eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście Lubawskim - końcowy etap (obszar 4)

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Numer ogłoszenia: 152093 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 145807 - 2009 data 02.09.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 472-96-32, fax. 056 474-27-14.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2).
  • W ogłoszeniu jest: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł (każda) w tym jednej realizowanej w całości w granicach administracyjnych miasta, - osoby wyznaczone do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru posiadają uprawnienia umożliwiające nadzorowanie robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych, dróg oraz sieci i instalacji elektroenergetycznych, - każda z osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru posiada co najmniej 3 lata stażu pracy zawodowego jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru, wykształcenie wyższe techniczne, oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów. Kopie wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej dwóch usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł (każda) w tym jednej realizowanej w całości w granicach administracyjnych miasta, przygotowany; Zamawiający uwzględni zamówienia rozpoczęte przed wskazanym okresem 3 lat, a zakończone w wymaganym okresie. g) dokumenty potwierdzające, że podane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane należycie (listy referencyjne, polecające, rekomendacje itp.); h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcję inspektorów nadzoru; i) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w w/w wykazie; j) zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis wskazanych w w/w wykazie osób na listę członków właściwej izby; k) jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a więc nie będące jego pracownikami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji...
  • W ogłoszeniu powinno być: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na budowie kanalizacji o wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł (każda) w tym jednej realizowanej w całości w granicach administracyjnych miasta, - osoby wyznaczone do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru posiadają uprawnienia umożliwiające nadzorowanie robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych, dróg oraz sieci i instalacji elektroenergetycznych, - każda z osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru należy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada co najmniej 3 lata stażu pracy zawodowego jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru i wykształcenie wyższe techniczne lub 10 lat stażu pracy zawodowego jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru i wykształcenie średnie techniczne; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów. Kopie wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej dwóch usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na budowie kanalizacji o wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł (każda) w tym jednej realizowanej w całości w granicach administracyjnych miasta; Zamawiający uwzględni zamówienia rozpoczęte przed wskazanym okresem 3 lat, a zakończone w wymaganym okresie. g) dokumenty potwierdzające, że podane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane należycie (listy referencyjne, polecające, rekomendacje itp.); h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcję inspektorów nadzoru; i) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w w/w wykazie; j) zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis wskazanych w w/w wykazie osób na listę członków właściwej izby; k) jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a więc nie będące jego pracownikami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie, pok. nr 29 (sekretariat)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie, pok. nr 29 (sekretariat)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.