eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › eksploatacja i zarządzanie systemem kanalizacji opadowej łącznie z jej uzbrojeniem w skład której wchodzą wszystkie urządzenia oraz przepompownia wód opadowych na osiedlu Błonie w latach 2006-2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-23

POZYCJA 15175

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oświęcim: eksploatacja i zarządzanie systemem kanalizacji opadowej łącznie z jej uzbrojeniem w skład której wchodzą wszystkie urządzenia oraz przepompownia wód opadowych na osiedlu Błonie w latach 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Oświęcim, do kontaktów: Marcelina Świadek - Wydział Zamówień Publicznych, ul. Zaborska 2 pok. 1, 32-600 Oświęcim, tel. +48 033 842 91 00, fax +48 033 842 91 99, e-mail: um@um.oswiecim.pl, www.um.oswiecim.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Oświęcim, Marcelina Świadek - Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim, tel. +48 033 842 93 11, fax +48 033 842 93 61, e-mail: marcelina.plonka@um.oswiecim.pl, www.um.oswiecim.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Oświęcim, Marcelina Świadek - Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim, tel. +48 033 842 93 11, fax +48 033 842 93 61, e-mail: marcelina.plonka@um.oswiecim.pl, www.um.oswiecim.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: eksploatacja i zarządzanie systemem kanalizacji opadowej łącznie z jej uzbrojeniem w skład której wchodzą wszystkie urządzenia oraz przepompownia wód opadowych na osiedlu Błonie w latach 2006-2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: eksploatacja i zarządzanie systemem kanalizacji opadowej łącznie z jej uzbrojeniem w skład której wchodzą wszystkie urządzenia oraz przepompownia wód opadowych na osiedlu Błonie w latach 2006-2008. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oświęcim. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.40.00 - Usługi gospodarki ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktury płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania jej przez Urząd Miasta. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają, wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wspólników spółki cywilnej umowę spółki regulującą współpracę tych podmiotów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych ioo najmniej w wysokości 100.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 100.000,00 zł. - projekt informacji banku stanowi zał. Nr 3 do specyfikacji. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną sumę gwarancyjną nie niższą niż 50.000,00 zł. Ubezpieczenie winno obejmować cały okres zamówienia. Wykonawca winien dołączyć do oferty promesy objęcia ubezpieczeniem całego okresu realizacji zamówienia tj. do 31 grudnia 2008 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługi zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. 2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca tj: Samochód specjalistyczny do ciśnieniowego mycia kanalizacji o parametrach pompy minimum Q=300 l/min, p=150 atm, Samochód asenizacyjny do czyszczenia wpustów ulicznych, Urządzenie do wycinania mechanicznego korzeni i udrażniania kanalizacji, Koparka typu Waryński, Minikoparko - ładowarka, Sam.ciężarowy wywrotka o ładowności powyżej 3.5T, Sam.samowyładowczy wywrotka do 375T, Sam. tow-osobowy, Zageszczarka spalinowa, Wycinarka do asfaltu, Agregat hydrauliczny z młotem wyburzeniowym, pompą hydrauliczną, Młot spalinowy. Pompa spalinowa, Lokalizator do studni, Korki kanalizacyjne zakresie średnic: śr. 200 - 500, śr. 500 - 800, śr. 800 - 1000, Agregat prądotwórczy, Agregat sprężarkowy. 4. Wykaż osób, które będą wykonywać zamówienie wraz informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia w tym; Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzoru w specjalności inżynieryjno-sanitamych nad robotami objętymi przedmiotem zamówienia potwierdzonym wpisem do właściwej izby samorządu [zawodowego wraz z kserokopią tych uprawnień, Pracownika zatrudnionego w zakresie eksploatacji systemów kanalizacyjnych, Kierowcę - operatora wraz z pomocnikiem posiadającego uprawnienia do obsługi samochodu specjalistycznego w zakresie ciśnieniowego mycia kanalizacji wraz z kseropkopią tych uprawnień, Operatora koparko-ładowarki z uprawnieniami do obsługi koparki wraz z kserokopią tych uprawnień. Elektryka z uprawnieniami do eksploatacji i obsługi urządzeń elektrycznych o napięciu do I KV wraz z kserokopią tych uprawnień, Elektryka z uprawnieniami do eksploatacji i obsługi urządzeń elektrycznych o napięciu do 20 KV wraz z kserokopią tych uprawnień. Pracownika warsztatu mechanicznego Pracowników kanalizacji -minimum 4 osoby. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 85% serwis - 15% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.I.341-10/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.05.2006, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówieniamożna odebrac w Urzędzie Miasta w Wydziale Zamówień Publicznych w Oświęcimiu, ul. Solskiego 2, pok. 11, płatne w Wydziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. Wniosek złożony w formie faksu, winien być niezwłocznie potwierdzony na piśmie. - płatne gotówką w Wydziale Zamówień Publicznych ul. Solskiego 2, pok. 11, 32-600 Oświęcim - lub za pobraniem należności płatnym przy odbiorze przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.05.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Oświęcim Wydział Zamówień Publicznych ul. Solskiego 2, pok. 11.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.