Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-28
Michałowice: Wykonanie modernizacji ul. Leśnej w Pęcicacch Małych wraz z odwodnieniem - etap I.
Numer ogłoszenia: 151744 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, ul. Raszyńska 34/1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 022 7239335, 7239332, fax 022 7238178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.gmina.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ul. Leśnej w Pęcicacch Małych wraz z odwodnieniem - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ulicy na długości 468 mb, w tym: 1.037 m2 chodnika wraz z wjazdami z kostki bet., 2.661 m2 nawierzchni jezdni z kostki bet., 309 m kanału deszczowo z rur PVC o średnicy 315 mm, 71 m przykanalików z rur PVC o średnicy 200 mm wraz ze studniami rewizyjnymi (15 szt.) i wlotami ulicznymi (20 szt.), wylot kanalizacji deszczowej do rz. Utraty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15000.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą: 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia a dodatkowo za: - wykonanie w ostatnich 5 latach min. 3 roboty budowlane w zakresie sieci kanalizacji deszczowej (odwadniającej) wykonywane w terenie zabudowy osiedlowej o wartości min. 200 tys. zł. brutto każda oraz min 3 roboty budowlane w zakresie modernizacji ulic wykonane w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o wartości 400 tys. zł. brutto.: za 6-8 wykonan roboty budowlane - 1 pkt; za 9-15 wykonane roboty budowlane - 2 pkt; pow. 15 wykonane roboty budowlane - 3 pkt. Za udokumentowana średnioroczna sprzedaż robót: minimum 2,5 mln do 4 mln - 1 pkt; pow. 4 mln do 6 mln - 2 pkt; pow. 6 mln - 3 pkt. Zdolność kredytowa: 400-500 tys. - 1 pkt; pow. 500-700 tys - 2 pkt; pow. 700 tys. - 3 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - aktualne zaświadczenie ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatą składek i podatków, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1-8 oraz w zakresie ar. 24 ust. 1 pkt 9, - polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; -uprawnienia budowlane w zakresie drogowym i melioracji wodnych lub zewnętrznych sieci sanitarnych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów ; wykaz prac wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat wraz z dokumentami od poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie: min. 3 roboty w zakresie sieci kanalizacji deszczowej wykonywane w terenie zabudowy osiedlowej, o wartości min. 200.000 zł. brutto każda oraz min 3 roboty budowlane w zakresie modernizacji ulic wykonane w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o wartości min, 400 tys. zł brutto każda ; dokument potwierdzający średnioroczną sprzedaż w ciągu ostatnich 3 lat (2004 - 2006) min. 2,5 mln ; potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości min. 400.000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. nr 16..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI MICHAŁOWICE
więcej: przetargi MICHAŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hermanowa "Czerwonki"
- "Modernizacja dziedzińca przy III Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, pl. Kościuszki 5 (Etap II)"
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.