To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Sieradz: Dostawy owoców i warzyw w 2010 r. podzielone na trzy części:
Część 1 - Dostawy warzyw młodych
Część 2 - Dostawy warzyw świeżych
Część 3 - Dostawy owoców
Numer ogłoszenia: 152203 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123587 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8261688, faks 43 8261466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy owoców i warzyw w 2010 r. podzielone na trzy części: Część 1 - Dostawy warzyw młodych Część 2 - Dostawy warzyw świeżych Część 3 - Dostawy owoców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy do JW 1551 w Sieradzu owoców i warzyw w 2010 roku. Część 1 - Dostawy warzyw młodych Ziemniaki młode 3 000 kg Buraki czerwone młode (ćwikłowe) 350 kg Cebula biała młoda 200 kg Marchew młoda bez naci 300 kg Pietruszka młoda 150 kg Seler młody 150 kg Por młody 100 kg Kapusta biała młoda 500 kg Część 2 - Dostawy warzyw swieżych Pomidory 200 kg Ogórki krótkie 500 kg Kalafior bez liści 200 kg Sałata masłowa 150 kg Papryka czerwona i żółta 50 kg Kapusta pekińska 100 kg Pieczarki krajowe 150 kg Część 3 - Dostawy owoców Mandarynki 50 kg Cytryny 120 kg Kiwi 50 kg 2.Przedmiot zamówienia musi spełniać niżej wymienione wymagania: 1)Do każdej partii dostarczonych warzyw i owoców powinna być dołączona specyfikacja z następującymi danymi: -masa netto, -nazwa dostawcy, -kraj pochodzenia, -data załadowania, -termin przydatności do spożycia, -warunki przechowywania, -klasa jakości handlowej, -nazwa produktu i odmiany. 2)Opakowania z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością - atest PZH; wolne od wszelkich ciał obcych. 3)Widoczna część zawartości opakowania musi być reprezentatywna dla całej zawartości opakowania. 4)Stan warzyw i owoców musi być taki, aby mogły wytrzymać transport i przeładunek i dotrzeć do miejsca przeznaczenia w zadowalającym stanie, pozwalającym na przechowanie w magazynie w okresie przydatności do spożycia. 5)Odmiany jednorodne przy każdorazowej dostawie, tj. tego samego pochodzenia, wielkości, tej samej jakości i odmiany (typu). 3.Okres przydatności do spożycia owoców i warzyw (z wyjątkiem sałaty masłowej) deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 7 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy wojskowego. Dla sałaty masłowej okres przydatności - nie mniej niż 3 dni. 4.Każdorazowa wielkość poszczególnych dostaw i terminy ich realizacji będą określane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub faxem z wyprzedzeniem 2-dniowym. Dostawy będą realizowane przynajmniej raz w tygodniu w godz. 8 00 -12 00. 5.Wykonawca w terminie jednego dnia od momentu złożenia zamówienia potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia. 6.Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami: 1)Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006.171.1225 z późn. zm.) ; 2)Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.); 3)Ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz produktach tradycyjnych (Dz. U. 2005 Nr 10 poz. 68). 4)rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U.2007 Nr 137, poz. 966 ze zm.). 5)rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej (Dz. U. 2007.20.122 ze zm.); 6)rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej (Dz. U. 2007.20.122 ze zm.); Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006.171.1225 z późn. zm.); 7)rozporządzenie Rady (WE) Nr 1234/2007 z dnia 22 października 2007 r. ustanawiające wspólną organizację rynków rolnych oraz przepisy szczegółowe dotyczące niektórych produktów rolnych (Rozporządzenie o jednolitej wspólnej organizacji rynku). 7.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony środkiem transportu spełniającym wymagania Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, w związku z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). 8.W szczególnie uzasadnionych przypadkach (itp.: osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, poligonów, likwidacji klęsk żywiołowych lub innych zadań postawionych Odbiorcom przez organa władzy państwowej, restrukturyzacji sił zbrojnych, zmiany stanu żywionych, itp.) Wykonawca zagwarantuje realizację dostaw w odmiennych ilościach i częstotliwościach w stosunku do określonych treścią umowy do poszczególnych miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego na terenie kraju, według cen określonych w zawartej między Zamawiającym i Wykonawcą umowie. Zmiany te następować będą w ramach ustalonej wartości przedmiotu zamówienia i jego ilości w treści zawartej umowy. 9.Ceny jednostkowe netto pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia. 10.Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnego asortymentu będącego przedmiotem danego zamówienia pod groźbą kar umownych (zgodnie z ogólnymi warunkami umowy zał. nr 5 do SIWZ). 11.Wykonawca zobowiązuje się posiadać opłaconą polisę na kwotę 100 000,00 zł lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadać rozszerzony zakres ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej o OC za produkt. Jeżeli termin ważności w/w polisy wygasa w trakcie umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia jej we wskazanym okresie tak, aby Wykonawca ubezpieczony był przez cały okres obowiązywania umowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Przedłużoną polisę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby zamawiającego nie później niż 14 dni od dnia jej przedłużenia. 12.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2,3,4 do SIWZ - wycena przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.22.10.00 - Warzywa 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.11.11 - Burak ćwikłowy 03.22.11.13 - Cebula 03.22.11.12 - Marchew 03.22.11.10 - Warzywa korzeniowe 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.14.10 - Kapusta 03.22.12.40 - Pomidory 03.22.12.70 - Ogórki 03.22.14.20 - Kalafior 03.22.13.10 - Sałata 03.22.12.30 - Papryka 03.22.12.60 - Grzyby 03.22.22.00 - Owoce cytrusowe 03.22.22.40 - Mandarynki 03.22.22.10 - Cytryny 03.22.21.18 - Owoce kiwi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawy warzyw młodych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BRACIA LEDZION" GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION
jakie przetargi wygrała firma
"BRACIA LEDZION" GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION
- BRACIA LEDZION Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion, ul. Podchorążych 25/27, 94-234 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5408,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6467,00
Oferta z najniższą ceną: 6467,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6467,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawy warzyw świeżych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BRACIA LEDZION" GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION
jakie przetargi wygrała firma
"BRACIA LEDZION" GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION
- BRACIA LEDZION Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion, ul. Podchorążych 25/27, 94-234 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4805,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5820,00
Oferta z najniższą ceną: 5820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5820,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawy owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BRACIA LEDZION" GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION
jakie przetargi wygrała firma
"BRACIA LEDZION" GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION
- BRACIA LEDZION Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion, ul. Podchorążych 25/27, 94-234 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1245,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1167,40
Oferta z najniższą ceną: 1167,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1167,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu"
- Dostawa/przedłużenie licencji i wsparcia na okres 18 miesięcy dla firewalla FortiGate 1100E w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla zadania pn." Cyberbezpieczny Sieradz"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Sukcesywne dostawy ziemniaków na potrzeby Aresztu Śledczego w Szczecinie oraz Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa owoców na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.