eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-169-48/2015 Zakup części do pojazdów służbowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Katowice: ZP-2380-169-48/2015 Zakup części do pojazdów służbowych
Numer ogłoszenia: 151781 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118495 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-169-48/2015 Zakup części do pojazdów służbowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części do pojazdów służbowych marki: Audi, Skoda, Seat, VW, Ford, Volvo 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 4. Przedmiotem zamówienia są wszystkie części do marek samochodów Audi, Skoda, Seat, VW, Ford, Volvo, w ilościach i rodzajach zależnych od potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji umowy tj. od stwierdzonych awarii w pojazdach. Części wymienione w załączniku nr 3 - formularz cenowy do SIWZ zostały podane jako oryginały wraz z cenami określonymi według systemu Audatex na wybrany dzień w celu zapewnienia jednolitości i możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty. Podane ceny mają służyć wyłącznie do określenia upustu, według którego będą wyliczane ceny jednostkowe części dostarczanych w trakcie realizacji umowy. W trakcie realizacji Zamawiający dopuszcza dostarczanie zamienników według zasad określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - projektu umowy. Powyższy sposób realizacji wynika z braku możliwości określenia zamkniętego wykazu zamawianych części z uwagi na brak przewidywalności występujących awarii w pojazdach. Części wykazane w załączniku nr 4 - formularz cenowy będą obowiązywały zgodnie ze złożoną ofertą przez cały okres obowiązywania umowy. 5. Dostarczany asortyment winien posiadać min. 12 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty danej dostawy, jednak nie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta z zastrzeżeniem gwarancji zaoferowanej w załączniku nr 3 oraz załączniku nr 4 do SIWZ - formularze cenowe ( w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę gwarancji dłuższej niż 12 miesięcy). W załączniku nr 3 oraz 4 do SIWZ zostały podane części kluczowe dla Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę z większą niż wskazana gwarancją producenta. W takim przypadku w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie dostarczać dla tych części produkty posiadające co najmniej zaoferowaną w tym załączniku gwarancję. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go i posiadały gwarancję zgodną ze złożoną ofertą lecz nie krótszą niż okres gwarancji producenta oraz należały do jednej z niżej wymienionych grup: a) części samochodowe fabrycznie nowe - oznakowane logo-znakiem towarowym producenta pojazdu i przynajmniej na opakowaniu numer katalogowy; b) części samochodowe fabrycznie nowe - oznakowane logoznakiem towarowym producenta części dostarczającego dany element na pierwszy montaż i zawierające przynajmniej na opakowaniu numer wg katalogu tego producenta; c) części zamienne o porównywalnej jakości - muszą to być części zamienne o porównywalnej jakości zgodnie z z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 października 2010r w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. 10.198.1315), oznakowane przynajmniej na opakowaniu numerem części wg producenta danej części. Są to części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. W celu zapewnienia bezpiecznych warunków eksploatacji pojazdów służbowych, w przypadku części zamiennych oznaczonych dodatkowo symbolem OE OEM Zamawiający wymaga dostawy wyłącznie części należących do jednej z poniższych grup (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 października 2010r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz.U 10.198.1315): a) części oznakowane logo-znakiem towarowym producenta pojazdu i przynajmniej na opakowaniu katalogowym - OE; b) części oznakowane logo-znakiem towarowym producenta części dostarczającego części na pierwszy montaż i przynajmniej na opakowaniu numerem katalogowym - OEM czyli części zamienne największych światowych producentów o jakości identycznej z jakością części produkowanych na wyposażenie fabryczne. Części zamienne oznaczone symbolem OE OEM, jak również pozostałe muszą charakteryzować się najwyższą jakością ze względu na bezpieczeństwo policjantów pełniących służbę patrolową jak i biorących udział w pościgach oraz konwojach. Jakość tych elementów ma wpływ przede wszystkim na bezpieczeństwo , ale także pośrednio na koszty związane z eksploatacją. Materiały zastosowane do produkcji muszą gwarantować bezpieczeństwo i komfort eksploatacji. 7. Wykonawca będzie realizował dostawę wyłącznie na podstawie otrzymanego od Zamawiającego zgłoszenia i w zakresie wskazanym w tym zgłoszeniu. Zamówienie będące przedmiotem umowy będzie realizowane sukcesywnie poprzez pojedyncze dostawy i wyłącznie w zakresie stwierdzonych przez Zamawiającego potrzeb. 8. Ceny jednostkowe zakupowych części określane będą: - dla części wykazanych w załączniku nr 4 zgodnie ze złożoną ofertą obowiązującą przez cały okres obowiązywania umowy; - dla pozostałych części zakupowanych z wykorzystaniem systemu AUDATEX - na podstawie cen aktualnych na dzień otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia, wskazanych w systemie Audatex poprzez zastosowanie upustu (stałego zarówno dla części oryginalnych, jak i zamienników różnej jakości) zaoferowanego w przeprowadzonym postępowaniu przetargowym i będą wyliczane na podstawie poniższego wzoru: wartość=cena jednostkowa części wyznaczona z programu Audatex na dzień składania zamówienia-stały przez cały okres obowiązywania umowy upust zgodny z formularzem ofertowym/ cenowym x Ilość zamawianego asortymentu UWAGA: Wykonawca podaje jeden upust określony procentowo dla wszystkich części w trakcie realizacji zadania na cały okres tej realizacji. Podanie różnych upustów dla różnych rodzajów części będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jako niezgodnej z SIWZ. 9. Wyboru jakości części nie wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ, tzn. zakupowanych z wykorzystaniem systemu AUATEX dokona Zamawiający, zgodnie z określeniami jakości obowiązującymi w przedmiotowym systemie. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. Uwaga: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, wartości wskazane w formularzu cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ, będą obowiązywały na stale przez cały okres realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER CARS S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175261,20

  • Oferta z najniższą ceną: 175261,20 / Oferta z najwyższą ceną: 230091,51

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.