eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkół w Kościelisku, Gmina Kościelisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Kościelisko: Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkół w Kościelisku, Gmina Kościelisko
Numer ogłoszenia: 151816 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkół w Kościelisku, Gmina Kościelisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół w Kościelisku polegająca na do-budowie poprzecznego skrzydła w północno -wschodniej części budynku oraz na nadbudowie istniejącego skrzy-dła południowo-wschodniego i centralnej części budynku. Nadbudowa obu części budynku polega na realizacji dodatkowej kondygnacji oraz dachu. Cały obiekt będzie budynkiem dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym. Zmiana spowoduje konieczność przełożenia fragmentów sieci i przyłączy: wodociągowego i kanalizacji sanitarnej (w obrębie dobudowywanego skrzydła) oraz wykonania dodatkowych dojść do budynku. Teren zostanie utwar-dzony kostką brukową. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu RODZAJ POWIERZCHNI WIELKOŚĆ (m2) działki nr 1990/8 5022 zabudowy 1786 -istniejąca 1509 -projektowana 277 teren utwardzony 1635 biologicznie czynna 1601 Charakterystyczne parametry techniczne parametry: (kubatura, zestawienie powierzchni, wysokości, długości) Powierzchnia całkowita części projektowanej 1400,0 m2 Powierzchnia użytkowa części projektowanej 1128,83 m2 Kubatura budynku 16500m3 w tym kubatura projektowana 6300m3 Szerokość traktu budynku (projektowanej części) ok.10,0 m Główne wymiary budynku 50x75 m Maksymalna wysokość kalenicy od terenu 12,0 m Ilość kondygnacji 3 Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Stan surowy -rozbiórki -ściany fundamentowe -ściany parteru -strop parteru -ściany poddasza -strop poddasza -drewniana więźba dachowa -pokrycie dachu b) Stolarka okienna i drzwiowa c) Roboty wykończeniowe - podłoża i posadzki Parter -podłoża pod posadzki -izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe -warstwy wyrównawcze -posadzki z płytek gres -parkiet d) Tynki i okładziny zewnętrzne i wewnętrzne -tynki wewnętrzne doborowe -malowanie ścian -okładziny ścian - płytki glazurowane -ocieplenie i tynk akrylowy -łacenie elewacji listwami -podsiebitka drewniana -rusztowania zewnętrzne -okładzina kamienna -opaska wokół budynku e) Stan wykończeniowy wewnątrz budynku - roboty instalacyjne -instalacja wod - kan. -instalacja c.o. -instalacja wentylacji -instalacje elektryczne Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załącznikach do specyfikacji: - przedmiarach robót - dokumentacji technicznej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. roboty należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwią-zania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w siwz. 3. wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, natomiast na wmonto-wane urządzenia jak w karcie gwarancyjnej producenta. 4. wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej wraz z założeniem reperów robo-czych i wytyczeniem głównych osi. 5. wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamó-wienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 37 000,00 zł słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych 00-100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że porę-czenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszy-mi zmianami. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o. Zakopane nu-mer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.341-15-2008. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tak, by znajdowało się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 28 lipca 2008 roku do godz. 10.00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie dwóch obiektów budowlanych o kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3 i wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego, dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności insta-lacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwej izby sa-morządu zawodowego, dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności insta-lacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finan-sowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o infor-macje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca w/w warunki spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadcze-nia i dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przy-padku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktu-alny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowied-nio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra-ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamó-wienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie dwóch obiektów budowlanych o kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3 i wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda. Wykaz przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu wykonanych robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty tam wymienione zostały wykonane należycie. f)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na te-mat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do kierowania przedmio-towymi robotami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /według załącznika nr 8 do SIW-Z/. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w spe-cjalności: - konstrukcyjno budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne za-świadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentyla-cyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej g) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada ra-chunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wyko-nawcy w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert h) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.1 SIWZ: a) podpunkt a, b, d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert/ - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał prze widziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert/ - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ b) podpunkt c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2a SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświad-czenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wyko-nawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko - pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko - pok. 7 - sekreatariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.