eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni na terenie Gminy Stare Babice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Stare Babice: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni na terenie Gminy Stare Babice.
Numer ogłoszenia: 151929 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127127 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni na terenie Gminy Stare Babice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyszczególnienie prac będących przedmiotem zamówienia. 1) Zamiatanie mechaniczne chodników. a) oczyszczanie chodnika na całej szerokości przy użyciu zamiatarki mechanicznej, b) likwidacja odrostów traw i chwastów metodą ręczną lub chemiczną na całej szerokości chodnika oraz w strefie przykrawężnikowej, c) wywiezienie nieczystości (trawa, piasek, błoto, liście itp.) musi odbywać się w miejsce zapewnione przez Wykonawcę, d) zamówienie dotyczy bieżącego utrzymania czystości chodników i ścieżek rowerowych na terenie Gminy Stare Babice o łącznej powierzchni około 85 000 m2 (bez przystanków autobusowych) - załącznik nr 2. 2) Oczyszczenie ścieków przykrawężnikowych. a) usunięcie zanieczyszczeń, które zalegają przy krawężnikach i wpustach ulicznych (piasek, błoto, liście itp.) metodą ręczną lub przy pomocy zamiatarki mechanicznej, b) likwidacja odrostów traw i chwastów metodą ręczną lub chemiczną w strefie przykrawężnikowej, c) wywiezienie nieczystości (piasek, błoto, liście itp.) w miejsce zapewnione przez Wykonawcę, d) bieżące utrzymanie czystości ścieków przykrawężnikowych na terenie Gminy Stare Babice o łącznej długości około 11 000 m - załącznik nr 3. 3) Sprzątanie pasa zieleni. a) usunięcie z pasa zieleni wszelkich śmieci (papiery, puszki, liście itp.) pomiędzy chodnikiem a krawężnikiem oraz pomiędzy chodnikiem a granicą pasa drogowego, b) wywiezienie śmieci (papiery, puszki, liście itp.) w miejsce zapewnione przez Wykonawcę, c) utrzymanie czystości pasów zieleni o łącznej powierzchni około 10 000 m2. UWAGA: Gmina Stare Babice nie zapewnia zwałki wszelkich odpadów pochodzących z sprzątania chodników i pasa zieleni. 2. Zasady, warunki prowadzenia prac i obowiązki Wykonawcy: 1) Sprzątanie chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni należy przeprowadzić min. dwa razy w ciągu roku w okresie wiosennym oraz jesiennym. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku kiedy dwukrotne sprzątanie chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni nie wystarczy wówczas Zamawiający może zlecić ponowne ich czyszczenie, za którą to czynność Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie w oparciu o stawki jednostkowe podane w przetargu i załączonego do oferty. 2) Wszelkie odpady pochodzące z czyszczenia chodników, ścieków i pasa zieleni lub inne zanieczyszczenia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Nie dopuszcza się składowania niebezpiecznych odpadów w miejscach do tego nieprzystosowanych, należy je wywieźć na składowisko lub wysypisko, na którym mogą być przyjmowane takie materiały. 3) Koszt ceny jednostkowej sprzątania chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni przyjęty w przetargu nie ulega zmianie w okresie obowiązywania umowy. 4) Zakres prac - czas i miejsce wykonania prac związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni, każdorazowo będą zgłaszane na 3 dni robocze wcześniej z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia prac przez pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Starych Babicach. 5) Wykonawca podejmie prace związane z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającą. W przypadku gdy Wykonawca nie dostosuje się do terminu wskazanego przez Zamawiającą, zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. 6) Podczas wykonywania sprzątania należy zabezpieczyć wpusty studzienek odwadniających przed możliwością ich zanieczyszczenia, zasypywania. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia wpustów studzienek przez Wykonawcę sprzątania ich oczyszczenie następować będzie na koszt w/w Wykonawcy. 7) Transport sprzętu zapewni Wykonawca. 8) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającą wad związanych z niewłaściwym wykonaniem prac (tj. chodniki, ścieki przykrawężnikowe, pas zieleni niewłaściwe oczyszczone - pozostałości piasku, błota, chwastów, trawy lub śmieci), Wykonawca zobowiązuje się do ponownego oczyszczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ. Ponowne oczyszczenie musi być wykonane w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającą. Za niewykonanie przedmiotowych prac w wyznaczonym terminie, naliczane będą kary przewidziane w umowie. 9) Wykonawca w dokumentach odbioru wskaże miejsce prac (ulica i miejscowość) oraz poda ilość wykonanych prac (chodniki w m2 ; ścieki w mb ) i ich zakres. 10) Przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie prac związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni. 11) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wiedzą techniczną oraz przy zastosowaniu sprzętu i urządzeń gwarantujących dobrą jakość wykonania prac. 12) Po zakończeniu świadczeń związanych z sprzątaniem Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania prac. 3. Inne obowiązki Wykonawcy. a) Wszelkie prace związane z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania. b) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem prac będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. c) Za jakość zastosowanych materiałów, sprzętu i wykonywanych prac odpowiedzialny jest Wykonawca. d) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców jakie wpłyną do Gminy Stare Babice (jako Zarządcy dróg gminnych), związane z uszkodzeniem mienia prywatnego bądź publicznego, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. W przypadku wpłynięcia do Gminy roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy robót, wówczas deklaruje się on w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane prace. e) W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE EKO - BABICE Sp. z o.o., ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98360,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,16

  • Oferta z najniższą ceną: 0,16 / Oferta z najwyższą ceną: 0,4

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.