Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Nowy Targ: zakup samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 152108 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 26 30 421, faks 18 26 30 422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Skarbowego w Nowym Targu - zgodnie z przedstawioną niżej charakterystyką: 1.Wymagane parametry techniczne pojazdu: 1.1. samochód osobowy fabrycznie nowy, 1.2. nadwozie 5-drzwiowe, 1.3. liczba miejsc - nie mniej niż 5, 1.4. siedzenia tylne składane, 1.5. rok produkcji 2009-2010, 1.6. kolor nadwozia - srebrny,niebieski,szary lub pochodne, 2.Silnik: 2.1. silnik wysokoprężny z turbosprężarką, 2.2. pojemność - nie mniej niż 1900 cm3, 2.3. moc - nie mniej niż 120 KM, 2.4. moment obrotowy - nie mniej niż 280Nm 2.5. skrzynia biegów- manualna, 6 biegów do przodu + 1 wsteczny 2.6. napęd - minimum na przednie koła, 3.Wymiary samochodu: 3.1. długość całkowita - zawierająca się w przedziale 4450 - 4600 mm, 3.2. szerokość z lusterkami - nie więcej niż 2100 mm, 3.3. wysokość do linii dachu - nie więcej niż 1700 mm, 3.4. rozstaw osi - nie mniej niż 2550 mm, 4.Wymagane minimalne dotyczące wyposażenie: 4.1. poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, 4.2. poduszki boczne (kurtyny) dla kierowcy i pasażera, 4.3. system ABS z rozdziałem siły hamowania, 4.4. klimatyzacja półautomatyczna, 4.5. wewnętrzny obieg powietrz z filtrem przeciwpyłowym, 4.6. wspomaganie układu kierowniczego, 4.7. regulowana kolumna kierownicy, 4.8. opony letnie na felgach z metali lekkich, 4.9. dodatkowy komplet opon zimowych na felgach stalowych, 4.10.elektrycznie sterowane szyby boczne, 4.11.elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka boczne, 4.12.fabryczny radioodbiornik RDS z CD i MP3, 4.13.reflektory przeciwmgielne przednie, 4.14.centralny zamek sterowany pilotem, 4.15.immobiliser fabryczny 4.16.wycieraczka tylnej szyby, 4.17.czujnik parkowania tył, 4.18.zderzaki i lusterka boczne w kolorze nadwozia, 4.19.dywaniki gumowe - komplet 5.Minimalne wymagania gwarancyjne: 5.1. silnik i podzespoły - 24 m-cy bez limitu kilometrów, 5.2. powłoki lakiernicze - 36 m-cy bez limitu kilometrów, 5.3. perforacja nadwozia - 60 m-cy bez limitu kilometrów, 6.Wymagania dodatkowe: 6.1. autoryzowany serwis producenta w granicach miasta Nowy Targ, 6.2. instrukcja obsługi w j.polskim, 6.4. homologacje i atesty w j.polskim, 6.5. karta pojazdu, 6.6. dostawa loco siedziba Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, 6.7. samochód musi spełniać wymagania określone polskim prawem o ruchu drogowym - ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2005 r. nr 108,poz.908)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane przez Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści złożonego oświadczenia o którym mowa w pkt III 4.1. nin.ogłoszenia - wg zasady spełnia /nie spełnia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści złożonego oświadczenia o którym mowa w pkt III 4.1. nin.ogłoszenia - wg zasady spełnia /nie spełnia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści złożonego oświadczenia o którym mowa w pkt III 4.1. nin.ogłoszenia- wg zasady spełnia /nie spełnia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści złożonego oświadczenia o którym mowa w pkt III 4.1. nin.ogłoszenia - wg zasady spełnia /nie spełnia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie analizy treści złożonego oświadczenia o którym mowa w pkt III 4.1. nin.ogłoszenia- wg zasady spełnia /nie spełnia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl (w zakładce:BIP w Małopolsce/Urzędy Skarbowe/US Nowy Targ/zamówienia publicz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Nowym Targu ul.Parkowa 13 - pokój nr 029 - osobiście w godz.7,30 - 15-ta lub otrzymać pocztą elektroniczną kierując wniosek na adres:us1218@mp.mofnet.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Nowym Targu ul.Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ - pokój nr 101 I p. Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Modernizacja Połączenia Drogowego Pienińskich Parków Narodowych - Etap IV
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla budynku położonego w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 20
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Dostawa gazów medycznych sprężonych i powietrza syntetycznego wraz z transportem i dzierżawą.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa osobowego samochodu typu BUS na potrzeby Grupy Jurajskiej GOPR
- Zakup samochodu służbowego
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego w ramach realizacji zadania pn. "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń"
- D/38/2024 Zakup i dostawa samochodu osobowego (służbowego) na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.