Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Siemiatycze: Usługa sprzątania ulic, parkingów i chodników
Numer ogłoszenia: 15192 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Siemiatycze, ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565800, 6565815, fax 085 6565803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.samorzady-siemiatycze.pl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania ulic, parkingów i chodników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa sprzątania ulic, parkingów i chodników lokalnych miejskich na terenie miasta Siemiatycze (CPV 90210000-2). 3.2. Zamówienie obejmuje: a)prace porządkowe po sezonie zimowym na ulicach, chodnikach i parkingach lokalnych miejskich, b)oczyszczenie kratek ściekowych kanałów deszczowych, c)oczyszczenie jezdni, parkingów łącznie z wywiezieniem nieczystości, d)oczyszczenie chodników przyległych do nieruchomości Gminy miasta Siemiatycze, e)opróżnianie i wywóz zawartości koszy na śmieci oraz należyte utrzymanie w czystości dobrym stanie technicznym ww. koszy, f)sprzątanie ulic zanieczyszczonych w następstwie wypadków drogowych, po ulewach i burzach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące) . Wadium może być wniesione w każdej formie przewidzianej w art. 45 ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek nr 47 1020 1332 0000 1002 0037 5030.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt. 8 SIWZ powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy ( załącznik do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 (zgodnie z zał. do SIWZ) 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Kserokopie licencji w zakresie zbierania i transportu odpadów 5. Umowa na przyjęcie odpadów na składowisko odpadów,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samorzady-siemiatycze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze pokój 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Siemiatycze ul. Pałacowa 2 17-300 Siemiatycze Sekretariat pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.03.2008.
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.