eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › modernizacja systemu włamania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej w Zamku w Olsztynie - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-13

Olsztyn: modernizacja systemu włamania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej w Zamku w Olsztynie - etap II
Numer ogłoszenia: 152111 - 2014; data zamieszczenia: 13.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73177 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur, ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu włamania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej w Zamku w Olsztynie - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje modernizację systemu włamania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej w Zamku w Olsztynie - etap II w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie: a) opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania prac i robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (etap pierwszy), a także umożliwiającej kontynuowanie zadania w etapach następnych (etap drugi), wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, obejmującej w szczególności: - wykonanie inwentaryzacji istniejących przewodów zasilających systemy monitoringu i systemu włamania i napadu, - wykonanie projektu budowlanego modernizacji i rozbudowy systemu włamania i napadu, - wykonanie projektu budowlanego modernizacji systemu telewizji dozorowej obejmującej monitoring wewnątrz budynku oraz teren wokół obiektów, - wykonanie projektu budowlanego systemu kontroli dostępu wraz z szafą depozytu kluczy, - wykonanie projektu budowlanego adaptacji pomieszczenia przy schodach w hallu głównym przy wejściu do zamku na studio monitoringu, - wykonanie przedmiarów robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - przeprowadzenie wszelkich uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami niezbędnych do uzyskania pozwolenia właściwego konserwatora zabytków oraz decyzji pozwolenia na budowę, a także uzgodnień z Narodowym Instytutem Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów w Warszawie (w przypadku konieczności przeprowadzenia takich uzgodnień), - uzyskanie pozwolenia właściwego konserwatora zabytków na prowadzenie prac na podstawie wykonywanego projektu budowlanego, a także uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, b) wykonanie prac i robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową stanowiących etap pierwszy zadania, obejmujących w szczególności: - przeniesienie studio z holu do pomieszczenia pod schodami, - dostawa i instalacja systemu rejestracji kluczy wraz z modułem alarmowym oraz modułem TCP/IP, - dostawa i instalacja szaf w ilości 2 szt. na zapasowe i alternatywnie przechowywane klucze, - dostawa i montaż nowej drewnianej furtki na schodach na I piętro do części administracyjnej zamku, - przeprowadzenie wyprzedzających badań konserwatorskich nawarstwień malarskich w pomieszczeniach, gdzie będzie realizowana rozbudowa systemu (nowe przewody), - zakup bez uruchomienia systemu rejestracji, - uruchomienie systemu, - przeszkolenie pracowników obsługi, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym (w zakresie dotyczącym etapu pierwszego) stanowiącym załącznik nr 8.1 - 8.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym opis dotyczący urządzeń objętych przedmiotem zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może oferować urządzenia charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi, 3) program funkcjonalno-użytkowy może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz będą nie gorsze pod względem: a) charakteru użytkowego, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 4) przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie odpowiednich warunków pracy pracownikom zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLID SECURITY Spółka z o.o. Biuro w Olsztynie, ul. Towarowa 1A, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402438,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 326714,00

  • Oferta z najniższą ceną: 326714,00 / Oferta z najwyższą ceną: 326714,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.