eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem - znak sprawy DZP.381.57.2016.DW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-18

Katowice: Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem - znak sprawy DZP.381.57.2016.DW
Numer ogłoszenia: 151968 - 2016; data zamieszczenia: 18.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106371 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Uczelnia Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem - znak sprawy DZP.381.57.2016.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych: stołów przyściennych z szafkami (3 szt.), stołów wyspowych (2 szt.), stołów przyściennych (3 szt.), szaf witryn (2 szt.), stołów laboratoryjnych (7 szt.), stołów laboratoryjnych z półką pod klawiaturę (1 szt.), szafek wiszących (6 szt.), szaf stojących (3 szt.), stołów wagowych antywibracyjnych (2 szt.), zwanych dalej meblami. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2015/2016), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń (po uprzednim dokonaniu pomiarów na koszt Wykonawcy), w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, podłączeniu instalacji elektrycznej (gniazd elektrycznych), podłączeniu armatury ciepłej i zimnej wody. 3. Termin gwarancji. Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane meble - nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A, 2B do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: a) Część A - Meble laboratoryjne wymienione w załączniku nr 2A do SIWZ; b) Część B - Meble laboratoryjne wymienione w załączniku nr 2B do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A - Meble laboratoryjne wymienione w załączniku nr 2A do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Koettermann Sp. z o.o., ul. Szamocka 8, 01-748 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105993,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154018,39

  • Oferta z najniższą ceną: 99507,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154018,39

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Część B - Meble laboratoryjne wymienione w załączniku nr 2B do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Marcinkowska ZANID, Bielany Wrocławskie, ul. Atramentowa 12, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15238,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15712,02

  • Oferta z najniższą ceną: 15712,02 / Oferta z najwyższą ceną: 17865,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.