eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie wykonawcy IV etapu robót budowlanych w zakresie remontu DS. /Żaczek/ w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Kraków: wyłonienie wykonawcy IV etapu robót budowlanych w zakresie remontu DS. /Żaczek/ w Krakowie
Numer ogłoszenia: 152152 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego "Bratniak" , ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6223700, faks 012 6386084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratniak.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykonawcy IV etapu robót budowlanych w zakresie remontu DS. /Żaczek/ w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie wykonania IV etapu remontu w Domu Studenckim /Żaczek/, położonym przy Al.3 Maja 5, 30-063 Kraków, zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiarem. Zakres podstawowych prac i czynności obejmuje w szczególności realizację robót budowlanych w 85 pokojach mieszkalnych na pięciu kondygnacjach, korytarzach i pomieszczeniach towarzyszących, a także wymianę pionów w pomieszczeniach baru (pierwsze piętro) i stołówki studenckiej (parter i piwnice), oraz realizację czynności wynikających z obowiązków gwarancyjnych w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami i wymaganiami producentów lub z zakresem i formą wynikającą z obowiązujących przepisami prawa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 152.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego w Banku Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 123A - nr konta 09 1160 2202 0000 0000 4973 7004.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Zobowiązany jest także wnieść wadium. 2. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej 1 (jedno) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. zadanie polegające na remoncie czy budowie hotelu albo domu studenckiego lub innego obiektu zbiorowego zamieszkania o wartości co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto, bądź zrealizował co najmniej 3 (trzy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. zadania polegające na remoncie czy budowie hotelu albo domu studenckiego lub innego obiektu zbiorowego zamieszkania o wartości co najmniej 4 000 000,00 PLN brutto. Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione roboty remontowe wykonał z należytą starannością, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu i telefonu odbiorców. 3. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania pełnego zakresu zamówienia, w szczególności kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierowników robót instalacyjnych z uprawnieniami branżowymi w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. 4. Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do 152 dni liczonych od dnia udzielenia zamówienia, przy założeniu warunków i wymagań wynikających z SIWZ. 6. Wykonawca musi przedstawić do umowy szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia liczony od jej podpisania. 7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie zobowiązany do dokonania na własny koszt ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy wraz z cesją ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy 8. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i gwarancję na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 9. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną na podstawie kosztorysów szczegółowych, sporządzonych w oparciu o ceny jednostkowe z podziałem na poszczególne branże, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności projektów, STWiOR, przedmiarów i doświadczenia zawodowego. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach, na potwierdzenie czego zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorysy szczegółowe albo opisy funkcjonalne i techniczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych robót i elementów (urządzeń) z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 11. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty, musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom części zamówienia o wartości powyżej 70% oferowanej wartości zamówienia, tym samym wymaga, aby 30% robót zostało wykonane przez Wykonawcę, a ponadto niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców kolejnym podwykonawcom. 12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone. C. W przypadku dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót, ich wykazu, wystawionych w walutach obcych (nie w PLN) wskazane w nich wartości (kwoty) zostaną przeliczone dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według średniego kursu PLN dla tej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub podpisujące ofertę, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy (kosztorysy szczegółowe), przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz jej załączników. 9. Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, to jest listę osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania pełnego zakresu zamówienia, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierowników robót instalacyjnych z uprawnieniami branżowymi w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. 10. Kosztorysy szczegółowe albo opisy funkcjonalne i techniczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych robót i elementów (urządzeń) z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca zapowiada ich zatrudnienie, z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 13. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 6, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5) SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6) SIWZ, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 14. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6) 1., 2., 3., 4. i 5. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 6) 1, 2, 3 i 5. SIWZ, że: 14.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 14.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 14.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - odpowiednio dla pkt 6)4. SWIZ składa: 14.4 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Dokumenty, o których mowa w pkt 6)14. i 15. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 17. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) (oprócz pkt 6)6. SIWZ) dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bratniak.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego BRATNIAK, Ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków; tel. +4812-622-37-00, fax +4812-638-60-84.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Fundacji Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego BRATNIAK, Ul.Piastowska 47, 30-067 Kraków; pok. nr 2 w terminie do dnia 5 czerwca 2009r. do godziny 11:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.