizacji zamówienia podstawowego nr ZP/WKD-342-111/10, demontaż częściowy elementów sterowania i wymianie podzespołów, montaż nowych podzespołów w miejsce zdemontowanych pozwalających na działanie bezobsługowe platform, programowanie platform, wykonanie prób obciążeniowych, wykonanie prób zasilania obwodów: siłowego, oświetleniowego, sterowniczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Banimex Sp. z o.o., ul. Odkrywkowa 93, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zamówienie zostało udzielone Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe ZP.WKD-341-2-111.10, zgodnie z zaistniałą przesłanką sankcjonującą możliwość zastosowania zamówienia z wolnej ręki na podstawie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zwaną Pzp dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Z Wykonawcą zostały przeprowadzone negocjacje zgodnie z art. 66 Pzp, jak również Wykonawca przedłoży wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 30.12.2009 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamówienie podstawowe ZP.WKD-341-2-111.10, udzielone zostało dnia 07.10.2010r. w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi ok. 7 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień opisanych kodami CPV tożsamymi z podstawowym przedmiotem zamówienia. Możliwość wykonania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Nr ZP.WKD-341-2-111.10. Uzasadnienie faktyczne: W skutek interwencji mieszkańców skierowanych do radnych dzielnicy Centrum, co zaskutkowało interpelacjami na sesji Rady Miejskiej oraz zgłoszeniami w Straży Miejskiej, dotyczącymi funkcjonowania platform w przejściu podziemnych Centrum i spowodowania ich obsługi przez bezpośrednio zaangażowanych (osoby niepełnosprawne), po dokonanych odbiorach przedmiotu zamówienia określonego ZP/WKD-342-111/10, odbyło się spotkanie u Zastępcy Prezydenta Miasta, odnoszące się bezpośrednio do tych interwencji. Na spotkaniu omówiono możliwość zadośćuczynienia mieszkańcom, co do bezobsługowego użytkowania platform dla niepełnosprawnych. Podjęto pozytywny kierunek działania do rzeczonych interwencji, przy czym ze względu na techniczne uwarunkowania, podjęto decyzję o skontaktowaniu się z wykonawcą wykonującym montaż istniejących platform. Decyzję tę podjęto ze względu na warunki gwarancji obejmujące eksploatację ww platform. Przedstawiciele wykonawcy jednoznacznie podkreślali konieczność zamontowania nowego modułu od producenta już zamontowanego urządzenia. Jakakolwiek interwencja innego niż Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Banimex Sp. z o. o. wykonawcy, mogłaby spowodować utratę gwarancji, na skutek niewłaściwego działania platform, narażając tym samym Gminę na poniesienie dodatkowych kosztów w ramach trwania gwarancji, co byłoby w sprzeczności z art. 44, ust. 3, pkt. 1, Ustawy o finansach publicznych, co do celowości i oszczędności dokonywania wydatków publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.