eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie uszczelnienia wału przeciwpowodziowego pn. Żabnica - Łubnica. Uszczelnienie wału przeciwpowodziowego w km 6+450 ÷ 6+800 oraz 7+000 ÷ 7+620, długość L=950 m.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie uszczelnienia wału przeciwpowodziowego pn. Żabnica - Łubnica. Uszczelnienie wału przeciwpowodziowego w km 6+450 ÷ 6+800 oraz 7+000 ÷ 7+620, długość L=950 m.
Numer ogłoszenia: 152127 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 112898 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Jana Pawła II, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, fax 091 4318097.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie uszczelnienia wału przeciwpowodziowego pn. Żabnica - Łubnica. Uszczelnienie wału przeciwpowodziowego w km 6+450 ÷ 6+800 oraz 7+000 ÷ 7+620, długość L=950 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie uszczelnienia wału przeciwpowodziowego w km 6+450 ÷ 6+800 oraz 7+000 ÷ 7+620 na długości 970 m, położonego na prawym brzegu Odry Wschodniej (Regalicy) i biegnącego między miejscowościami Żabnica-Dębce do Łubnicy. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie dokumentacji projektowej, która winna zawierać projekt budowlano-wykonawczy opracowany na mapie sytuacyjno-wysokościowej dla celów projektowych i uzyskanie dla niej wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i pozwoleń wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę opracowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03.07.2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. Poz. 1133 z 2003r., a także Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U.nr.202, poz. 2072 z 2005r. oraz pozostałe opracowania wg poniższych zapisów dotyczących elementów składowych dokumentacji projektowej. // - wykonanie przedmiotu zamówienia wg opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji. /// Elementami składowymi dokumentacji projektowej są: a) projekt budowlano - wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowany zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133) oraz w zakresie, o którym mowa w § 5 ww. rozporządzenia ( Dz. U. Nr 202 z 2004r. poz. 2072 z późn. zm.) - w liczbie 6 egzemplarzy (egzemplarze 1, 2 i 3 w wersji kolorowej). Dokumentacja techniczna powinna zawierać podstawowe dane opisu stanu istniejącego, kierunki rozwiązań, obliczenia hydrauliczne, rozwiązania projektowe, dokładny opis technologii wykonania projektowanych robót. Projekt na etapie opracowania powinien być uzgodniony z Zamawiającym oraz zatwierdzony do realizacji. // b) pomiar geodezyjny w ramach, którego należy zaktualizować mapy sytuacyjno - wysokościowe (wykonanie pomiarów geodezyjnych). Pomiar geodezyjny winien zawierać: - kartę rejestracyjną informatycznej kopii map (wtórników), // - oryginał wtórników (forma elektroniczna, format pliku DWG), // - wykaz właścicieli gruntów i władających gruntami, // - odbitki map zasadniczych rejonu inwestycji (wersje kolorowe), // - kopie kart reperów państwowych wykorzystywanych przy wykonaniu pomiarów, // -zaznaczenie wszystkich obiektów (np. budowle, drzewa, krzewy) znajdujących się w obrębie wykonywanych pomiarów. // Pomiar geodezyjny - w liczbie 1 egzemplarz, Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. - c) operat wodno-prawny wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym, opracowany zgodnie z przepisami Prawa Wodnego w liczbie 3 egzemplarzy, // d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w §13 i 14 ww. rozporządzenia (Dz. U. Nr 202 z 2004r. poz. 2072 z późn. zm.) - w liczbie 5 egzemplarzy, // e) informacja do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, // f) przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 ww. rozporządzenia (Dz. U. Nr 202 z 2004r. poz. 2072 z późn. zm.) - w liczbie 5 egzemplarzy, // g) kosztorys robót opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w przedmiarze robót (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w 1 egzemplarzu, // h) w razie konieczności raport oddziaływania na środowisko. /// Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie zaprojektowania i wykonania zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. 1. Projektowana trasa wału przewidzianego do uszczelnienia zaznaczona jest na mapie stanowiącej załącznik do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. 2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedstawienia rozwiązań projektowych, które zamierza zastosować w opracowaniu dokumentacji technicznej do akceptacji Zamawiającego w jego siedzibie (wersja robocza) przed przystąpieniem do stosowania ich w pracach projektowych w terminie nie później niż do połowy czasu przeznaczonego do wykonania przedmiotu umowy. 3. Należy przewidzieć połączenie uszczelnienia zaprojektowanego z już istniejącym. Charakterystyczne parametry obiektu: - długość uszczelnienia wału - 970 m: --km 6+450 ÷ 6+800 - 350 m / --km 7+000 ÷ 7+620 - 620 m/ - szerokość korony wału: b = 3,0 m - nachylenie skarp: n = 1:2 - rzędna korony wału: Hp = 2,10 m n.p.m. - materiał uszczelnienia: geomembrana. Do uszczelnienia przewidziano odcinek wału niezabezpieczony przed filtracją od strony odwodnej w km jw. W ramach uszczelnienia należy wykonać: - wykoszenie roślinności, / - rozdrobnienia darniny glebogryzarką celem uzyskania humusu, / - zdjęcie darniny ze skarp i korony wału, / - usunięcie gruntu ze skarp i korony wału ze złożeniem urobku obok celem wykonania uszczelnienia, / - wykonanie uszczelnienia z użyciem geomembrany , / - okrycie uszczelnienia gruntem mineralnym około 60 cm po zagęszczeniu (grunt pozyskany z wału), / - humusowanie skarp i korony wału wraz z obsiewem, / - wykonanie pokosu pielęgnacyjnego. // Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia. Dla potrzeb wykonania projektu na uszczelnienie wału Zamawiający przekaże: - mapę w skali 1:5000, - profil podłużny wału w skali 1:100/5000 z zaznaczonymi odcinkami przeznaczonymi do uszczelnienia./ Wykonawca w ramach zamówienia pozyska podkład geodezyjny mapy zasadniczej. Prace powinny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami Ustawy Prawo Budowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 289800 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Konserwacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych Spółka z o.o., ul. Elizy Orzeszkowej 29, 71-564 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 289800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 289800.00 / oferta z najwyższą ceną: 289800.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.