Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Białystok: Zapewnienie usługi hotelarskiej oraz usługi restauracyjnej na organizowanych warsztatach szkoleniowych dla sędziów i referendarzy sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 151959 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Białymstoku, ul. M. C. Skłodowskiej, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7459319, 7459200, fax (085) 742 46 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usługi hotelarskiej oraz usługi restauracyjnej na organizowanych warsztatach szkoleniowych dla sędziów i referendarzy sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług w zakresie zapewnienia usługi hotelarskiej oraz usługi restauracyjnej na organizowanych warsztatach szkoleniowych dla sędziów i referendarzy sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Białymstoku. 2. Usługa hotelarska oraz restauracyjna będzie polegała na zapewnieniu: a) zakwaterowania w hotelu o kategorii min. *** w pokojach 1-osobowych z łazienką (liczba pokoi - 3) oraz 2-osobowych z łazienką b) pełnego wyżywienia: - śniadanie w formie bufetu szwedzkiego - obiad w formie bufetu szwedzkiego - kolacja w pierwszym dniu w formie bufetu szwedzkiego - uroczysta kolacja w drugim dniu z menu bankietowym c) sal konferencyjnych wraz z nagłośnieniem oraz sprzętem multimedialnym: - I grupa: 4 sale konferencyjne, w tym: 1 sala na 100 osób, 2 sale - każda na 17 osób i 1 sala na 25 osób; - II grupa: 2 sale konferencyjne, w tym: 1 sala na 100 osób i 1 sala na 23 osoby; d) jednej przerwy kawowej podczas pierwszego dnia warsztatów i dwóch przerw kawowych drugiego dnia warsztatów (kawa, herbata, woda mineralna, ciasto) e) bezpłatnego parkingu samochodowego dla uczestników warsztatów. 3. Termin wykonania zamówienia: a) I grupa: pobyt trzydniowy w terminie 3-5 listopada 2008r. b) II grupa: pobyt trzydniowy w terminie 5-7 listopada 2008r. przy czym pierwszego dnia przyjazd uczestników na obiad, trzeciego dnia wyjazd uczestników po śniadaniu. 4. Liczba uczestników: a) I grupa ( w pierwszym terminie): około 101 osób; b) II grupa (w drugim terminie): około 99 osób;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Kod CPV wg słownika 2008: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Oryginalny kod CPV: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65360 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAŁACOWE CENTRUM KONFERENCYJNE SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PAŁACOWE CENTRUM KONFERENCYJNE SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Pałacowe Centrum Konferencyjne Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 2, 02-923 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65.360,00
- Oferta z najniższą ceną: 65.360,00 / oferta z najwyższą ceną: 65.360,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach oświatowych: VIII LO - część I SP Nr 6 - część II PS Nr 65 - część III SP Nr 20 - część IV
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu niezbędnego do realizacji programu pozaustrojowego zapłodnienia do Kliniki Rozrodczości i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Białymstoku
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2024 - 2025
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap III
- Dostawa endoprotez kolana
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 30.07.2024 r.
- Usługa gastronomiczna- Letnia Szkoła w Cieszynie
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.