eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze, Sprzątanie obiektu sportowego MOS przy ul. Złotniczej 12



Ogłoszenie z dnia 2008-07-07

Jelenia Góra: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze, Sprzątanie obiektu sportowego MOS przy ul. Złotniczej 12
Numer ogłoszenia: 151793 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Ośrodek Sportu, ul. Złotnicza 12, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6466680, fax 075 6466680.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosjg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze, Sprzątanie obiektu sportowego MOS przy ul. Złotniczej 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony obiektów i terenów MOS, a w szczególności ochrona przed kradzieżą, włamaniami, dewastacją obiektów oraz ochrona przeciwpożarowa i przeciwpowodziowa. 1. Miejsce wykonania usługi : a. Stadion Miejski w Jeleniej Górze ul. Złotnicza 12 - 1 osoba, b. Stadion w Cieplicach ul. Lubańska 25 - 1 osoba. c. Kąpielisko w Jeleniej Górze ul Sudecka 59 - 1 osoba całorocznie. d. Sala sportowa w Jeleniej Górze ul. C. Skłodowskiej 12 poprzez monitorowanie elektroniczne. e. Sezonowe lodowisko zimowe w Jeleniej Górze ( od 15 października 2008 r. do 15 marca 2009 r. ) - 1 osoba (ochrona przez 16 godzin dziennie). 2. Czas pełnienia służby: a. W dni pracujące - obiekt przy ul. Złotniczej godz. 17.00 - 07.00 b. obiekt przy ul. Lubańskiej godz.19.00 - 07.00 c. obiekt przy ul. Sudeckiej godz.19.00 - 07.00 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń MOS znajdujących się przy Hali Sportowo - Widowiskowej przy ul. Złotniczej 12. Usługa obejmuje sprzątanie Hali i sal sportowych z zapleczem szatniowo-sanitarnym, biurami Ośrodka. Obowiązki firmy sprzątającej: a. utrzymanie obiektu sprzątanego w czystości i porządku, b. zgłaszanie gospodarzowi awarii lub nieprawidłowości urządzeń w sprzątanym obiekcie, c. zapewnienie sprzęt i materiałów do wykonania umowy, d. wykonywanie przedmiotu zamówienia w godzinach nie kolidujących z godzinami użytkowania obiektu e. odpowiedzialność przed Sanepidem i innymi służbami w zakresie objętym umową. d obiekt przy ul. C.Skłodowska - monitorowanie W soboty, niedziele i święta ochrona całodobowa. 3. Obowiązki pracowników ochrony : a. przed przyjęciem służby sprawdzenie stanu zamknięcia pomieszczeń, zamków i kłódek, b. sprawdzenie stanu zamknięcia drzwi i okien pomieszczeń po opuszczeniu przez pracowników i użytkowników obiektu, c. prowadzenie ciągłego obchodu terenu, d. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków i naruszeń mienia ochranianego obiektu, e. wzywanie do opuszczenia terenu przez osoby zakłócające porządek publiczny i ład, f. zatrzymywanie osób zagrażających zdrowi ludzkiemu i mieniu, celem oddania tych osób Policji lub służbom patrolowym, g. wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń i biur, h. sprzedaż biletów parkingowych, i. dbanie o porządek portierni i terenów przyległych, j. pracownicy ochrony powinny mieć umundurowanie służbowe i odznaczać się wysoką kulturą osobistą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków przez Wykonawców na podstawie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przetargu Zamawiający wymaga złożenia oferty wraz z następującymi oświadczeniami i dokumentami 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniającej do występowania w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem złożenia oferty. 2. Koncesja, zezwolenie dla wykonawcy uprawniające do wykonania czynności objętych zamówieniem. 3. Oświadczenia : a. o sposobie realizacji zamówienia, b. o terminie wykonania usługi, c. w trybie art. 22 ust.1 u Pzp, d. dokonaniu wizji lokalnej na terenie wykonania usługi, 4. Polisę ubezpieczeniową od OC wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosjg.pl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=34

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.mosjg.pl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Międzyszkolny Ośrodek Sportu ul. Złotnicza 12 58-500 Jelenia Góra tel 075 646 66 80 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony obiektów i terenów MOS, a w szczególności ochrona przed kradzieżą, włamaniami, dewastacją obiektów oraz ochrona przeciwpożarowa i przeciwpowodziowa. 1. Miejsce wykonania usługi : a. Stadion Miejski w Jeleniej Górze ul. Złotnicza 12 - 1 osoba, b. Stadion w Cieplicach ul. Lubańska 25 - 1 osoba. c. Kąpielisko w Jeleniej Górze ul Sudecka 59 - 1 osoba całorocznie. d. Sala sportowa w Jeleniej Górze ul. C. Skłodowskiej 12 poprzez monitorowanie elektroniczne. e. Sezonowe lodowisko zimowe w Jeleniej Górze ( od 15 października 2008 r. do 15 marca 2009 r. ) - 1 osoba (ochrona przez 16 godzin dziennie). 2. Czas pełnienia służby: a. W dni pracujące - obiekt przy ul. Złotniczej godz. 17.00 - 07.00 b. obiekt przy ul. Lubańskiej godz.19.00 - 07.00 c. obiekt przy ul. Sudeckiej godz.19.00 - 07.00 d obiekt przy ul. C.Skłodowska - monitorowanie W soboty, niedziele i święta ochrona całodobowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie obiektu przy ul. Złotniczej 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń MOS znajdujących się przy Hali Sportowo - Widowiskowej przy ul. Złotniczej 12. Usługa obejmuje sprzątanie Hali i sal sportowych z zapleczem szatniowo-sanitarnym, biurami Ośrodka. Obowiązki firmy sprzątającej: a. utrzymanie obiektu sprzątanego w czystości i porządku, b. zgłaszanie gospodarzowi awarii lub nieprawidłowości urządzeń w sprzątanym obiekcie, c. zapewnienie sprzęt i materiałów do wykonania umowy, d. wykonywanie przedmiotu zamówienia w godzinach nie kolidujących z godzinami użytkowania obiektu e. odpowiedzialność przed Sanepidem i innymi służbami w zakresie objętym umową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.