Nowogród Bobrzański: Wykonanie remontu mostu drogowego w m-ci Krzywa
Numer ogłoszenia: 151795 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3290962, fax 068 3276663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nowogrodbobrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu mostu drogowego w m-ci Krzywa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych i nawierzchniowych mostu oraz konserwacja elementów betonowych i żelbetowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.11.20 - Wiadukty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.20 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,- zł. Wadium musi być wniesone przed terminem skladania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Każdy uczestnik przetargu lub jego partner powinien wykazać, że: - posiadają niezbędne uprawnienia do prowadzenia określonej działalności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do zrealizowania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pod rygorem wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu n/w oryginalne dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: a). Ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do SIWZ b). Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych c). Aktualny odpis z właściwego z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d). Wykaz minimum jednego wykonanego zadania w okresie ostatnich pięciu lat zadania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e). Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, względnie wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f). Informacja banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany posiadać środki płynne lub możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości 50 % oferowanej ceny netto. g). Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w pokoju Nr 15 w siedzibie Zamawiającego, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu). h). Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonym w pkt. 9 h Instrukcji dla Wykonawców. i). Dane kierownika lub kierowników robót wraz z jego uprawnieniami i dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Zawodowej Inżynierów i Techników Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowogrodbobrz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nowogrodbobrz.ibip.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańśkim ul. Sławckiego 11 66-010 Nowogród Bobrzański pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- REMONT CZĘŚCI POSADZKI W KUCHNI - BUDYNEK NR 27 W ZAKŁADZIE KARNYM W KRZYWAŃCU
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.