Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Płońsk: Opracowanie wielobranżowych projektów budowlano - wykonawczych na modernizację budynku A i B szpitala przy ul. Sienkiewicza 7 w Płońsku
Numer ogłoszenia: 151789 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku, ul. Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6613400, fax 023 6623214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wielobranżowych projektów budowlano - wykonawczych na modernizację budynku A i B szpitala przy ul. Sienkiewicza 7 w Płońsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Opracowanie wielobranżowej dokumentacji modernizacji istniejących budynków szpitala w Płońsku, zawierającej projekty budowlano - wykonawcze wraz z częścią kosztową tj. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, ZZKB, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zakres opracowania obejmuje: 1) Modernizację budynku A wraz z przyłączami, 2) Modernizację budynku B wraz z przyłączami, 3) Zabezpieczenie niskiego parteru budynku C1 i C2 przed zalaniem wodami opadowymi i cofką z sieci kanalizacji sanitarnej, 4) Opracowanie ekspertyzy p.poż. na budynki A, B, C1 i C2 wraz z opracowaniami z niej wynikającymi. 2. Pełnienie nadzoru autorskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych tj. : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej ; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) Kadra techniczno - inżynieryjna proponowana do realizacji zamówienia spełnia poniższe wymogi: - Osoba wskazana na Projektanta w branży architektonicznej posiada: wykształcenie wyższe, wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży architektonicznej, aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; - Osoba wskazana na Projektanta w branży konstrukcyjno - budowlanej posiada : wykształcenie wyższe, wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży konstrukcyjno - budowlanej, aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; - Osoba wskazana na Projektanta w branży sanitarnej posiada: wykształcenie wyższe, wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży sanitarnej, aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; - Osoba wskazana na Projektanta w branży elektrycznej posiada: wykształcenie wyższe, wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży elektrycznej, aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC. 2) W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć opracowanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego na budowę, modernizację lub przebudowę obiektu służby zdrowia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów z uwzględnieniem treści art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 2) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wskazanie osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnej do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do informacji należy załączyć kserokopie stosownych uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie członkostwa z właściwej izby samorządu zawodowego i aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 5) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 6) Dokumenty potwierdzające, że wskazane wyżej zamówienia zostały zrealizowane z należytą starannością. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku , 09 -100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 7..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego przy ul Sienkiewicza 7 w Płońsku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Raciążu"
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego (DZP.261.9.2024)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3039W Drożdżyn - Wycinki".
- Rewaloryzacja zabytkowego parku podworskiego w Poświętnem w Płońsku
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1727N na odcinku Winda - granica Gminy Kętrzyn (od km 0+000 do km 5+126)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz prowadzenie nadzoru autorskiego na budowę nowej siedziby JRG na terenie dzielnicy Wawer
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: 1. Przedłużenie ul. Wilczyńskiego przy osiedlu "Leśny Zakątek" , 2. Przebudowa chodnika i zatoki postojowej wzdłuż ul. W.Barczewskiego w Olsztynie
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.