eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy oraz realizacja projektu w terenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Stargard Szczeciński: Wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy oraz realizacja projektu w terenie
Numer ogłoszenia: 151813 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki , ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4804802, faks 091 4804873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy oraz realizacja projektu w terenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla części Powiatu Stargardzkiego oraz realizacja projektu w terenie. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: a) I część zamówienia - zakres obejmuje obszar miasta Stargardu Szczecińskiego, części gminy Stargard Szczeciński, gminy Kobylanka oraz obszar części gminy Stara Dąbrowa, zaznaczony na Mapie etapów realizacji osnowy wysokościowej 3 klasy jako ETAP I, i obejmuje: 1) długość ciągów - 223 km, 2) projektowaną ilość reperów ziemnych - 55, 3) projektowaną ilość reperów ściennych - 55, 4) reperów adaptowanych - 90, 5) reperów PKP do adaptacji - 15. b) II część zamówienia - zakres obejmuje obszar miasta Chociwel, gminy Chociwel, części gminy Stara Dąbrowa, części gminy Dobrzany oraz obszar części gminy Marianowo, zaznaczony na Mapie etapów realizacji osnowy wysokościowej 3 klasy jako ETAP II, i obejmuje: 1) długość ciągów - 202 km, 2) projektowaną ilość reperów ziemnych - 52, 3) projektowaną ilość reperów ściennych - 52, 4) reperów adaptowanych - 61. c) III część zamówienia - zakres obejmuje obszar miasta Ińsko, gminy Ińsko, gminy Suchań, części miasta Dobrzany, części gminy Dobrzany oraz obszar części gminy Stargard Szczeciński, zaznaczony na Mapie etapów realizacji osnowy wysokościowej 3 klasy jako ETAP III, i obejmuje: 1) długość ciągów - 234 km, 2) projektowaną ilość reperów ziemnych - 69, 3) projektowaną ilość reperów ściennych - 70, 4) reperów adaptowanych - 51. 3) Zakres prac dla każdej części zamówienia został podzielony na dwa etapy: I etap: a) inwentaryzacja punktów osnów wysokościowych, b) wykonanie projektu technicznego szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy. II etap: a) stabilizacja punktów szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy, b) pomiar linii osnowy wysokościowej 3 klasy oraz odcinków kontrolnych punktów nawiązania, c) opracowanie wyników, d) prace końcowe. 4) Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz standardami technicznymi. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ oraz w Warunkach Technicznych - załącznik nr 1 oraz 1.2 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wartość tych zamówień nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, przy czym będą one polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1) I część zamówienia - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł), 2) II część zamówienia - 1 700 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset zł), 3) III część zamówienia - 1 900 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy wraz z realizacją tego projektu w terenie. Zamawiający wymaga załączenia dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu geodezyjnych pomiarów podstawowych, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), lub 2) co najmniej jedną osobą posiadającą jednocześnie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz z zakresu geodezyjnych pomiarów podstawowych, zgodnie z art. 43 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jedna usługa polegająca na wykonaniu projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy wraz z realizacją tego projektu w terenie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom - jeżeli dotyczy, 2) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 3) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców, 4) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące: 1) udziału w realizacji zamówienia Podwykonawców. Oznacza, to możliwość dopuszczenia Podwykonawców na każdym etapie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, ul. Skarbowa 1, pok. 05, Opłata 20 PLN. Odbiór osobisty-opłatę uiszcza się w kasie Starostwa. Przesłanie SIWZ-opłata za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, ul. Skarbowa 1, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla obszaru: miasta Stargardu Szczecińskiego, części gminy Stargard Szczeciński, gminy Kobylanka oraz części gminy Stara Dąbrowa oraz realizacja projektu w terenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla części Powiatu Stargardzkiego oraz realizacja projektu w terenie. Zakres obejmuje obszar zaznaczony na Mapie etapów realizacji osnowy wysokościowej 3 klasy - Załącznik Nr 1.2 do SIWZ, jako ETAP I, i obejmuje n/w szacunkowe wielkości wynikające z opracowanych założeń do projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy: - długość ciągów - 223 km, - projektowaną ilość reperów ziemnych - 55, - projektowaną ilość reperów ściennych - 55, - reperów adaptowanych - 90, - reperów PKP do adaptacji - 15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla obszaru: miasta Chociwel, gminy Chociwel, części gminy Stara Dąbrowa, części gminy Dobrzany oraz części gminy Marianowo oraz realizacja projektu w terenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla części Powiatu Stargardzkiego oraz realizacja projektu w terenie. Zakres obejmuje obszar zaznaczony na Mapie etapów realizacji osnowy wysokościowej 3 klasy - Załącznik Nr 1.2 do SIWZ, jako ETAP II, i obejmuje n/w szacunkowe wielkości wynikające z opracowanych założeń do projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy: - długość ciągów - 202 km, - projektowaną ilość reperów ziemnych - 52, - projektowaną ilość reperów ściennych - 52, - reperów adaptowanych - 61..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla obszaru: miasta Ińsko, gminy Ińsko, gminy Suchań, części miasta Dobrzany, części gminy Dobrzany oraz części gminy Stargard Szczeciński oraz realizacja projektu w terenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla części Powiatu Stargardzkiego oraz realizacja projektu w terenie. Zakres obejmuje obszar zaznaczony na Mapie etapów realizacji osnowy wysokościowej 3 klasy - Załącznik Nr 1.2, jako ETAP III, i obejmuje n/w szacunkowe wielkości wynikające z opracowanych założeń do projektu szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy: - długość ciągów - 234 km, - projektowaną ilość reperów ziemnych - 69, - projektowaną ilość reperów ściennych - 70, - reperów adaptowanych - 51..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.