Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Tarnowskie Góry: Instalowanie wentylacji mechanicznej w kuchni Żłobka Publicznego nr 1 w Tarnowskich Górach- Zadanie 1
Roboty remontowe i renowacyjne, instalowanie (wymiana) drzwi i okien w kuchni Żłobka Publicznego nr 1 w Tarnowskich Górach- Zadanie 2
Numer ogłoszenia: 152156 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Publiczny Nr 1 , ul. Bema 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 29 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: żłobek publiczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalowanie wentylacji mechanicznej w kuchni Żłobka Publicznego nr 1 w Tarnowskich Górach- Zadanie 1 Roboty remontowe i renowacyjne, instalowanie (wymiana) drzwi i okien w kuchni Żłobka Publicznego nr 1 w Tarnowskich Górach- Zadanie 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Instalowanie wentylacji mechanicznej w kuchni Żłobka Publicznego nr 1 w Tarnowskich Górach ul. Bema 1 - Zadanie Nr 1 Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: demontaż istniejących instalacji dostawa urządzeń roboty montażowe instalacji wykonanie instalacji elektrycznej zanikającej 2.Roboty remontowe i renowacyjne, instalowanie (wymiana) drzwi i okien w kuchni Żłobka Publicznego nr 1 w Tarnowskich Górach ul. Bema 1 - Zadanie Nr 2 Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: roboty budowlane: posadzki, glazura, tynki przemurowania (rozbiórki), malowanie. roboty instalacyjne wymiana rurociągów zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacji (przebudowa pod tynk), armatury, urządzeń (stół z basenem dwukomorowym). instalacja elektryczna wymiana przewodów, osprzętu, opraw. montaż (wymiana) okien na okna z tworzyw sztucznych z robotami towarzyszącymi wymiana okienka podawczego na drzwi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Remont pomieszczeń gospodarczych kuchni.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-1, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia poprzez wykazanie, w formie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych - oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, przez co należy w szczególności rozumieć wykonanie robót: - instalowanie wentylacji mechanicznej o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto (każda) w przypadku Zadania Nr 1 - roboty remontowe i renowacyjne, instalowanie (wymiana) drzwi i okien o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto (każda) w przypadku Zadania Nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej - dla zadania 2, instalacyjnej - dla zadania 1 i 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia w wysokości co najmniej: - 40.000,00 zł w przypadku Zadania Nr 1 - 70.000,00 zł w przypadku Zadania Nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: a). ceny ofertowej; b). terminu wykonania zamówienia; c). zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji zamówienia. 2. Zmiana ceny ofertowej może nastąpić: a). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej zmiany. 3. Zmiana terminu (daty) wykonania zamówienia może nastąpić: a) w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; b) w powyższym przypadku nowy termin (datę) wykonania zamówienia podstawowego ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą; c) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; d) w powyższym przypadku nowy termin (datę) wykonania zamówienia podstawowego ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą; 4. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. a) Zmiana osób wyznaczonych do współpracy może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej. Zmiana nie wymaga akceptacji strony przeciwnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zlobek.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek Publiczny nr 1 w Tarnowskich Górach
ul. Bema 1
42-600 Tarnowskie Góry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 10:15, miejsce: Żłobek Publiczny nr 1 w Tarnowskich Górach ul. Bema 1 42-600 Tarnowskie Góry.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.Instalowanie wentylacji mechanicznej w kuchni Żłobka Publicznego nr 1 w Tarnowskich Górach ul. Bema 1 - Zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: demontaż istniejących instalacji dostawa urządzeń roboty montażowe instalacji wykonanie instalacji elektrycznej zanikającej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.Roboty remontowe i renowacyjne, instalowanie (wymiana) drzwi i okien w kuchni Żłobka Publicznego nr 1 w Tarnowskich Górach ul. Bema 1 - Zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: roboty budowlane: posadzki, glazura, tynki przemurowania (rozbiórki), malowanie. roboty instalacyjne wymiana rurociągów zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacji (przebudowa pod tynk), armatury, urządzeń (stół z basenem dwukomorowym). instalacja elektryczna wymiana przewodów, osprzętu, opraw. montaż (wymiana) okien na okna z tworzyw sztucznych z robotami towarzyszącymi wymiana okienka podawczego na drzwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Remont drogi powiatowej DP 3241 S w Gminie Ożarowice - etap I
- BZP.271.17.2024 Termomodernizacja Przedszkola nr 9 oraz Oddziału II Żłobka nr 1 w Tarnowskich Górach
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU, ZBIERANIA I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry"
- BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 1
- Wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej z dojściem do obiektu Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach - etap I"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zabezpieczenia i reprofilowania płyt balkonowych poprzez usunięcie luźnych fragmentów betonu i zabezpieczenie specjalistyczną chemią budowlaną przeznaczoną do napraw (PCC) w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
- "REMONT DACHU OSADY MIESZKALNEJ STAREJ DYREKCJI PPN"
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
- Remont tarasu zachodniego Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.