eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Dostawa oleju opałowego lekkiego do Gimnazjum Nr 1 Lubsko w ilości 70.000 dm3 wraz z dostawą własnym transportem na sezon grzewczy 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Lubsko: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Gimnazjum Nr 1 Lubsko w ilości 70.000 dm3 wraz z dostawą własnym transportem na sezon grzewczy 2009-2010
Numer ogłoszenia: 151871 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 1 w Lubsku , ul. Bohaterów 6, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 0-68 3722092, faks 0-68 3721375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum1.lubsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Gimnazjum Nr 1 Lubsko w ilości 70.000 dm3 wraz z dostawą własnym transportem na sezon grzewczy 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do Gimnazjum Nr 1 w Lubsku przy ul. Bohaterów 6 (15 zbiorników o poj. 750 l.) w ilości 70.000 dm3 własnym transportem dostawcy w sezonie grzewczym 2009-2010..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani (pod rygorem nieważności) Wykonawcy spełniający wymogi określone w SIWZ: 1.1. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a w szczególności: 1) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia i przedstawić wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej trzy (3) dostawy polegające na dostarczeniu oleju opałowego lekkiego. 2) Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi dysponuje i przedstawi dowody władania sprzętem (np. własność, leasing, użyczenie, itp.). Wymagane jest dysponowanie co najmniej: jedna auto-cysterna. c) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt. 4 - Instrukcji dla Wykonawców SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty (wg wzoru nr 1). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wydany w terminie nie wcześniejszym niż sześć miesięcy przed dniem otwarcia ofert) - załącznik nr 1 do oferty. 3. oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach do występowania w obrocie prawnym na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp( wg wzoru nr 2 ) - załącznik nr 2 do oferty. 4. doświadczenie zawodowe - informacja na temat prac zrealizowanych przez Wykonawcę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ( wg wzoru nr 3 ) - załącznik nr 3 do oferty. 5. potencjał techniczny - wykaz sprzętu (wg wzoru nr 4) - załącznik nr 4 do oferty. 6. projekt załączonej umowy poświadczony przez Wykonawcę, że przyjmuje go bez zastrzeżeń - załącznik nr 5 do oferty. 7. kopia certyfikatu (świadectwa) jakości oleju opałowego - załącznik nr 6 do oferty. 8. kopia koncesji na obrót paliwami ciekłymi - załącznik nr 7 do oferty. 9. udział podwykonawców (wg wzoru nr 5 ), (jeśli dotyczy)- załącznik nr 8 do oferty. 10. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - załącznik nr 9 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GIMNAZJUM NR 1 W LUBSKU, UL.BOHATERÓW 6, 68-300 LUBSKO, pokój nr 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: GIMNAZJUM NR 1 W LUBSKU UL.BOHATERÓW 6 68-300 LUBSKO Sekretariat - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.