eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Projekt remontu Domu Studenckiego ATOL przy ul Andrzejewskiego 11/17 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Poznań: Projekt remontu Domu Studenckiego ATOL przy ul Andrzejewskiego 11/17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 151798 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, fax 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt remontu Domu Studenckiego ATOL przy ul Andrzejewskiego 11/17 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji architektonicznej, projektu budowlanego i budowlano-wykonawczego (łącznie z aranżacją architektoniczną pomieszczeń i wykazem wyposażenia użytkowego) remontu Domu Studenckiego ATOL. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać, co do zakresu i formy przepisom zarządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (MP nr 2/95, poz. 30). Na roboty wymagające zgodnie z przepisami prawa budowlanego uzyskania pozwoleń na budowę, Oferent realizujący zamówienie jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji, postanowień i uzgodnień pozwalających na prowadzenie robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wskazanie osoby autora projektu odpowiedzialnego za jego wykonanie, który na okres realizacji przedmiotu zamówienia posiada zdolność do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie w świetle przepisów Prawa budowlanego - ocena spełniania warunku nastąpi poprzez ocenę zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych, o którym mowa w art. 12 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. 2.Wykonanie w ostatnich 5 latach przynajmniej jednego projektu nowego budynku lub remontu budynku zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty 2.aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert - w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert) - w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). W przypadku złożenia ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), podmioty te powinny złożyć zobowiązanie, z którego jednoznacznie wynika, kto będzie je reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przy podpisaniu umowy z Zamawiającym. 3.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.pisemne oświadczenie potwierdzające wiarygodność Wykonawcy (wg Dz. U. Nr 19-2004 poz. 177, art.22 ust. 1). 5.oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz braku zaległości w opłaceniu podatków. 6.zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych, o którym mowa w art.12 ust.2 ustawy Prawo budowlane; zaświadczenie, o którym mowa a art. 12 ust 7 ustawy Prawo budowlane, aktualne na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 7.oświadczenie o wykonaniu projektu nowego budynku lub remontu budynku zamieszkania zbiorowego, lub użyteczności publicznej wraz z załączonym oświadczeniem inwestora, który zrealizował inwestycję. 8.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie (podwykonawców) lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności; 9.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. termin realizacji zamówienia - 20
  • 3. termin gwarancji na wykonane prace projektowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ae.poznan.pl/pages/i/1/4010.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.