eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-17

Zegrze: ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
Numer ogłoszenia: 151836 - 2016; data zamieszczenia: 17.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159847 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 261 883 896, faks 261 883 868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części tj.: 1) część nr 1 - odzież i sprzęt narciarski 2) część nr 2 - odzież, artykuły i sprzęt sportowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym stanowiących załącznik nr 2A i nr 2B do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Zamawiający wymaga całkowitej realizacji ilości wyszczególnionych (oferta na cały asortyment) w załączniku nr 2A i nr 2B do SIWZ. Produkty równoważne: 9. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ nazwę lub producenta produktów, które oferuje. Oferta w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 12. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokładny opis oferowanego produktu w języku polskim w postaci np. kart katalogowych produktu, informacji producenta, itp., które potwierdzają, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Warunki wymagane wobec Wykonawcy przy realizacji zamówienia: 13. Zamawiający wymaga: 1) część 1 - 24 miesiące na sprzęt narciarski i 12 miesięcy na ubiory narciarskie od daty odbioru towaru; 2) część 2 - 12 miesięcy na ubrania, obuwie oraz piłki i 24 miesiące na pozostałe artykuły i sprzęt sportowy od daty odbioru towaru. 14. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 15. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację materiału np. typ, model, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 16. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 17. Wartość brutto oferowanego przedmiotu zamówienia musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją dostawy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku. 18. Wykonawca zobowiązany jest wystawić faktury VAT oddzielnie dla każdego zadania w danej części. 19. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia towarów nie przekraczały kwoty brutto 3 499,99 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć zł)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.41.11.00 - Sprzęt narciarski i snowboardowy 18.41.20.00 - Odzież sportowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: odzież i sprzęt narciarski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM SPORT P.LEWANDOWSKI I M.WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA, ul. 17 SAtycznia 48, 02-146 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95272,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100379,54

  • Oferta z najniższą ceną: 100379,54 / Oferta z najwyższą ceną: 157851,88

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: odzież, artykuły i sprzęt sportowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SK-SPORT Sp. J S.Gulina K.Łuszcz, ul. Siemieńskiego, 35-203 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226031,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 273808,46

  • Oferta z najniższą ceną: 273808,46 / Oferta z najwyższą ceną: 378628,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.