eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej, z przyłączami i przepompownią ścieków PS-5 w miejscowości Dulsk, gmina Radomin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Radomin: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej, z przyłączami i przepompownią ścieków PS-5 w miejscowości Dulsk, gmina Radomin
Numer ogłoszenia: 152102 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej, z przyłączami i przepompownią ścieków PS-5 w miejscowości Dulsk, gmina Radomin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, do wykonania, jest: 1. sieć kanalizacji (grawitacyjnej i tłocznej ), o łącznej długości = 2.642 mb w tym: a) kanalizacja grawitacyjna: rury PCV lite- O 200 = 816 mb b) kanalizacja tłoczna: O 110 = 247 mb c) kanalizacja ciśnieniowa: PE = 1.579 mb, ( PE O 50- 1.045mb i PE O 63- 534 m) 2. studzienki a) rewizyjne żelbet. na rurociągach tłocznych ( od R1 do R7)- O1200mm - 7 szt. b) połączeniowe żelbet. O 1200mm z zaworami zwrotnymi ( od SP-1 do SP-3) - 3 szt c) studzienki O 425 ( niewłazowe) - 73 szt 3. przyłącza kanalizacyjne, o łącznej długości = 1.821 mb - ogółem 81 szt w tym: a) przyłącza grawitacyjne - 12 szt. - PCV rury lite = 820 mb ( O 160 = 811 mb i O 200 = 9mb) b) przyłącza ciśnieniowe - 69 szt - rury PE = 1001 mb ( O 40 = 985 mb i PE O 63 = 16 mb c) instalacja wewnętrzna ( od budynku do pierwszej studzienki) dla wykonania przyłączy PCV O160 = 135 mb 4. studzienki pompowe dla przyłączy kanalizacyjnych = 69 szt. w tym: a) studzienki pompowe O 800 mm z polimerobetonu z wyposażeniem ( 1 pompa wyporowa) = 68 szt b) studzienka pompowa O 1200 mm z wyposażeniem ( 2 pompy ) = 1 szt 5. przepompownia ścieków PS-5 na sieci głównej , w tym: a) zbiornik przepompowni z polimerobetonu O1500 mm z dwiema pompami typu SH/255, o silnikach mocy 4,2 kW każdy, wydajność 4,5 m3/s i wysokości podnoszenia H= 24 m b) rurociągi tłoczne w przepompowni: O80 z rur stalowych i w terenie PE 100 O110 Łączna długość sieci kanalizacyjnej ( tłocznej i grawitacyjnej) oraz przyłączy , wynosi 4.463 mb + instalacja wewnętrzna do budynków = 135 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- Oferent musi potwierdzić, że zapoznał się z warunkami udzielenia zamówienia, zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów ( referencji ) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz sprzętu i środków transportu, który będzie użyty do wykonania zamówienia. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi ( przynależność do Izby właściwej branżowo), jako niezbędnych do wykonania wymienionego zamówienia. Kierownik budowy powinien posiadać min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi z zakresu objętego niniejszym zamówieniem. 7. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. 8 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wykonania zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pow. golubsko-dobrzyński, pokój Nr 8, I piętro, Sekretariat urzędu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.